+ Ευλόγησον +
«Άσε μας, μπουκλίτσα μου» έκδοση ©


Λοιπόν, τιμημένε μου αναγνώστη, κουρασμένη μου νοικοκυρά.

Δεν θα σε αρχίσω πάλι με τα γνωστά, τύπου "σόρι που λείπω τόσο καιρό, αλλά είχα ξεχάσει την κατσαρόλα στο μάτι, εξού και του γυαλικό ηλίου, να μην φαίνεται το σημάδι" και άλλα τέτοια άσχετα. Ξέρεις τι παίζει, μην τα λέμε συνέχεια και γινόμεθα κουραστικοί. Πάμ' παρακάτ'...

Δεκέμβριος 2012. Κατά μία γενική άποψη, πιστεύω πως θα τη βγάλουμε καθαρή και φέτος. Τη δόση την πήρανε οι μεγαλομεγιστάνες-σωτήρες αυτού του τόπου, οπότε αυτή (η δόση) θα πάει κατευθείαν μίζα στους Μάγιας, με σκοπό τον εξευμενισμό των θεών πρωτίστως και στη συνέχεια να  έχουν κάνα φράγκο παραπάνω να εκδώσουν νέο ημερολόγιο. Δεν γίνεται, μανίτσα, να μείνει ολόκληρος πλανήτης χωρίς ημερολόγιο του 2013. Άσε που τα εκκλησιαστικά είναι πλέον μπαναλαρία, κάθε χρόνο τα ίδια διδάγματα στο πίσω μέρος των φυλλαρακίων, αυτά με τις συνταγές δε, άστα να πάνε στο διάολο! Μια φορά δοκίμασα να φτιάξω σπανακόπιτα, ακολουθώντας κατά γράμμα τα λεγόμενα του συγγραφέως και αυτό που βγήκε μπορείς να το πεις όπως θες, εκτός από σπανακόπιτα! Μην μιλήσω για αυτά τα ημερολόγια με τα ερωτόστιχα. ΧΑ! Παταγώδης αποτυχία, σου λέω, και σου μιλάω εκ πείρας, εγώ που μάδησα ένα ολάκερο τέτοιο -κι ακόμα ένα μισό (μπας και ξεμείνω από ιδέες)- στην 4η δημοτικού, κάνοντας ερωτική εξομολόγηση σε μια συμμαθήτριά μου! Ναι, από μικρός το είχα αυτό...ρομαντικός και μαλάκας, αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης!

Δεκέμβριος 2012, πάρτ τού (part two, για τους πιο αγγλομαθείς). Αν εξαιρέσεις μερικές ασήμαντες καταιγίδες και κάτι ψιλόβροχα του κώλου, μάλλον θα πρέπει να πάρω καινούριο μαγιό για τα Χριστούγεννα. Είδα μερικά σε στοκ της Αυστραλίας αλλά δεν έχω επιλέξει κάτι ακόμα. Κοίτα, αυτά με τα χαβανέζικα λουλουδάκια να τα ξεχάσεις! Κι ο τελευταίος λαθρομετανάστης κυκλοφορεί με ένα τέτοιο κάτω από τα ρούχα της εργατιάς για παν ενδεχόμενο...Ξέρεις, εκεί που ρίχνει το σοβά με το μυστρί, αν τύχει να πνίγεται καμιά ξανθιά στα ρηχά της παραλίας από βλακεία (από τι άλλο δηλαδή;), να έχει την ευκαιρία ωσάν Super-tan-man, να βγάλει ρούχο, να μείνει με το μαγιό made in Λάικα -αυτό που για σχέδιο έχει 13 μποστάνια και 42 μαγιόκλαδα με τη φίρμα "Adipas" να δεσπόζει σε όλο της το μεγαλείο- και να ρίξει ένα μακροβούτι 25 εκατοστών μέχρι να σκάσει σαν καρπούζι στην άμμο! Τώρα που είπα καρπούζι...κάπου έχω ξεχασμένο ένα πεπόνι στο ψυγείο, αλλά δεν τολμάω να το ανοίξω, χωρίς την παρουσία κλιμακίων της Αρχαιολογίας, της Ουνέσκο και του CDC (Centers of Disease Control, USA)!

Κάλαντα. Το καλό με την παρούσα θέση κατοικίας μου είναι ότι δεν υπάρχει σπίτι σε ακτίνα 100 μέτρων. Αν και δεν νομίζω να πλακώσουν οι πορτοκαλιές και οι μανταρινιές να μου πουν τα κάλαντα, τουλάχιστον γλυτώνω το πρωινό ξύπνημα από τον υστερικό ήχο των σιδερένιων καμπανακίων και των "wannabe the next Super Idol" πιτσιρικίων με τις φάλτσες και ασυγχρόνιστες φωνούλες τους! Το χειρότερο δε είναι να ξυπνήσεις από τους μελωδικές άριες του Σαντικάι (αλήθεια, πού χάθηκε αυτός;) και να μην σου πηγαίνει η καρδιά να εκσφενδονίσεις την πιατέλα με τους κουραμπιέδες στην τιβί. Αλλά, πάλι θα μου πεις, τι προτιμάς; Φωνή Σαντικάι ή φωνή Παπαδάκη; Προσωπικά δεν έχω κάτι με τον άνθρωπο, πολύ καλός στο είδος του, αλλά ρε παιδί μου, σε πιάνει ένα νευρολογικό κατιτίς με την τσιρίδα από τις 7 το χάραμα! Κι αν έχεις παππού φανατικό Παπαδακικό -και με ολίγη από κώφωση- το σπίτι γίνεται Village Cinemas με την ένταση σε τέτοιο επίπεδο όπου είσαι στη Λαμία και σε παίρνουν τηλέφωνο από το Νέο Δελχί να το χαμηλώσεις! Αλλά ξέφυγα από το θέμα... Θα φορολογηθούν και τα κάλαντα σε λίγο, να μου το θυμηθείς. 

Γιορτές και γλυκά. Ξέρω, σου έχω ζαλίσει τον έρωτα στο chat του R1 Radio με τα τόσα γλυκά που τρώω σε κάθε εκπομπή -όχι απαραίτητα μόνο στη δική μου!- αλλά με τα γλυκά έχω ένα θέμα. Και μην μου το παίζεις οσία αντιγλυκατζού, ναι σε εσένα το λέω που με κοιτάζεις με το βλέμμα του ροφού (κι είμαι αλλεργικός στα ψάρια, στο 'χω ξαναπεί)! Εκτός από τα γλυκά, έχω κι ένα θέμα με τις γιορτές. Τις βαριέμαι, νομίζω πως σου έχω πει τη γνώμη μου σχετικά με αυτές. Το Πάσχα, χέστο, όταν έρθει η ώρα του, θα το κράξω κι αυτό. Αλλά αυτό που γίνεται με τα Χριστούγεννα, ξεπερνάει κάθε προηγούμενο, με τα σπίτια στολισμένα σαν τσίρκουλα, με 42 εκατομμύρια λαμπιόνια, ευγενική χορηγία του τότε δημάρχου Αθηνών, κύριου Αβραμόπουλου, που τρεμοπαίζοντας δεν το γλυτώνεις το επιληπτικό επεισόδιο, με τα αυτόματα μουσικά κουτάκια τους, που αν τα πιάσει η βροχή, βγάζουν μουσική για το "Ψυχώ". Πάντως για ένα πράγμα μπορώ να χαίρομαι φέτος. Έχω καιρό να δω post στο FB που να μετράει αντίστροφα μέχρι τα Χριστούγεννα! Λες να φταίνε οι Μάγιας και γι' αυτό; Σας ευχαριστώ κι ας λέτε ότι θα τα κάνετε όλα κεραμιδαριό σε λίγες μέρες!

Διάφορα μικρά. Το τελευταίο διάστημα έβγαλα πολλά συμπεράσματα για πολλά πράγματα και πολλά άτομα. Καταρχήν να ξέρεις όσον αφορά στην πρώτη γνωριμία με κάποιον ή κάποια ή κάποιους γενικά, παίρνω πολύ στα σοβαρά την πρώτη εντύπωση. Εντάξει, δεν θα σε κριτικάρω με τη μία, θα σε δώκω μια ακόμα ευκαρία, γιατί μπορεί να μην το 'χεις εκείνη τη στιγμή, να έχουν βουλιάξει τα καράβια σου και να μην έχεις όρεξη να μιλήσεις άνετα με έναν τύπο, ο οποίος θα κάνει πολλά για να σε κάνει να αισθανθείς καλά, να γελάσεις, να χαλαρώσεις κουλουπού κουλουπού -ναι, μαρή, για την αφεντιά μου μιλάω...ξεκαβαλάω καλάμι τώρα και συνεχίζω! 

Επίσης ο κόσμος έχει γίνει πολύ κακός κι αυτό δεν είναι διαπίστωση της στιγμής. Χρόνια συμβαίνει το πανηγύρι αλλά δεν δίνεις σημασία μέχρι να το νιώσεις στο πετσί σου. Βασικά δεν θα έλεγα "κακός", γιατί αυτό σημαίνει κάτι ευθύ και άμεσο. Το σωστό είναι "μίζερος". Κι η μιζέρια από την καθαρή κακία είναι χειρότερη. Δεν ξέρεις πού θα οδηγήσει και πώς θα εξελιχθεί το πράγμα με έναν μίζερο άνθρωπο. Με έναν κακό άνθρωπο τουλάχιστον ξέρεις, θα αρχίσει τις μαλακίες του, θα πει ένα, θα πει δυο, και θα βγάλει το σκασμό αφού του φέρεις το αντικολλητικό στον καρίτσαφλο! Με τον μίζερο λυπάσαι και το αντικολλητικό! Να του το κάνεις τατουάζ στη μάπα ή τσάμπα η βενζινόκολλα στη βάση του; -έχεις και να τηγανίσεις σε λίγο, αυτό πού το πας!

Για το 2013 να ευχηθώ από τώρα; Λες; Ξέρω γω...μην κάνω πάλι κάνα δίμηνο και δεν προλάβω! Ας ευχηθώ από τώρα. Ή μάλλον όχι, γιατί να ευχηθώ; Έχω την εντύπωση πως αυτός που είναι εκεί πάνω, τελευταία είτε έχει επιλεκτική ακοή είτε δεν πιάνει σήμα με τον πλανήτη! Μα κι εσύ ρε μεγάλε, βλέπεις ότι δεν ακούς ή έχεις καιρό να λάβεις σήμα, στείλε ένα sms, ένα mail, να πεις "ρε μαλάκες, πάρτε το χαμπάρι, βαρέθηκα να ασχολούμαι με τις ευχές σας" να ξεμπερδεύουμε, μην χρεωνόμαστε τσάμπα! Τι ψυχή θα παραδώσεις, μαρή, αφού τσάμπα χτυπιέσαι στη μετάνοια, την εξομολόγηση και την προσευχή; Δεν ακούει κανείς, εμπέδωσέ το! 

Αρκετό το σεντόνι για αυτό το μήνα, δε νομίζεις; Φτάνει να βγάλεις κι έξτρα μαξιλαροθήκες! Ας γράψω και τον επίλογο σιγά σιγά, πήγε 12.30 κιόλας κι έχω εγερτήριο το χάραμα! Ελπίζω να τα πούμε πριν το 2014!

ΥΓ.: Ευχαριστώ την Κατ και την Coula που μου έδωσαν ένα σπρώξιμο να γράψω!

- ΑΣΕ ΜΑΣ, ΜΠΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΟΥ! Στο γκρεμό έπρεπε να σε σπρώχναμε!
- +Ευλόγησον, τέκνα μου!+

7 Responses
  1. Το παρτ του με πέθανε!
    Ακου τώρα λέξη η ζαβή γριά... "πέθανε"!
    Αλλά από το γέλιο ήρθε κάτι άλλο και θα εκτεθώ!!

    Φιλιά στην Κατ και την Coula μας για την σπρωξιά!!!


  2. zoyzoy Says:

    Αμα πάρεις μπρός εσύ του δίνεις και καταλαβαίνει είναι να μην αρχίσεις:))
    Ορίστε,τώρα ξέχασα και τι ήθελα να πω μ'ολη αυτή την λογοδιάρια!

    Καλά που μένεις μόνος χωρίς σπίτια γύρω-γύρω στην κορφή βουνού??

    Αν δε σου αρέσει ο Σαντικάη να σου στείλω τον Γαιτάνο σε κάλαντα πρώτη φωνή!

    Μην το κάνεις γαργάρα γλυκά θέλω να σου
    ευχηθώ για τη γιορτή σου!

    Ο,τι ποθείς και αγαπάς στην αγκαλιά σου να το βρείς!

    Με φιλιά θαλασσινά!


  3. Ανώνυμος Says:

    Αρχικά Χρονια Πολλά για την γιορτή σου!

    Κατά δεύτερον θα σου πω εγω που χαθηκε ο Σαντικάι...μισο να βρω λινκ

    Να τος πετιεται:

    http://www.facebook.com/christos.santikai.9


    Οσο για τα Χριστούγεννα, κι εμενα μου σπανε τα νευρα, αλλά γελαω κιολας με της μαιμους το καντηφελερί που κρεμανε παντου!!!

    Αχ, μελομακάρονα!!!!! με σοκολάτα απ' εξω!


  4. @Γιαγιά Αντιγόνη: Ούτε γριά είσαι Αντιγονάρα ούτε ζαβή! Ένα ξέφρενο νιάτο είσαι και μην αφήσεις κανέναν να σου πει το αντίθετο! Μην εκτίθεσαι από μόνη σου, θα βρούμε τρόπο να σε εκθέσουμε εμείς!

    @ζουζου: Δεν έχεις και FB να ρίξεις μια ματιά στις φωτό μου, να πάρεις ιδέα από στρέμμα! Σε ευχαριστώ για τις ευχές!

    @Coula: Σε ευχαριστώ για τις ευχές τρελοκομείο! Είδα κ το λινκ...ΗΜΑΡΤΟΝ!
    Όχι άλλο κάρβουνο-μελομακάρονο!


  5. Unknown Says:

    Πληρώνεις την Coula για την διαφήμιση που σου κάνει? (γιατί εξαιτίας της έπεσα επάνω σου) Αν και απο οτι βλέπω εσύ δεν το χρειάζεσαι, είσαι μια διαφήμιση μόνος σου! Προσκυνώ! Κακώς δεν γράφεις πιο συχνά. Το έχουμε ανάγκη. Δώσε και σώσε! Καλό βράδυ και καλώς σε βρήκα! Αναμένω επόμενη ανάρτηση


  6. καλα εκανες και επστρεψες!


  7. @Meli Kana: Μπα...μάλλον εκείνη θα φτάσει να με πληρώνει για να γράφω! Welcome!

    @Aswtos: Θα δείξει φίλε μου...:)


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer