Identify Yourself 2 ©


Πάμε πάλι!

1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Να μή βρω ποτέ τί εστί ‘απόλυτη ευτυχία’. Θα τη βαρεθώ και θα θέλω κάτι άλλο μετά.

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Το κατούρημα!

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
...Από τα σχόλια που αφήνουν φίλοι μου στο mail μου για το blog μου!

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Χιούμορ μέχρι βλακείας και χιουμοριστική βλακεία.

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Τρώω τα νύχια μου (αναφορά στο φαγητό της αδερφής μου έχει ξαναγίνει και δε θα το αναφέρω πάλι!)

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
....στα ορθογραφικά.

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με τον Αριστοφάνη...για εμφανείς λόγους!

8. Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;
Κανείς. Δε γουστάρω τα πρότυπα. Προτιμώ να πρωτοτυπήσω μόνος μου!

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Όπου να'ναι με καλή παρέα.

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Είναι πολλοί, τι να γράφω τώρα;

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Να ξέρει να σέβεται και να αγαπά.

12. … και σε μια γυναίκα;
Να ξέρει να σέβεται και να αγαπά.

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
O Steven Spielberg...γράφει μουσική με τις ταινίες του!

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Ό,τι μου κατέβει στο κεφάλι...και δε σφυρίζω...δίνω ρεσιτάλ ερμηνείας!

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
"Ο Δρόμος Του Ειρηνικού Πολεμιστή" του Dan Millman. Έχει πλάκα να βλέπεις τη ζωή με άλλο μάτι εκτός απ'το δικό σου!

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
Ο Σημαδεμένος! :P

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Ο Dali. Δεν ξέρει τι θέλει και δε θα ησυχάσει αν δεν το αποκτήσει.

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Μπλέ, κόκκινο, μαύρο.

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Το γεγονός ότι ακόμα ζω!

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Κρασί και οτιδήποτε γλυκίζει.

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Που δεν έκανα όσα ήθελα όταν τα ήθελα!

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Τις κατσαρίδες.

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Ακούω μουσική ή βλέπω ταινίες.

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Οι ανοιχτές ντουλάπες.

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Όταν βαριέμαι να πω όλη την αλήθεια.

26. Ποιο είναι το μότο σας;
Δε θέλω να είμαι το Νο1 γιατί το 1 είναι μοναχικός αριθμός...

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Φυσιολογικά.

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Τα'χεις παίξει τελείως;

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Ηλιθιότητας!



Οι προσκλήσεις δίνουν και παίρνουν κι εγώ με τη σειρά μου προσκαλώ την Optasia και τη Δώρα για παιχνίδι!

1 Response
  1. Ανώνυμος Says:

    Kurios-Kurios??
    poio eipame einai to teleutai hitaki tou kuriou Spielberg?

    heh! PppP!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer