(Βαρεμάρα)

Το παλεύω από εδώ...
Το παλεύω από εκεί...
Γράφω...
Σβήνω...
Ξαναγράφω...
Ξανασβήνω...
(Διάλειμμα για κατούρημα)...

Κοιτάζω μια άσπρη σελίδα...

Ο blogger άλλαξε εμφάνιση - έχει λύσει όλα του τα προβλήματα κι εκκρεμούσε μόνο αυτό.
Παράλληλα έχει πιαστεί το χέρι μου να βγάζω από τα facebook feeds τις κωλοσελίδες που σε παροτρύνουν να κάνεις Like για να δεις πώς έχει η γίνει η κυρα-Νίτσα η μπακάλισα μετά από 10 χρόνια μπότοξ, πώς έχει γίνει ο κυρ-Μιχάλης τώρα που έβαλε φωτοβολταϊκά στο περίπτερο και νομίζει ως πουλάει στο Mall, πώς έχει γίνει η ψωλή (έλα, ντροπή) του παπα-Βαγγέλη μετά από 20 χρόνια αγαμίας και πώς έχουν γίνει τα αρχίδια μου μετά από τόσα delete αυτών των σελίδων! Ναι, κάνω και report page, γιατί μια διαγραφή δεν αρκεί!

(Κοίτα να δεις που τελικά έγραψα κάτι!)...

Τσιγάρο...
Σε λίγο αρχίζει και το Παρά 5...
Στο twitter είδα ένα πετυχημένο: Σε λίγο θα δούμε σε επανάληψη και το Αυγουστιάτικο φεγγάρι!...
Άσχετο, αλλά δεν έχω ιδέα τι θα φάω σήμερα...

Στραβώθηκα με τόση ασπρίλα εδώ μέσα - αναφέρομαι πάλι στη νέα πλατφόρμα του blogger...
Αφού μας έσκισε πάλι όλο το καλοκαίρι, μη μπορώντας σαν άνθρωποι να σταυρώσουμε ανάρτηση, πάνω που πάει να στρώσει, ξεμένουμε από έμπνευση! Ρε κάντε κάτι να έχω να γράφω! Διακοπές δεν πήγα, οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να δείτε φωτογραφία από παραλία, με τη μεγαλειότητά μου να περιτριγυρίζεται από δίμετρες ξανθές Σουηδές τουρίστριες (δεν τις πάω κιόλας, οι περισσότερες είναι ξενέρωτες) ούτε εμένα να βαστώ στο κάθε χέρι 2 μπουκάλια μπύρας και να χτυπιέμαι σαν χταπόδι γύρω από μια φωτιά (η οποία τελικά έκαψε -πάλι- τη μισή Ελλάδα). Ουχί! Αρνούμαι! Βασικά δεν έπαιξε ρευστό, αλλά και πάλι δε θα έβαζα τίποτα!

Ούτε FollowFriday δεν έκανα σήμερα στο Twitter από τη βαρεμάρα μου...
Ήρθε η ώρα...

Σε αφήνω...
Λογικά θα τα πούμε σε καμιά βδομάδα!

Φιλιά σε όλους και καλή σεζόν να έχουμε!
4 Responses
  1. ria Says:

    εμ, δεν είσαι στην αθήνα που θα κάνουμε μπλογκοπάρτυ!
    αν ψηνεσαι, στείλε μέηλ.


  2. D.Angel Says:

    Και δεν μου λεγες να ρθω απο κει
    που πέρασα απ τα μέρη σου
    κι έκοβα βόλτες στο λιμάνι :Ρ

    Νόμιζα ότι το pc μου έχει θέμα
    όχι ο blogger....Στον κόσμο μου?
    Καλά που δεν το πέταξα!
    Μου κάνε ένα θεμα με τα σχόλια
    αλλα νομίζω πως θα του περάσει
    αν το απειλήσω! :Ρ

    Φιλιά πολλά καλόμ
    Μια απ τα ίδια όλοι
    μη μασας


  3. zoyzoy Says:

    Πές το ό,τι έχεις κολλήσει στο φατσομπούκι καιτο πουλάκι και δεν σου κάνει ορεξη για blogging και όχι ότι φταίει ο blogger!

    Καλή έμπνευση να'χεις με θαλασσινά:))


  4. @ria: Εδώ δεν πήγα για μπάνιο που είχα κ τη θάλασσα δίπλα (σχεδόν ένα τέταρτο με το αυτοκίνητο) κ εσύ μου λες για Αθήνα!

    @D. Angel: Πού να το ξέρω καλό μου; Ειδοποιεί ο κόσμος! Μουτς!

    @zoyzoy: Όσο και να έχω κολλήσει εκεί, αν δεν έχω θέμα να σχολιάσω, δε μπορώ, αφού με έχετε μάθει τόσο καιρό!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer