Κολόμβος και Αμερική


από το mail μας


Όπως γνωρίζετε ο Χριστόφορος Κολόμβος ήταν ανύπαντρος. Για την ακρίβεια παντρεύτηκε την Φιλίπα Μονίζ Περεστρέλο με την οποία απέκτησε ένα γιο, το Ντιέγκο κι η οποία αργότερα τα κακάρωσε, ενώ φήμες λένε πως απλά την παράτησε. Στο θέμα μας όμως. Τι θα γινόταν αν ζούσε η γυναίκα του Κολόμβου την περίοδο της ανακάλυψης της Αμερικής; Δείτε:

Αν ο Χριστόφορος Κολόμβος είχε γυναίκα, θα είχε ακούσει τα παρακάτω :

- Και γιατί πρέπει να πας εσύ;

- Τι; Δεν μπορούν να στείλουν κάποιον άλλον; Τι είσαι εσύ; Ο μοναδικός; Χωρίς εσένα δεν γίνεται; Δεν βλέπεις ότι σε εκμεταλλεύονται;

- Εσύ δεν γνωρίζεις καλά ούτε την οικογένειά μου και πας να ανακαλύψεις το Νέο Κόσμο; Τι κρύβεις;

- Ποια στρογγυλή Γη, μωρέ;

- Τι; Θα πάνε μόνο άντρες; Σώπα!

- Γιατί δεν μπορώ να έρθω κι εγώ; Αφού εσύ είσαι το αφεντικό. Εμένα ποτέ δεν με πας ταξίδια.

- Αν βγεις από την πόρτα, εγώ την ίδια στιγμή επιστρέφω στη μανά μου.

- Τι λες; Και η βασίλισσα θα πουλήσει τα κοσμήματά της για να ταξιδέψεις εσύ; Τι νομίζεις ότι είμαι, βλαμμένη; Τι τρέχει με σένα και αυτήν τη γριά;

- Δεν μπορείς να πας! Τελεία και παύλα!

- Μην ντύνεσαι, διότι εσύ ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!

***********************
thanx to Eleni P.
5 Responses
  1. ria Says:

    και το κορυφαίο: τι θα μου φέρεις από εκεί;;;;;;;;;


  2. D.Angel Says:

    Χα χα χα χα χα χα
    Καλό καλόοοοοοοοοοο

    Φιλιά πολλάαααααα


  3. zoyzoy Says:

    Πολύ καλό!!:))

    Καλή εβδομάδα με φιλιά θαλασσινά!


  4. χαχαχα...τόσο χάλια ε?? Σώθηκε βρε ο άνθρωπος, μη το συζητάς...;))


  5. Ανώνυμος Says:

    'Αν περάσεις τη πόρτα,τελιώσαμεεεεε! αν,περάσεις τη πόρτα αντίο.ο.ο.ο!!!' έλεγε κάποτε ο αοιδός,της μοδός Τριαντάφυλλος!(έχει και ωραίο όνομα πανάθεμάτον!!)ε,κάτι τέτοιο πιστέυω θα εννοούσε και η...'σύζυγος,συμβία, του Κολόμβου?...πιθανόν...πολύ ωραίο ποστάκι πάντως γέλασα χαααααχααχαααα! να σε καλά βρέ αγελαδάκο μου....φιλάκια...η Αθανασία είμαι βρέ απλά έστειλα σχόλιο από το Open ID γι'αυτό με βλέπεις ως αχτίδα οκ?....


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer