Copy Paste


...Αν είναι δυνατόν!

Έχω να γράψω κάτι περισσότερο από ένα δίμηνο και αντί να με πιάσετε από μαλλί, να με φέρετε 5-6 σβούρες και ζητήσετε συγχώρεση από τον Ύψιστο που δεν με έχετε εφοδιάσει με πληροφορίες άξιες για σχολιασμό, κάθεστε και περιμένετε να ξεκολλήσω από φάρμες, τηλεοπτικές σειρές και ταινίες. Σωθήκατε! Ντροπή σας!

Προσπερνώ την αδιαφορία σας και συνεχίζω.

Έκανα copy μερικές σκόρπιες σκέψεις 2 και κάτι μηνών και αποφάσισα να τις κάνω paste εδώ, μπας και ξαλαφρώσω λίγο (γιατί εδώ που τα λέμε, μια πνευματική κένωση τη χρειαζόμαστε όλοι).

  1. Όποιος είπε, τον περασμένο Δεκέμβριο, πως το 2012 θα είναι καλύτερο από το 2011, μάλλον παίρνει ληγμένα ναρκωτικά ή τουλάχιστον αυτά βρίσκονται ακόμα σε πειραματικό στάδιο! Βασική διαφορά δεν έχω δει ακόμα, εκτός κι αν έχω προσανατολιστεί αλλού και έχω χάσει επεισόδια. Σε κάθε περίπτωση, συνεχίζω και είμαι της άποψης «κάθε πέρυσι και καλύτερα», εκτός του έτους 2009, το οποίο για εμένα ήταν επιεικώς για μπάζα!
  2. Το έγραψα και στο twitter αλλά και στο facebook: Με 5 φάρμες στο Farmville, νομίζω πως μια επιδότηση, ένα επίδομα ρε αδερφέ, το δικαιούμαι! Δεν είναι δυνατόν να φυτεύω αβέρτα, να μαζεύω αβέρτα, να αρμέγω αβέρτα κι όταν δεν προλαβαίνω κάποια αποστολή να μην με αποζημιώνει κανένας! Τι να κάνω δηλαδή; Να πάρω τα εικονικά τρακτέρια μου και να κατέβω στην εθνική οδό να πετάξω τα εικονικά γάλατα και μαρούλια μου;
  3. Την επόμενη φορά που θα πάρεις τηλέφωνο μες στο μεσημέρι για να μου πεις κάθε είδους μαλακία, να ξέρεις πως θα σε αρχίσω στα καντήλια, λίγο νωρίτερα από το Πάσχα. Το πακέτο περιλαμβάνει εξάψαλμο, Ακάθιστο Ύμνο, Καθιστό Χαστούκι στον κώλο, με έξτρα-μπόνους το Ευαγγέλιο του Αθυρόστομου... στην deluxe του έκδοση!
  4. Φταίει ο ΟΤΕ. Αυτό και μόνο μπορεί να δώσει απάντηση σε πολλά σου προβλήματα.
  5. Η γκαντεμιά ορισμένων δεν έχει όρια. Η ασχετοσύνη τους επίσης. Η βλακεία τους, αν ήταν μαύρη τρύπα, θα κατάπινε το σύμπαν σε λίγα δευτερόλεπτα. για την ώρα, η μαύρη τρύπα παρατηρείται μόνο στο κεφάλι τους.
  6. Λεφτά δεν έχετε αλλά κάθε Σαββατοκύριακο δεν χωράς να κλάσεις στην πλατεία, οι δρόμοι είναι τίγκα μέχρι το λαιμό με αυτοκίνητα, ο κόσμος είναι χαρούμενος, τα πουλάκια κελαηδούν κι ένας χοντρός ανοίγει την 45η σαμπάνια στο μπουζουκομάγαζο της γειτονιάς. Έλληνες! Η κρίση, κρίση αλλά το κομμωτήριο, κομμωτήριο!
  7. Eurovision θα δω φέτος μόνο για την Σουηδία και την Ουγγαρία -ως την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, θεωρώ πως όσα τραγούδια έχω ακούσει είναι επιεικώς άθλια ως «ό,τι να' ναι». Εμείς; Τι εμείς; Αν δεν έχουμε να στείλουμε κανένα S.A.G.A.P.O ή καμιά Καρβελικιά να πατώσουμε, θα στέλνουμε κακέκτυπα της Παπαρίζου με μουσική υπόκριση «Γεια σου, Μαρία, shake it because my secret combination is a μάθημα σολφέζ for you».
  8. Την επόμενη φορά που θα δεις ότι κοντεύεις να ξεμείνεις από αναπτήρα, φρόντισε να έχεις ανάψει πρώτα ένα κερί. Το άρωμα το αφήνω στην κρίση σου. Δεν συνιστώ σόμπες αλογόνου και λάμπες πυρακτώσεως -ναι, τις κοινές εννοώ, βλήμα!
  9. Η αντιγραφή προσωπικότητας, ντυσίματος, ατάκας, γέλιου -ακόμα και ο τρόπος που βαστάς τη μαλαπέρδα σου ή το βρακί σου όταν κατουράς- επειδή είσαι κενός/ή δεν σε κάνει καλύτερο, ευχάριστο, επιθυμητό άνθρωπο. Σε κάνει κάτι λιγότερο από πολυμηχάνημα. Απλά δεν σαρώνεις -τη λέξη «σαρώνεις» να την αντιληφθείς τόσο με την κυριολεκτική όσο και με την τεχνολογική της έννοια.
  10. Σημασία έχει πως από υγεία είμαι καλά. (- Ε, καλά, μην είσαι και τόσο σίγουρος, μας έχεις πάρει τα αυτιά με τον κωλοβήχα σου!)
Τα νέα σας;
9 Responses
  1. Leviathan Says:

    Πολύ ενδιαφέρον το copy paste σου!! τα περισσότερα...δυστυχώς...έχουν όπως τα λες...και από υγεία κοντεύουν να μας σκάσουν...

    καλησπέρα!! :)


  2. Ηθελα να ήξερα τι περίμενες!
    Η ζωή συνεχίζεται στους ίδιους τόνους.
    Δεν κάνουμε πίσω άκου τη γραία!
    Το έργο το έχω ξαναδεί.. και το βαρέθηκα!


  3. zoyzoy Says:

    Δεν ντρέπεσαι να χαλάς τις ώρες σου στα Τούρκικα σύριάλ και τις φάρμες στο Φατσομπούκι και να'χεις ρίξει μαύρη πέτρα στο βλόκι σου??

    Φοβάμαι μετά το Πάσχα μην απογοητευτούμε ακόμα περισσότερο με τις μλκς πολλών!


    Και μη χάνεσαι!

    Φιλιά θαλασσινά για καλό ΣΒΚ!


  4. ria Says:

    εντάξει το πήραμε το μήνυμα. αν η επομενη ανάρτηση αργήσει πάνω απο βδομάδα, θα μπούμε εδώ και θα τα κάνουμε όλα άνω κάτω.

    αν δεν έχεις μπάρμπα στην κορώνη, δε μπα ναχεις όλο το θεσσαλικό κάμπο να καλλιεργείς, επιδότηση, μάγκα μου, δεν παίρνεις.

    όσο για τους μεσημεριανους που προσφέρουν τέσσερα στριγκ και μια τηλεόραση δώρο, εχω κανει σχετικη ανάρτηση. δεν είσια ο μόνος που υποφέρει από τέτοιους μαλάκες. για τα λοιπά, θα συμφωνήσω.

    αυτό με τα ληγμένα ή τα πειραματικά, πολύ με άρεσε!!!


  5. @Leviathan: Υγεία, το τελευταιο οχυρό! Έτσι κατάντησε!

    @Γιαγιά Αντιγόνη: Δεν περιμένω κάτι να αλλάξει. Περιμένω αυτόν τον γαμωκαφέ που έχω παραγγείλει τόση ώρα κ δεν έχει έρθει!

    @zoyzoy: Δεν βλέπω τουρκικά σίριαλ. Τέτοια εντύπωση σας έχω δώσεις Οϊμέ!

    @ria: Έχεις το ελεύθερο να τα κάνεις κεραμιδαριό εδώ μέσα! Μουτς!


  6. zoyzoy Says:

    Σου βρήκα τρόπο να ξεκολύσεις λίγο απ'το Φατσομπούκι και τις φάρμες!

    Αν δεν βαριέσαι πέρνα μια βόλτα!

    Καλό βράδυ με φιλιά θαλασσινά!


  7. D.Angel Says:

    Βαριέμαι ρέειιιιιιιιιιιι
    Καλή εβδομάδα!!!!
    Φιλιά πολλάαααααα
    Ααα και μέχρι να ξαναμπεις:
    Καλό καλοκαίρι χα χα χα χα χα χα χα


  8. Επιτέλους!!!!!!!!!!!! Επανήλθες και τα 'πες όλα!!!!!!!!!! Άει παράτα τη φάρμα και άρχισε τις αθυρομπινελικοαναποδιμπαλωθιές τώρα γιατί....χανόμαστεεεεεεεεεε!~!!!!
    Σμουτς!!!


  9. ΠΕΡΑΣΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΑΦΗΣΩ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ.ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ!!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer