Μαρουλονέα!


ΧΑ! ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑΤΕ!

Είμαι απόλυτα σίγουρος πως πάθατε ένα γενικό blackout με τον τίτλο : «τι έγινε ρε παιδιά; Άλλαξε URL το Μαρούλι και δεν πήραμε γραμμή τίποτα;»
Δανείζομαι τον τίτλο του αξιολάτρευτου Γκρινιάρικου Μαρουλιού για να δώσω ένα όνομα σε αυτή την ανάρτηση. Η αλήθεια είναι πως έχω καιρό να σας πω τα νέα μου -αν και το 42% από εσάς ψιλοχέστηκε για το τι νέα έχω, το 36% δε δίνει σημασία και που τα μαθαίνει ενώ το υπόλοιπο 22% ακόμα αναρωτιέται (εδώ και 3 χρόνια τώρα) «τι σκατά σημαίνει αυτό το Gi Gaga Kouni Beli ρε παλικάρι;»!

Βάζω κάτι αμερικανιές να παίζουν στο (τρανζίστορ) mp3 player, μη σας ζαλίσω τα παπάρια στη μούγκα! Επί τη ευκαιρία άλλαξα και το κωλοτράγουδο στον υπάρχοντα player, κατήργησα και το autoplay γιατί 5-6 φορές κόντεψα να πάθω καρδιακό επεισόδιο, έχοντας το volume τσίτα, οπότε κάντε τον κόπο και βάλτε τον κέρσορα εκεί που ξέρετε!


(στο PLAY, βλήματα!)


Πριν λίγο χάζευα το λογότυπο της Google... 50 χρόνια από την πρώτη επανδρωμένη διαστημική αποστολή... Λεφτά δεν είχαμε, ραπανάκια για την όρεξη. Δε θα σχολιάσω το κοσμοϊστορικό αυτό γεγονός. Αυτό που μου κάνει μεγάλη εντύπωση με τη Google είναι όταν διαβάζω στο logo της κάτι κουλά όπως «100ά γενέθλια του Τάδε». Ρε πανάσχετοι, ο τύπος έχει παραδώσει ψυχή και σώμα 42 φορές σε αυτά τα 42 χρόνια από τη μέρα που τα κακάρωσε, εσείς ακόμα του κάνετε γενέθλια; Κι ο Highlander πια, θα είχε κουραστεί! Μετά βέβαια πήραν πρέφα την πατατιά που κάνουν και το διόρθωσαν... «100 χρόνια από τη γέννηση του Τάδε». Έδωσε ο Αλλάχ, Παναγία μου!

Τι άλλο; Α ναι... Διανύω μια αρκετά ήρεμη ψυχική και ψυχολογική περίοδο. Ναι, το Δαφνί το γλύτωσα και φέτος. Από τη νέα σεζόν και βλέπουμε! Κι εκεί που λέω πως πλέω σε πελάγη γαλήνης, στη δική μου (φρ)ουτοπία, έρχονται μερικοί να μου κάνουν τα νεύρα κοτετσόσυρμα! Γιατί ρε παλικάρι; Γιατί ρε κοπελιά; Δε σε έχω αφήσει στην ησυχία σου; Δεν εξαφανίστηκα με ελαφρά για να σου αφήσω χώρο να μαλακιστείς; Τι θες τώρα; Να τα πάρω στο κρανίο και να γίνει της Φουκοσίμα; Όχι, πες μου, φίλτατε αναγνώστη, φίλτατη αναγνώστρια αν έχω δίκιο ή άδικο (αν πεις ότι έχω άδικο, να ξέρεις πως θα υποστείς και τις συνέπειες!)...

Έχω παραμερίσει το blogging εδώ και αρκετό καιρό, πέρα από κάποιες εξαιρέσεις (βλέπε AstroGaga και AstroGaga Teens Edition) και στενοχωριέμαι πολύ γι' αυτό. Θυμάμαι τους πρώτους μήνες στο blogging, όπου έπεφτε η μια ανάρτηση πίσω από την άλλη! Δε θα δικαιολογηθώ, με έχει φάει άλλωστε το φάρμινγκ στο φατσομπούκι, πού να τα προλάβω όλα! Έτσι λοιπόν τις τελευταίες μέρες αποφάσισα να σβήσω μερικές από τις μαλακίες που μου τρώνε τον πολύτιμο χρόνο και να ασχοληθώ περισσότερο με το blog. Μπορεί να μην σας τάραξα με χιλιάδες αναρτήσεις, όμως συνειδητοποίησα το πόσο μου είχε λείψει να κάνω βόλτες στα blog σας, να διαβάζω το καθετί που γράφατε ή σχολιάζατε και να αφήνω κανένα σχόλιο, όποτε αυτό ήταν δυνατό. Και λέω »όποτε ήταν δυνατό» γιατί επίσης τις τελευταίες μέρες ο Βlogger έχει βαρέσει διάλυση και χρειάζεσαι 3 ηρεμιστικά και 48 refresh page για να καταφέρεις να συνδεθείς! Ναι, φίλε μου, και τα cookies καθάρισα και τα internet temporary files καθάρισα, μέχρι και το γραφείο μου έκανα καθρέφτη από τη βαρεμάρα και το «περίμενε»!

Θέλω να πάω για μπάνιο -στη θάλασσα, βλήμα! Το Σάββατο έσκασε ο τζίτζικας κι αφού έσκασε για τα καλά, το σκέφτηκα, αλλά είχε περάσει η ώρα. Σηκώνομαι την Κυριακή κοντά στο μεσημέρι, έχω ετοιμάσει και τα... προικιά μου, έτοιμος για πλατσούρισμα. Ανοίγω την πόρτα και τι να δω; Σύννεφα από εδώ κι από εκεί, έναν αέρα να φυσάει σαν τρελός και μια ελαφριά ψυχρούλα να με γαργαλάει. «Δεν είσαι καλά!», σκέφτηκα κι έκατσα τελικά μέσα. Το Μαρούλι φταίει γιατί από την προηγούμενη όλο μου έλεγε «να πας» και «να πας». Προφανώς είχε δει νωρίτερα τι σκατόκαιρο θα έκανε την Κυριακή και είπε «θα ρίξουμε γέλιο!»

Μαρούλι μου, δεν έχω νεύρα μαζί σου! Μην παρεξηγηθείς! Είσαι η μούσα μου...και τι μούσα!...MOUSSA SOCOLA!

Τώρα περιμένω τις μέρες του Πάσχα, μπας και αρχίσω τις εξορμήσεις με φίλους κι εγώ σαν τις κάμπιες γιατί, δε λέω, καλό και το internet, αλλά μέχρι ένα σημείο. Και για να λύσω ΠΑΛΙ την απορία μερικών εδώ μέσα: το Gi Gaga Kouni Beli προήλθε από ένα συγκρότημα (ο Θεός να το κάνει!) που είχα με κάτι φιλαράκια πριν χρόνια, το οποίο όνομα προέρχεται από μια δική μας φιλοσοφική συζήτηση πάνω στις αγελάδες και την ηλιθιότητα των ανθρώπων. Κι επειδή, όπως είπα, αγγίζουμε τα όρια της φιλοσοφίας (my ass!) βαριέμαι να επεκταθώ περισσότερο! Εσένα δηλαδή γιατί σε λένε ας πούμε «Τηγανητό Ροδάκινο»; Σε ρώτησα ρε αδερφέ να μάθω; Όχι! Θεώρησα πρέπον να σκεφτώ πως για να το έχεις διαλέξει, σημαίνει κάτι για σένα. Ήρθα εγώ να σε αρχίζω στην ανάκριση, με τα «πώς» και τα «γιατί»;

(Ψυχραιμία, Αντρέα! Έχεις μισή ώρα ακόμα μέχρι να πάρεις το χάπι σου!)

Κάπου εδώ θα σας αφήσω (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!) στην ησυχία σας. Πάω να ταΐσω 6 σκύλους, 2 γάτες, καμιά 10αριά πουλερικά και 7 (αν δεν απατώμαι) κουνέλια! Δε σας κάνω πλάκα!
Μετά θα ασχοληθώ και με τη φάρμα μου στο facebook (όχι που δε θα το έκανες!)

Φιλούρες!
19 Responses
  1. zoyzoy Says:

    Δεν σε πιστεύω χάνεις την ώρα σου μ'αυτές τις αηδίες αντί να γράφεις καμιά ανάρτηση να μας φτιάχνεις τη διάθεση!

    Ου να μου χαθείς να μου χάνεσαι:))

    Τα θαλασσινά μου φιλιά:))


  2. D.Angel Says:

    Να μαι κι εγώωωωω
    Δεν ξέρω γιατί αυτή την υπαρξιακή κρίση την παθαίνουν κατά καιρούς όλοι
    αλλά είναι εκνευριστικό λέμε! Διαβάζω κάνα blog και χαίρομαι κ ξαφνικά τα κλείνουν και άντε γεια! Κι εκεί που νομίζω πως κάτι σοβαρό συμβαίνει με ενημερώνουν άλλοι ότι τους βρίσκουν όλη μέρα μέσα σε facebook κλπ Από τότε σταμάτησα να ασχολούμαι και είμαι μια χαρά! Κατά τα άλλα θα συμφωνήσω μαζί σου ότι ο blogger μας τα χει κάνει τσουρέκια που ναι κι επίκαιρα!
    Συμπάσχω μαζί σου!
    Kissesssssss


  3. Marouli Says:

    Εχω κατουρηθει απο τα γελια!! Εισαι Θεοςςς! Σε λατρευωωωωωωωω!!!!!

    Και εννοειται οτι σε καθε βλημα ταυτιζομαι και με τον τιτλο ειπα τι εγινε? Εκανα αναρτηση και δεν το θυμαμαι χαχαχαχα!!!

    Απο ποτε εγιναν δυο οι γατες? Τις φαγατε τις αλλες? Ομολογησε!! :P

    Μαρουλοφιλακια!


  4. mahler76 Says:

    σας έχει φάει το facebook όλους τους παλιούς μπλόγκερς χαχαχα


  5. @zoyzoy: ειλικρινά, αυτές τις μέρες, έπαθα πλάκα. Πόσες ώρες μου τρώει το facebook και πόσο με έχει κόψει από πολλά πράγματα. αλλά σιγά σιγά αποτοξινώνομαι!


  6. @D. Angel: Οχι, καλό μου. Το blogging δε θα το αφήσω. Άλλωστε κάθε 3 κ λίγο όλο και κάποιο καινούριο θα ξεπετάξω!


  7. @Marouli: Λατρείααααααα! Οι γάτες έγιναν 2 γιατί ο γάτος ξεπόρτισε για τα γνωστά του τσιλιμπουρδίσματα. θα επανέλθει ανανεωμένος και...πεινασμένος!!!


  8. @mahler76: Mahlerάκο, πες το ψέματα... Μας φάγαν τα κυκλώματα!!!


  9. τιιιιιι? υπηρχε AstroGaga Teens Edition και δε το ειχα ανακαλυψει? φτου σας ρεε
    no more facebook , only sex


  10. @άσωτος γιος: Ναι, μόλις πριν 2 μήνες βγήκε στον αέρα!


  11. PiciFriki Says:

    τα κακάρωσες κι εσύ δηλαδή ως blogger;


  12. Skouliki Says:

    και εγω ετσι ειμαι σαν και εσενα..
    με την φαρμα κολλημενη ασε που τωρα εχουμε και 2 φαρμες και εχω παθει τραλαλα απο την μια να τρεχω στην αλλη
    διοτι θελω να ειναι ενεργες και οι 2 μην χασω !!

    και τα αλλα με κουρασε και λιγο το μπλογκινγκ απο την αποψη οτι πλεον γιναμε παρααααα πολλοι..θετικο ασφαλως αλλα που να απαντησεις σε ολους θες 4 ωρες και βαλε...

    καλημερα


  13. ZouZouna Says:

    Ξέρω πως δεν είσαι μαρούλι, άρα δεν σ' έμπλεξα...
    αλλά μήπως κατάλαβα και τίποτα απο την ακατάσχετη λογοδιάροιά σου. οχι.

    οπότε την καλημέρα μου και σ' όποιον αρέσουμε !
    ματσα μούτσα τσερένια !!


  14. @PikiFriki: Με 6 blogs δικά μου και σε 3 co-writer, λες να τα έχω παίξει?
    Ποτέ!

    @skouliki: Ναι, γίναμε πολλοί. διαβάζω τους πάντες, όμως αφήνω σχόλιο εκεί που έχω κάτι να πω και μπορώ να σχολιάσω. Καλησπέρες!

    @zouzouna: Ο σκοπός μου δεν ήταν να καταλάβετε!! Αχαχαχα! Καλησπερούδια!


  15. Art. Says:

    Νομίζω ότι τώρα κατάλαβα τι εστί Gi Gaga Kouni Beli. :P Καλώς σε (ουσιαστικο)βρήκα.


  16. @Art: Willkommen! Καλώς με βρήκες! αν κατάλαβες, εξήγησε και στους άλλους γιατί βαριέμαι!


  17. Α όχι μάνα μου, δεν κατάλαβες καλά.
    Τώρα, ΤΩΡΑ, που είπες για φιλοσοφικές συζητήσεις περί αγελάδας και ανθρώπων (την ηλιθιότητα την αφήνω να εννοείται) οφείλεις να εξηγηθείς παραπέρα!

    Έλα δε θέλω βαρεμάρες!~


  18. Να μου το θυμίσεις γιατί σειρά έχει ένα game-ανάκριση στο οποίο με προσκάλεσαν ΠΑΡΑ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΜΟΥ!


  19. ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΑΘΕΙ ΚΑΙ ΣΥ ΜΕ ΤΟΣΑ ΖΩΑΚΙΑ ΝΑ ΤΑΙΣΕΙΣ:)))ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΛΟΚ:)))
    ΑΝΤΕ ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer