What The F.A.Q.? part 15
Ερώτικον... (κατά το emoticon!) ©



Πάει πολύς καιρός που μου έστελνες mail με το πρόβλημά σου, αγαπημένε μου αναγνώστη...

Δεν θα σε κατηγορήσω, άλλωστε μπορεί να έχεις λύσει τα θεματάκια σου. Αυτό που με ανησυχεί είναι πως δεν με ενημέρωσες! Ας είναι. Η λύση -σε αυτή τη στήλη- ήρθε από μόνη της. Ετοιμάζομαι για μετακόμιση και στο "καινούριο" σπίτι -όπου έμεναν κάποιοι άλλοι πριν αρκετά χρόνια- και ακόμα είμαι στο βάψιμο. Δεν βολεύει κι ο καιρός, βλέπεις... Εκεί που ετοιμαζόμουν να πετάξω τα τελευταία σκουπίδια, εφημερίδες του 1990, σχολικά βιβλία του 1985 και διάφορα άλλα τέτοια πρόσφατα, ξαφνικά πέφτει μέσα από ένα μικρό τετράδιο, ένα χαρτί από μικρό μπλοκάκι με ένα σημείωμα. Βασικά, όχι σημείωμα...Ραβασάκι!

Κι εδώ είναι η στιγμή όπου κλάνεις στο γέλιο! Αντιλαμβάνεσαι πως μόλις το είδα -και το διάβασα φυσικά!- είπα πως αυτό θα αναρτηθεί με τον σχολιασμό που αρμόζει σε τέτοιες περιστάσεις! Ας μην χρονοτριβώ. Το παραθέτω ΟΠΩΣ ακριβώς έχει γραφτεί (με τα ορθογραφικά λάθη και το λανθασμένο τονισμό!), με μόνη αλλαγή στα ονόματα. Πάρε βαθιά ανάσα (θα την χρειαστείς, αντιλαμβάνεσαι) και πάμε!

« 13-8-93
Βασίλη,
Σ' αυτό το χαρτακί θα μαθείς γιατι τα εφτιαξα μαζί σου λοιπόν μαζί σου τα εφτιαξα για ενα μονο λογο "οχι απο σπασίμο που λες" αλλα επειδης κατι παραπανω απο αγαπη αισθανομουν για σένα και αποκλειστικα ηθελα εσενα και δεν με ενδιεφερε κανεις αλλος, οσο για τον Δημήτρη της Μαρια τον αδελφο, που σου ελεγα οτι μου αρεσεί σε δουλευα απλα ήθελα να δω της αντιδρασης σου και οποιος αλλος ελθει να μου κολλυση τωρα που χωρισαμαι θα φαεί περιποιημενο βυσιδη "μπωρη και κανα χαστουκι" και αυτη τη στίγμη που χωρισαμαι αισθανομαι ασχημα αλλα θα το ξεπερασω.»

Αν κατάφερες και το διάβασες όλο αυτό με μια ανάσα, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ! 
Κάτσε, πού πας; Έχει κι άλλο!

«Σ' ευχαριστω πάντως για την Αγαπη που ειχες για μενα αλλα Νομίζω δεν την αξιζω τετοια Αγαπη. Ισως καποια μέρα να ξανασμιξουμαι. Εγω παντως Σ'αγαπω αν θελής πιστεψετο αν θελής οχι. Αυτα ειναι τα τελευταια μου λογία αν χρειαστεις να μου πείς κατί παρε το απογευμα στο μαγαζί

σε φιλώ

Αλε/νδρα

Υ.Σ. και οσο για το φιλι εχθες ηξερα οτι ηθελες να το κανείς εσυ για αυτο σου εκανα την πρωτή κινησή»


5-12-12
(19 χρόνια και κάτι ψιλομηνιάτικα μετά)
Αγαπητή Αλε/νδρα

Αν κρίνω από το συντακτικό -γιατί η γραμματική πήγε περίπατο μετά την ημερομηνία- είτε πρέπει να έχεις πατήσει τα δεύτερα "-άντα" είτε ακόμα δεν έχεις φτάσει τα πρώτα "-οσι" -πνευματικά τουλάχιστον! Καταρχήν ήσουν σοβαρή, μπουκλίτσα μου; "ΣΕ ΦΙΛΩ" για κλείσιμο ερωτικού γράμματος; Πες μου ότι το συνόδευσες και με ένα κουτί Τζοκόντα, να πέσω τώρα να πάρω 300 κάμψεις!

Το χαρτάκι στο οποίο έγραψες ό,τι (νομίζεις πως) έγραψες, είναι επιεικώς άθλιο! Μα ούτε ένα αποτύπωμα κραγιόν, ένα εσάνς από άρωμα, ένα κατιτίς... Από την αρχή φαινόταν μάπα το καρπούζι, αλλά έχε χάρη που κίνησες την περιέργειά μου και συνέχισα το διάβασμα!

Επίσης, το Βασίλη δεν νομίζω πως τον ένοιαζε και τόσο ο Δημήτρης "της Μαρια ο αδελφος" ούτε φυσικά αν μετά από το Βασίλη σε πήραν στο κατώφλι οι 300 του Λεωνίδα! Και καλά πες, κάνεις τη μαλακία και τον αναφέρεις -γιατί για να το κάνεις, είχες πάρει ΣΙΓΟΥΡΑ λίγη γεύση από Δημήτρη "της Μαρια τον αδελφο", αλλά το έπαιξες και καλά αντίδραση στο κατεστημένο μπας και τσιμπούσε ο άλλος ο άχρηστος (όπου "άχρηστος" σημειώστε "Βασίλης"). Φεύ! Πήρες τα αρχίδια σου κι εσύ, αλλά όχι του Βασίλη! 

Το γεγονός ότι τη μία είσαι "έτσι" και την άλλη "κομανέτσι", δεν σε κάνει και τόσο σταθερό χαρακτήρα. Εν έτει 1993, ο πολιτισμένος κόσμος δεν τις γούσταρε τέτοιες καταστάσεις, πιθανότατα δε ο Βασιλάκης να σου έκλεισε την κερκόπορτα ανφάζ γιατί δεν άντεχε αυτές τις κλιματολογικές αλλαγές σου. Αλλά είπαμε....Φεύ!

Το τελευταίο "αν χρειαστεις να μου πείς κατί παρε το απογευμα στο μαγαζί" με έστειλε με "κόψιμο" στη λεκάνη της Μεσογείου! Μου θύμισε το ανέκδοτο που λέει "Θα παίξουμε κρυφτό και τα φιλάς. Αν με βρεις θα με γαμήσεις, αν δε με βρεις θα είμαι στη ντουλάπα!"

Όσο για το "Υγραφόστερο" (Υ.Σ.), να ξέρεις κάτι. Σε εμάς τους άντρες δεν μας αρέσει να κάνετε εσείς την πρώτη κίνηση!

- Gi Gaga Kouni Beli -

UPDATE!

Τσίμπα και το ορίτζιναλ για να μην λες ότι σε δουλεύω ψιλό γαζί:





8 Responses
  1. Marouli Says:

    λατρεια δεν υπαρχει αυτο λεμε!!! Να γραψω ενα και να παρω απαντηση μετα απο δωδεκα χρονια λες;

    Μαρουλοφιλακια!!


  2. Unknown Says:

    Άλλες εποχές τότε..ξεδιπλωνόταν όλο το ταλέντο και η γνώση (μην γελάς) σε γράμματα και μπορούσες να καταλάβεις. Τώρα, υπάρχει αυτόματη διόρθωση και τα συναφή. Άσε δε που δεν έχεις δυνατότητα για εσανς και κραγιόν στα email! Έγραψες πάντως..για την ακρίβεια, έγραψε! Καλημέρα!


  3. Εσβησε η εσανς από την απονιά σου!
    Εχασες μια "'αποκλειστική" το κατάλαβες;
    Αλλά είσαι και....ζηλοφθόνος!
    Πήγε με τον Βασίλη..σιγά την πέργκολα!

    ΤΕΛΕΙΟΣ!
    ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΥΣΤΕΡΌΓΡΑΦΟ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΈΧΩ ΒΆΛΕΙ ΚΡΑΓΙΌΝ!


  4. @Marouli: Μαρούλι μου, με την συχνότητα που γράφω εδώ μέσα, παίζει να σου απαντήσω και μετά από 20!

    @Meli Kanella: Πάλι καλά που το έγραψε σε χαρτί και δεν χρειάστηκε να hackάρω κανένα παλιό pc για να το ανακαλύψω! Καλησπέρες!

    @Γιαγιά Αντιγόνη: Αντιγόνη μου, πες με ό,τι θες. Αλλά ένα "Υ.Σ." το περίμενα από εσένα! Αυτό το γράμμα θα έπρεπε να μπει στο δικό σου blog -μιας και γράφεις για πολύ καλές παλιές ιστορίες-, με κατιτίς από δικό μου σχόλιο! Φαντάζεσαι;


  5. zoyzoy Says:

    Τώρα σοβαρά μιλάς έχασες τέτοια κατάθεση ψυχής και την έβγαλες μετά 20ετίας??
    Πές μου πως την φαντάζεσαι μετά τόσα χρόνια που έχουν περάσει όλοι οι πλανήτες από πάνω της:))


    Τα θαλασσινά μου για να μη γκρινιάζεις:))


  6. Ανώνυμος Says:

    Ενταξει δεν υπαρχει η αναρτηση, ουτε η ορθογριαφια ουτε το γραμμα ουτε ο σχολιασμός.

    Ρε συ...πραγματικά βρηκες τετοιο πραγμα;;;;;;;;;

    Παρε τηλεφωνο το απογευμα στο μαγαζι....θα το σηκωσει το Δημήτρη τη Μαρια.

    χαχαχαχαχα



  7. @zoyzoy: Τελειωμένη! (τα πολλά πολλά φιλιά μου!)

    @Coula: Άσε, μιλάμε δεν υπήρχε εκείνη η μέρα. Θα αναρτήσω έξτρα εδώ και το χαρτάκι για να μη νομίζετε ότι τα βγάζω από το μυαλό μου!

    @Άσωτος: Κι όμως...υπάρχει!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer