Ανάκριση


Το Ονειροπαρμένο Αγγελόνι (κατά κόσμον D. Angel), θέλοντας να προσφέρει κοινωνικό έργο, αποσπώντας με από το όργωμα της φάρμας μου και το άρμεγμα των γελαδιών μου στο Facebook, με προσκάλεσε σε μια ανάκριση πρώτου βαθμού...
Παρά τη θέλησή μου, πάντα με δημοκρατικές διαδικασίες -όπως αναφέρει- με κάθισε σε μια ξύλινη καρέκλα, από αυτές που έχουν μερικά προκατοχικά καφενεία που πιάνεται το κωλί σου στο δίλεπτο και με άρχισε στις ερωτήσεις...


Ένα αντικείμενο από τη ντουλάπα σου χωρίς το οποίο δεν μπορείς να ζήσεις

-Εκτός από τα ρούχα, τις κάλτσες και διάφορα άλλα υφασματοειδή, δεν έχω μέσα κάτι ζωτικής σημασίας, αλλά ας ρίξω μια ματιά.....
....5 λεπτά αργότερα: Γιαγιά, από ποιον γκόμενο κρύβεσαι σήμερα;
Συμπέρασμα: Όχι, δεν έχω κάτι!

Τι είναι αυτό που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα γνώριζαν για σένα;

-Το γεγονός πως υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν γνωρίζουν για εμένα!

Ονόμασε κάτι που θα ήθελες να κάνεις πριν πεθάνεις

-Τον κόσμο καλύτερο...

Μία τροφή χωρίς την οποία δεν μπορείς να ζήσεις

-Μακαρόνι και ξερό ψωμί. Εντάξει, χέστηκα για το ξερό ψωμί, το έβαλα καθαρά για εκφραστικούς λόγους!

Μία φράση που χαρακτηρίζει τον τρόπο που ζεις;

-Βαριέμαι εύκολα!

Ποιο είναι το τραγούδι που ακούς περισσότερο στο i Tunes;

-Δεν ακούω τίποτα στο iTunes. Έχω άλλο πρόγραμμα αναπαραγωγής μουσικών αρχείων.
Και στην περίπτωση που με ρωτήσεις «ε, πες μας τότε, τι ακούς σε αυτό», θα σου απαντήσω «όχι, γιατί δεν ήταν αυτή η αρχική σου ερώτηση!»

Tι στυλ θεωρείς ότι έχεις;

-Το δικό μου!

Δύο χόμπι σου

-Μουσική και (λίγο :P) internet (ΔΕ ΘΕΛΩ ΣΧΟΛΙΑ!)

Δύο χαρακτηριστικά που μισείς ή σε ενοχλούν

-Υποκρισία και εκμετάλλευση

Απόλαυση που σου δημιουργεί ενοχές

-Καμία. 'Η το απολαμβάνεις αυτό που κάνεις ή όχι. Ποιος ο λόγος να έχεις ενοχές;

Ποιο είναι το αγαπημένο σου vampire;

-Δε θέλω να σου πω!

Αγαπημένα Cartoon

-Daffy Duck

Ποιο είναι πιο σημαντικό: αγάπη, φήμη, δύναμη, ή λεφτά?

-Η ζωή.

Αν μπορούσες να ζεις σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο, ποια θα ήταν, και γιατί;

-Θα ήθελα να ζούσα στην περίοδο του Μεσαίωνα... για αρκετούς προσωπικούς λόγους

Μπορείς να θυμηθείς, τι έκανες σαν σήμερα, ένα χρόνο πριν;

-Σίγουρα δεν έγραφα ανάρτηση, το κοίταξα μόλις! Μάλλον θα μιλούσα στο τηλέφωνο.

**********

Μπορώ να φύγω τώρα;
18 Responses
  1. μιλούσες στο τηλέωνο ενώ παραλληλα μάζευες golden eggs απο τα φαρμοκοτέτσια των zyngoγειτόνων σου υποθέτω! :)

    φιλιά λατρεμενε!


  2. Μα καλά; Δε φτάνει που έχω τη μια τρελή να με ανακρίνει, θα έχω κι εσένα να ψαχουλεύεις το προφίλ μου?
    Φιλούρες!


  3. D.Angel Says:

    Εγώ είμαι η τρελή ρεεεεεε;;;;;;;;;;
    Η καλύτερη ανάκριση ever
    Είσαι καλύτερα τώρα;
    Ελα ξάπλωσε στο ονειρεμένο σύννεφο!
    Ελπίζω να μη σε γαργαλάνε τα φτερά μου γιατί........ Δεν είναι αυτά ρε βλήμα... το μοτέρ του tattoo είναι!
    Αναίσθητο μοσχάρι! Τς τς τς τς
    Χα χα χα χα χα Φιλιά πολλά
    Respect


  4. Σ' άρεσε ε? Κάτι θα σκεφτώ να σε ταλαιπωρήσω!


  5. D.Angel Says:

    Μα γιατί; Εσένα δεν σ άρεσε;
    Χα χα χα χα χα Πώς αλλιώς θα
    έβρισκες τη γιαγιά; :Ρ
    Kisses


  6. Ναι σωστά...την είχα ξεχάσει κι αυτή...και τώρα που μου το ξαναθύμισες πάω να δω μήπως ξαναμπήκε! :D


  7. Marouli Says:

    Μα γιατι εχουμε φαγωθει ολοι να σε αποκοψουμε απο την φαρμα? Αναρωτιεμαι!

    Ωραια ανακριση αν και ελειπε η αποτριχωση- βραστο αβγο χαχαχα!

    Ναι σ'αγαπαωωωωωωωωωωωωω!!

    Μαρουλοφιλακια!

    *ειπα ποσο μου λειπεις? Τι μαγια μου εχεις κανει? Ομολογησεεεεεεεεε!!!!!!


  8. Να τη χέσω τέτοια αγάπη, αν θες και βραστά αυγά στο σετάκι!

    (δεν σου έχω κάνει μάγια













    ακόμα!)




  9. Ανώνυμος Says:

    Εγώ πάλι δεν θέλω να σε αποκόψω από την φάρμα, θέλω να σε κάνω γείτονα να μου στέλνεις κάνα καρφί, κάνα λουλούδι, κάνα κοτόπουλο βρε αδερφέ να βγαίνει το μεροκάματο!! :p

    +1 για τα μακαρόνια!


  10. άντε καλή μου, κάνε με γείτονα!


  11. Ανώνυμος Says:

    I just did :p


  12. Πασχαλινές δέξου ευχές, απο τη καρδια βγαλμένες, ολες οι μέρες της ζωής σου να΄ναι αναστημένες!
    ΚΑΛH ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.


  13. Ανώνυμος Says:

    τελικα αυτες οι ερωτησεις μου ολη την μπλογκοσφερα φερανε βολτα χαχαχαχαχαχα, ωραιες απαντησεις.


  14. @JK: Καλό Πάσχα φίλε!

    @siren Girl: Εσύ φταις!


  15. PiciFriki Says:

    φύγε πηδώντας το μαντρί!



Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer