Μάη, Μάη μάι ντάρλινγκ!



Καλό μήνα!

Σχετικό βέβαια, γιατί αν περιμένατε από εμένα να σας ευχηθώ για να σας πάει καλά ο μήνας ή/και να κερδίσετε στο Τζόκερ τα αμύθητα ποσά του Σκρουτζ, είστε νυχτωμένοι από τότε που ακόμα βυζαίνατε λακτόζη στα "τέτοια" του μπαμπά σας!
Ναι, σας πήρα από τα μούτρα, αλλά τι να κάνω; Με έχουν πιάσει τα αλλεργικά μου και ο γιατρός μου είπε να βγάζω τα απωθημένα μου αλλού, γιατί με τόση κατανάλωση χαρτιού για φύσημα μύτης in the μύξ, κοντεύει να αφανιστεί ολοκληρωτικά όλη η χλωρίδα του ηλιακού συστήματος.

Πώς έχει το πράγμα. Έχετε πάρει μυρωδιά οι περισσότεροι ότι έχω ψεκαστεί με "Εξαφανιζόλ" το τελευταίο διάστημα, αλλά μπιλίβ μι, δεν είναι σκόπιμο [από τη στιγμή που δεν με τσοντάρετε που γράφω, τι να κάθομαι να γράφω;]. Από τις απαρχές [του χρόνου] του προηγούμενου μήνα [Απρίλιος, για όσους ακόμα επιμένουν ότι η Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους είναι τση μόδας], καταπιάστηκα με το στήσιμο ενός ιντερνετικού σταθμού - πέρνα μια βόλτα για καφέ εδώ R1 Radio και πες καμιά καλή κουβέντα, που έφτασε η μυωπία στο 200 για να στηθεί!

Κατά τα άλλα καλά. Τι καλά δηλαδή, σκατά κι απόσκατα, παιδί μου! Το τι θανατικό έπεσε μέσα στο Πάσχα, δεν λέγεται σας λέω! Δεν τους προλάβαινες! Τεσπα, να είμαστε καλά να τους θυμόμαστε! Αλλάζω παράγραφο και συνεχίζω.

Το τι έχουν διαβάσει τα αυτιά μου και τι έχουν ακούσει τα μάτια μου αυτό το διάστημα, επίσης δεν υπάρχει! Τα βλέπετε κι οι περισσότεροι στο φατσομπούκι -αν και οι μισοί από εσάς συνεχίζετε την καφρίλα του "πρωτοποστά" και σκίζεστε στις αναδημοσιεύσεις. Το κλού του μήνα ήταν αυτό το ποστ που λέει για τις παλλακίδες που μετέδωσαν τον ΗΙV σε "ανυποψίαστα" πελατόνια. Καλά ε, είδατε και τις φωτό που δημοσιεύτηκαν; Μα ποιος σοβαρός "υπεργαμίκουλας των 5 ηπείρων" πλήρωσε για να ρίξει έναν πέουλα σε μια από δαύτες; Όχι σας προκαλώ να ρίξετε μια ματιά και να κάνετε τα δικά σας Καλλιστεία "Μις Τον-έχω-βαθιά-τον-HIV-μου-στην-καρδιά 2012" και να μου δώσετε τα αποτελέσματά σας. Αν συμφωνήσουμε στο ριζάλτ, θα βγάλουμε και τη Mις Κόσμος!

Ήθελα να γράψω και για την καφρίλα που συνεχίζει να δέρνει μερικά άτομα που ξέρω -ευτυχώς εσείς τη γλυτώσατε για άλλη μια φορά- αλλά αν ανοίξω κι άλλο το ρημάδι μου, θα με κλείσει το ΕΣΡ.

Έρχονται κι εκλογές. Χεστήκαμε, λεφτά στην τσέπη μου δεν πρόκειται να μπουν, οπότε ψηφίζω παραλία αυτό το Σ/Κ κι όποιος θέλει κατεβαίνει μαζί μου σε αυτή την προεκλογική μου μίνι εκστρατεία! Εκτός από τα τιμημένα προβατογηρατειά που θα πάνε για σφαγή στις κάλπες, πείτε μου ποιος άνθρωπος θα κάνει τη μαλακία να ψηφίσει; Ευτυχώς που δεν έσκασε μύτη κανένα μπατσικό να μου πει ότι είμαι στην επιτροπή γιατί θα με έχωναν μέσα με το μονόλογο που είχα ετοιμάσει για αυτή την περίπτωση! Θα έχανα και το Όσκαρ ερμηνείας, αντιλαμβάνεστε!

Πάνω-κάτω, λοιπόν, αυτά είναι τα ελάχιστα νέα μου. Αν έχω κάτι νεότερο θα σας ενημερώσω. Να έχετε υγεία για να μπορέσετε να έχετε κι ένα καλό μήνα -αυτό μόνο!- και να περάσετε καμιά βόλτα από τον Arena Radio να σας τρατάρουμε τραγουδάκι-λουκούμι!

ΥΓ1.: Να ευχηθώ περαστικά σε ένα μέλος της οικογένειας μιας φίλης [ξέρει αυτή] και να ξέρει πως τη σκέφτομαι αν και έχει εξαφανιστεί κι αυτή, αλλά δεν πειράζει :)

ΥΓ2.: Μου τη δίνει έτσι όπως έχει γίνει η νέα διεπαφή του blogger, αλλά έχε χάρη που βαριέμαι τις μετακομίσεις σε άλλες μπλογκο-υπηρεσίες!
8 Responses
  1. Leviathan Says:

    Καλη άρχη εύχομαι στον Arena radio και καλο μήνα με υγεία!!!!


  2. Να σαι καλά Leviathan! Καλό μήνα και σε εσένα! :D


  3. zoyzoy Says:

    xa!xa!
    Ηρθες ορεξάτος βλέπω!
    Αργείς να'ρθεις αλλά του δίνεις και καταλαβαίνει!
    Ελπίζω να μη φάω πόρτα στο ρεντιο άν έρθω:))

    Καλορίζικο,καλές ακροάσεις και καλό μήνα!
    Και πού'σαι ρίξε καμιά μαύρη στ'αδέσποτα που μας μαύρισαν τη ζωή και άσε το μπανάκι για το άλλο ΣΒΚ !!

    Φιλούθια θαλασσινά!


  4. Σαν πυροτέχνημα έχεις γίνει πια...Εμφανίζεσαι και μετά πάλι χαμένος...Τες πάντων...Καλές εκπομπές με κέφι και υπέροχες νότες να έχετε (ζηλεύω ...;)
    Και επίσης ταπεινή μου γνώμη να πας να ψηφίσεις. Δυναμικός άνθρωπος είσαι, με άποψη, μη τη σπαταλήσεις όλη στην παραλία...;)


  5. @zoyzoy: Είπα να πω την κλασσική μηνιαία καφρίλα μου κι εγώ! Φιλούθια!

    @kovo voltes: Σεβαστή η γνώμη σου, το mohito δεν ξέρω τι άποψη θα έχει! :)


  6. Eιχα καιρο να περασω απο το σπιτικο σου και επανορθώνω αφήνοντας ευχες για εναν καλο και ησυχο μήνα χωρις προβληματα.Να εισαι καλα φιλε και καλη επιτυχια


  7. Ανώνυμος Says:

    Ε, γειάσου γελαδάκο μου...ε,μη νομίζεις κι εμείς,έχουμε 'εξαφανιστεί'...(αν σου πώ πόσες φορές έχω,κάνει πριβέ το μπλόγκ μου και πόοσες ακόμη το΄χω ξανάνοίξει έως τώρα θα φρίξεις)...και πόοσες ακόμη σκοπέυω να το ξανά-κλείσω...) τώρα όσο για τις 'κοινές' και το HIV τι να σου πώ...περί ορέξεως,από τη μία που λένε, και 'ας πρόσεχες'από την άλλη που λένε πάλι...)...καλορίζικος ο νέος ιστοχώρος σου...κι όσο για την αλλεργία μη σκάς...κι εγώ έχω,με διάφορα πράματα,(κυρίως με τα αρώματα)έχω κάνει θεραπεία αλλά τίποτε...δεν έγινε....το'χω πολύυ καιρό κι ο γιατρός μου'πε ότι μάλλον είναι,νευρολογικό (από άγχος) οπότε καταλαβαίνεις ότι θα το'χω ίσως και σε όολη μου τη ζωή!! επειδή άγχος ΔΕ πρόκειται πο-τέ να πάψω να έχω...οπότε...περαστικούλια σου εύχομαι...και μη χάνεσαι...καλό μεσημέρι...


  8. Unknown Says:

    γεια χαρα νεός στο χώρο και φοιτητής ιατρικης που τελειώνει σε λίγο χρονικό διάστημα με προοπτική να κάνει ειδικότητα ψυχιατρική
    Να σαι καλά έχεις ένα υπέροχο ιστολόγιο αν θέλεις τσέκαρε τα δικά μου ιστολόγια αν έχεις χρόνο


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer