What The F.A.Q.? part 14
Ο άντρας που θα παντρευτώ... ©


Αγαπητό ημερολ... χμ γελαδοφουσκι,
αποφάσισα να σου γράψω μπας και εχεις καμια εμπνευσμένη απάντηση για την περίπτωση μου (ή κανα λεξοτανιλ... ό,τι σου βρίσκεται πρόχειρο βρε αδερφέ)
Είμαι στην δεκαετία των ...αντα, αλλά δεν ειμαι ουτε καν αρραβωνιασμένη και αρχίζω να εχω την υποψία ότι το ράφι μου κλεινει το μάτι. Και δεν εχω την παραμικρή όρεξη να πιάσω σκόνη και αράχνες εκει.... Και να πεις ότι δεν ειμαι και θεα η ρουφιάνα με τα πλούσια ξανθά μαλλια μου? (ναι το ξερω, βαράει αγρια ο Λέοντας με τη ζέστη) Και τα πτυχία μου τα έχω, και τα τούτα μου και τα κείνα μου.... τι στο ---(μη φάμε και καμια από το ΕΣΡ) συμβαίνει και δεν μου κάθεται άντρας? Λες να εχω πολλές προσδοκίες που θέλω εναν ψηλό μελαχρινο με πράσινα μάτια??? Μπααααααα!
Κοίτα να δεις πως εχει το πράμα.
Εδώ στα μέρη μου (προς ξυλοκαστρο μερια) έχουν την αντίληψη ότι πρεπει να παντρευτούμε ως τα 30... εμενα ήδη με κοιτάνε σαν ξυνισμένο γάλα. Αρχισαν λοιπόν οι συγγενείς τα προξενια... και μου φέραν για αρχη εναν -ο Θεος να τον κάνει- ψηλό ο οποίος επαγγέλεται ...χασάπης. Μα τι να τον κάνω αυτόν? Όχι πες μου. Οκ θα έχω ωραιότατα παϊδακια προχειρα αλλά για όνομα του Δία, ενας μουστακαλής ψηλός. Μα δεν υπάρχει ελεος από το σύμπαν σε μια ταλαιπωρημένη γεροντοκόρη?
Την επόμενη φορά μου εφεραν εναν πιο νορμαλ εμφανισιακά αλλά ...νεκροθάφτη στο δημοτικό κοιμητήριο. Λέω δεν μπορεί, κάποια φάρσα θα είναι. Αλλά όταν άρχισε να μου λέει για τις μίζες του παπαδαριού, αποφάσισα ότι πάει πέθανε η ελπίδα!
Και αναρωτιέμαι... λές να είχε δίκιο ο τελευταίος μου γκόμενος που μου έλεγε ότι ειμαι ασταθής???? Εγω??? Με Σελήνη στο Σκορπιο και Άρη στον Καρκινο??? Κανονικά όλοι επρεπε να τρέχουν προς εμένα, όχι προς την αντίθετη κατεύθυνση μη χέσω....
Νομίζω τελικά ότι δεν μπορούν απλά να συνειδητοποιήσουν και να αντεξουν το μεγαλείο μου! Ναι... αυτό φταίει!
Και τώρα γεια σας!
Μια σκοτεινιασμένη κάργια!



Αγαπητή κάργια,

θα προσπαθήσω να ρίξω λίγο φως στη σκοτεινιασμένη σου υπόσταση, αν και εδώ που τα λέμε και ολόκληρο το χριστουγεννιάτικο δέντρο του Αβραμόπουλου να σου κοτσάρω, άκρη δε θα βγάλω!

Καταρχάς να χαίρεσαι τις γνώσεις σου, τα πτυχία σου και τα συναφή. Ο μέσος άντρας, καλό μου κοράσιο, δεν τα πολυκοιτάζει αυτά. Διαφορετικά όλοι θα είχαν παντρευτεί τη Wikipedia! Ο άντρας (έτσι για να έχεις μια ιδέα) αν δεν είσαι ολίγον τι τσουλικό, αν δεν κουνιέσαι σαν την Πάτρα, όπως πρόσφατα, θα σε αφήσει στο ράφι δίπλα στα μπιμπελό της μάνας σου. Μπορεί να λες ότι είσαι καρακαλλόνα, αλλά μια φωτό σας δεν στέλνετε γαμώ την υπομονή μου να μπορώ να κρίνω κι εγώ, να πάρετε μια δεύτερη γνώμη! Το προσπερνώ!

Τι κακό δηλαδή έχει ο μπούτσερμαν; Και πολλά βαρύς είναι και αρσενικό είναι -αν συγκρίνεις τον άντρα της Σωσώς στα «Εγκλήματα», γιατί αν πάρεις παράδειγμα το χασάπη-κουδουνίστρα στο «Κωνσταντίνου και Ελένης», τότε, ναι, έχουμε ένα θέμα! Επίσης τι το κακό έχει το «κοράκι»; Πες ότι τα τινάζεις, ρε αδερφέ. Πρέπει να τρέχει το μισό σου σόι να κανονίζει τα της κηδείας; Εδώ έχουμε έτοιμο ΚΑΙ τον παπά ΚΑΙ την ταφή!

Για να μη μιλήσω για τον τελευταίο σου γκόμενο, ο οποίος τελικά αποδείχτηκε πως ήταν ο μόνος που ήξερε τι περιπτωσάρα είσαι, οπότε (πιστεύω) θα ήταν και πρόθυμος να σε φέρει στα συγκαλά σου. Αλλά τέτοιες μαλακίες κάνετε ώρες ώρες και γι' αυτό καταλήγετε δίπλα στις κομπόστες!

Από την άλλη ενημέρωσε τα μέρη σου πως αν βιάζονται να παντρευτείς, ας παντρευτούν αυτά μεταξύ τους, να τους φύγει η κωλοκαΐλα! Πάρε λοιπόν το μεγαλείο σου και, αφού ξεκαβαλήσεις από το ζαχαροκάλαμο της κατάντιας σου, ξεστραβώσου και χαμήλωσε λίγο τη μύτη σου, για να μη βρεις σε κανένα καλώδιο και γειωθείς μια και καλή.

-Gi Gaga Kouni Beli-
7 Responses
  1. Eleni Pi. Says:

    δηλητήριο στάζετε...
    αλλά ένα δίκιο - και δύο και τρία - το έχετε.


  2. Vangel Greko Says:

    Ωχ με πονάει η κοιλιά μου από τα γέλια!!

    Έχεις δίκιο σε πολλά σημεία οφείλω να ομολογήσω!!

    την καλησπέρα μου!!

    τα σέβη μου!!


  3. ria Says:

    ώστε κουνήματα θέλουν οι άντρες και όχι γνώσεις;;;
    τι μαθαίνει κανείς από τα μπλογκς!

    θα έχει και αλλα τέτοια γράμματα;


  4. D.Angel Says:

    Βαριέμαι απελπιστηκά να
    διαβάσω και να γραψω το οτιδήποτε!
    Είμαι ακόμα Αθήνα και δουλεύω :(
    Φιλιά πολλάααααααααα


  5. Ανώνυμος Says:

    o μπουτσερμαν?! χαχαχαχαχαχαχαχα τρελαινομαι απο τα γελιαααα, κοιτα ενα δικιο, και παραπανω, το εχεις, αλλα μετα ομως αμα του κανεις μονο κουνηματα, ξενερωνει βρε αδερφε, και τι να κανει και αυτη η αμοιρη;
    Οσο για το συγγενολοι δεν φτιαχνουν κανα γλυκο συκαλακι που ειναι και αυγουστος μηνας , και να αφησουν τους γαμους και τα πανυγηρια, εχουμε και οικονομικη κριση.
    Φιλακια


  6. Ανώνυμος Says:

    Αχαααααααααααχαααααααααααααχαααααααααααχααααααααααααααααχαααααααααααχαααααααααααααααααααααααχαααααααααααααααααχααααααααααααχααααααααααχααααααααχαααααα!!!!!!!ε,εμ ναί καλά της τα'πες της καβαλημένης!άκου εκεί που θέλει και τον ψηλό,με τα μπλέ μάτια!ε,αυτούς καλό μου τους έχουν άλλες (σνίφ!)...ε μάς θα γυρίσουν αυτοί να κοιτάξουν?...πάντως έχεις δίκιο το χουνε τραβήξει πάααρα πολύ το σκοινάκι οι γυναίκες και χουνε καβαλήσει πάαααααααρα πολύ το καλαμάκι (του καφέ,το καλάμι γενικά?δε ξέρω)πάντως κάποιο καλάμι το χουνε καβαλήσει τέσπα...φιλούμπες....


  7. ZouZouna Says:

    Παραλείψατε αγαπητέ μου Τζί, ένα μπούτσερμαν ακόμη να φέρετε ως παραδειγμα (γιατί εγώ τους υποστηρίζω τους μπουτσερμανέους). Αυτόν απο το σήριαλ bar ba dimos.
    Αυτόν τον ψηλό με το μουστάκι, που είχε την παχουλω και πήδηξε παραλλήλως και μια άλλη.
    Μην σας ζαλίζω, αλλά τον ξεχάσατε. Και πρέπει η δεσποινίς κάργια να ενημερωθεί πλήρως μην της ξαναπροκύψει.

    σας φιλώ αμφιτερομαγούλως και σταυρωτώς και σας εύχομαι τα καλύτερα για τον χειμώνα. Που θα πάτε, δεν θα γυρίσετε?


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer