Έχω Βάσιμες Υποψίες Ότι...
part 3 ©

1. O Ant1 είναι η επόμενη Interlingua. Ξέρεις σε τι αναφέρομαι. Έχουμε πήξει στα Τούρκικα σήριαλ. Ανοίγω την tv το πρωί, τούρκικο σε επανάληψη. Aνοίγω το μεσημέρι, τούρκικο σε επανάληψη. Aνοίγω το απόγευμα, τούρκικο οριτζινάλε. Ανοίγω το βράδυ, οϊμέ, τούρκικο σε επανάληψη. Μπορείς λοιπόν να μάθεις επιτέλους τη γλώσσα αυτού που σε καταδυνάστευε για 400 χρόνια σε χρόνο ρεκόρ. Κι αν χάσεις κάποιο «μάθημα», μη σκιάζεσαι. Κάθε χρόνο το κανάλι φροντίζει γι' αυτό το σεμινάριο.


2. Τα summer πρωινάδικα είναι ό,τι πιο χάλια έχει να επιδείξει η ελληνική τηλεόραση. Είναι ένα συνονθύλευμα από οτιδήποτε περίσσεψε πέρσι με οτιδήποτε δεν παίχτηκε φέτος. Τα ίδια και τα ίδια κάθε φορά. Δυο ή περισσότεροι παρουσιαστές, χαρουμενάκια λόγω ζέστης και ατέρμονης βλακείας, μια ντουζίνα μοδέλες να σιγοψήνονται στους 40 βαθμούς και να γίνονται σαν γαρίδες με ανεμοβλογιά και τα τελευταία (των τελευταίων) μουσικά χίτ (μι μπέιμπι ουάν μόρ τάιμ). Το μόνο που αξίζει (και μου τη σπάει παράλληλα) είναι ότι βρίσκονται σε νησί/παραλία/πολυτελές ξενοδοχείο κ εγώ είμαι εδώ και γράφω για να ξεχαστώ.




3. Η Amy Winehouse πέθανε. Χαρήκαμε! Οι αιτίες άγνωστες ακόμα. Χεστήκαμε. Μα με δουλεύετε; Υποκατάστημα Rehab με το όνομά της έλειψε να ανοίξει κι εσείς ακόμα ψάχνετε τα αίτια; Και καλά, οκ, το προσπερνώ, αιωνία της η μνήμη και τα σχετικά. Αυτό το πανηγύρι στο οποίο κολλάτε οι περισσότεροι και αραδιάζετε οτιδήποτε έχει να κάνει με τον τραγουδιστή που απεβίωσε, οποιοδήποτε τραγούδι του δεν είχατε ακούσει στη ζωή σας (και ξαφνικά μου γίνατε εξπερήτες) και το τραβάτε το βιολί μέχρι το μνημόσυνο, ακόμα δε το έχω καταλάβει.







4. Οι παραλίες έχουν γίνει τόπος διαλογισμού. Δεν εξηγείται διαφορετικά το γεγονός πως στην παραλία μας τουλάχιστον τα πράγματα είναι πιο ήσυχα συγκριτικά με τις προηγούμενες χρονιές. Έχει μειωθεί σημαντικά ο αριθμός αυτών που μπαίνουν μες στη θάλασσα. Όλοι είναι έξω, λες και βγήκε ανακοίνωση για τσουνάμι. Προχτές για να δω ρακετίστες, κάστρα στην άμμο και πιτσιρίκια να σφάζονται για το ποιο θα φάει το ληγμένο τοστ που έφτιαξε η μάνα του, προηγουμένως έκανα τάμα στον Άγιο Φανούρη. Μόνο κάποια σημεία ξεφεύγουν λίγο κι αναφέρομαι στις καφετέρειες που εμφανίζονται σαν τα μανιτάρια, αλλά αυτό θα το θίξω άλλη φορά.




5. Είναι η 4η χρονιά σερί που δεν έχω δει κατσαρίδα. Και μου λείπει. Όχι η κατσαρίδα ρε μαλακομπούκωμα, εννοώ το όλο feeling που κάνεις αγώνα δρόμου να προλάβεις να πιάσεις τη σαγιονάρα πριν σε αντιληφθεί κι αρχίσει να τρέχει πανικόβλητη σαν να θυμήθηκε ότι έχει παρατήσει το φαΐ στο φούρνο! Αυτό που αδειάζεις ένα Baygon για πάρτη της και μετά αδειάζεις τη μισή λακ της αδερφής σου! Περασμένα μεγαλεία...


Αυτά για την ώρα... όταν θα έχω περισσότερες υποψίες θα σας ενημερώσω. Καλά μπάνια!
12 Responses
  1. Arendhel Says:

    Axaxaxaxaxaxxa! Se agapaw giati eisai kammenos!


  2. Αυτό με την κατσαρίδα είναι όλα τα λεφτά!!! χαχαχα...Έλα εδώ στο νησί μου να δεις κάτι κατσαρίδες- αεροπλανάκια που όχι την παντόφλα, ούτε το κεφάλι δεν προλαβαίνεις να σκύψεις απο τη χαμηλή πτήση που κάνουν....


  3. ria Says:

    καλά παιδί μου βλαμένο είσαι;;;;

    δεν είδες κατσαριδα και σου λείπει;;;;

    ξέρω έναν καλο ψυχίατρο!
    αν θες του μιλάω για σενα.


  4. ZouZouna Says:

    1. και βγήκε ο... Καπουτζίδης (το βρήκα) και είπε "βλέποντας πόσα τούρκικα σήριαλ, έχει η τιβί, σκέπτομαι πως πρέπει να στρωθώ να γράψω κάτι.....".
    Ας γράψει κάποιος, γιατί εγώ δεν ανοίγω πια τηλεόραση... ξένες γλώσσες τύπου "τούρκικα" δεν θα μάθω στα γεράματα...


    4. Παρέλειψες. ΟΙ παραλίες έχουν κότες απλωμένες λαδωμένες στις ξαπλώστρες που διαβάζουν όποια τελευταία μαλακισμένη έχει γράψει υψηλή διανόηση!!!(αχ, τάπα και σ' όποιον αρέσω).

    Κατά τα άλλα σου εύχομαι να περάσεις καλά και να βρεθούμε πάλι late August, αρχάς σεπτέμπερ, με το καλό και τις μπαταρίες γιομάται.

    φιλιά κερασένια

    ααα! εκανα διαθήκη... εχεις λαμβάνει..!


  5. Που μένεις είπαμε ?
    Όχι γιατί αν έχεις 4 χρόνια να δεις αυτά τα ακατονόμαστα έντομα ,να αρχίσω να μαζεύω κούτες και να μετακομίσω εκεί.
    Και να εκφράσω και μια απορία για την Τουρκιά: υπάρχουν στ'αλήθεια τόσο ωραίοι άντρες εκεί και τόση άφθονη χλιδή???
    Μάκια Gigaga μου.


  6. zoyzoy Says:

    Καλά εσύ όση Τηλεόραση δεν είδες το χειμώνα τώρα καλοκαιριάτικα βάλθηκες να παρακολουθήσεις?

    Δεν παίζουν ρακέτες γιατί είναι αγανακτησμένοι και τα παιδιά βαρέθηκαν και αυτά να φτιάχνουν πύργους που τους χαλά το κύμα.

    Οσο για το τελευταίο δώσε διεύθυνση να σου στείλω αυγά από εκπαιδευμένες στο Baygon!

    Καλά να περνάς με θαλασσινά!


  7. D.Angel Says:

    Πες τα χρισόστομε!!!!
    Δλδ έλεος

    Χα χα χα
    Μου φτιαξες τη μέρα!

    Kissesssssssssssssssssssssss


  8. Την απορία της Venus, σχετικά με τους τούρκους την είχα και εγώ.
    Τι μας μάθαιναν τόσα χρόνια? Βάρβαροι, λέει, κακοί...κλπ
    Εγώ είδα όλα τα μοντέλα της Ευρώπης μαζεμένα στα τούρκικα σήριαλ. Χώρια που έχουν τρελλές ευαισθησίες και κουλτούρα. χαχχα
    Καταραμένη προπαγάνδα.
    Φτιάχνω βαλίτσες.


  9. Ανώνυμος Says:

    Ε, γειάσου καλό μου...εμ,δ εν έχεις και άδικο,έχω να πώ για όοολα αυτά που γράφεις,ε,έχει γίνει πολύυυ γελοία,η κατάσταση με τη τιβί γενικά...ΔΕΝ είναι, να κάτσεις καθόλου να δείς...κι εγώ όταν το κάνω,το κάνω α να γκα στι κά γιανά αδειάσει,το μυαλό μου από τα άπειρα προβλήματα,και τις άπειρες σκοτούρες που έχω,τον τελευταίο καιρό...καλά όσο για τα τουρκικά σήριαλ,το'χουνε πάρα...χέσει κι εκεί...όσο για την Έιμι ε,ντάξει ήταν αρκετά λυπηρό που πέθανε,μιά τόσο νέα κοπέλα αλλά...ε,δεν ήρθε και η συντέλια του κόσμου πιάαααααα!ε,όσο για τις παραλίες...ε,δ ε ξέρω γ ι α τί δ εν πηγαίνουν πολλοί, για μπάνιο φέτος...αυτοί ξέρουν το γιατί....τώρα όσο για τις κατσαρίδες...ε,εγώ χαίρομαι που δ εν έχω δεί, καμία? ή μόνο μία?στο εξοχικό μου?...που είναι εκτός Αθηνών?κι αυτό επειδή υπάρχει ένα πρόβλημα με την αποχέτευσή μας...τις σιχαϊνομαι ξέρεις μέχρι αηδίας...ε,πάντως έχεις δίκιο....και πολύ δίκιο θα'λεγα...καλησπέρες....


  10. Μικρά μου, ζητώ συγνώμη που δεν απαντώ στα μηνύματά σας. Έχω αρκετό τρέξιμο αυτόν τον καιρό, έπεσε κι η περίοδος διακοπών, αντιλαμβάνεστε!
    Πολλά φιλιά!


  11. Unknown Says:

    Εύστοχον και ιλαρόν.
    Κάτι παρόμοιο κι εδώ:

    http://jspadej.blogspot.com/2011/07/blog-post.html

    Πέρνα μια βόλτα, συγκλίνουμε ελαφρώς.


  12. @Jack of Spades: Πράγματι ένδιαφερον!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer