What The F.A.Q.?
GGKB Hotline ©


Φίλοι μου...(-Άσχημα το ξεκίνησε ο τύπος...)

Είμεθα στην ευχάριστη θέση, οι «άφαντοι» συνεργάτες μου κι εγώ, να σας ανακοινώσουμε την νέα κατηγορία του blog, η οποία θα λύσει χέρια (και στόματα στην πορεία!). Μέσα από τη στήλη What The FAQ? θα υπάρχει η δυνατότητα να έχετε άμεσες, έγκυρες και έγκαιρες απαντήσεις σε οποιοδήποτε ερώτημα ή πρόβλημα σας απασχολεί. Θέλετε να φέρετε πίσω τη γκόμενα; Θέλετε να ξεπαστρέψετε την τσούλα φίλη σας, που σας έφαγε τον γκόμενο; Εδώ είμαστε.
Μπορείτε λοιπόν με μια σύντομη περιγραφή του θέματος στο mail μας (gigagakounibeli@yahoo.com) να μας πείτε τι ακριβώς θέλετε και εμείς -αν και εφόσον είναι δυνατόν- να βοηθήσουμε. Θα υπάρξει σειρά προτεραιότητας και φυσικά η δυνατότητα μη δημοσίευσης του προβλήματός σας και του ονόματος (αναφέρετε τι σκατά θέλετε να δημοσιεύσουμε και τι όχι, δεν είμαστε και μέντιουμ!)
Όταν κρίνεται εφικτό θα απαντάμε μέσω του blog, στην ανάλογη στήλη-ετικέτα ή μέσω mail για να αποφύγουμε το ενδεχόμενο Ρομπαξεκουμπωτιασμού!
Τα σέβη μας!

16 Responses
  1. Spy Says:

    Εγώ έχω μια σημαντική απορία, που έτσι και καταφέρετε να μου την απαντήσετε, μπορεί και να δω τον κόσμο με άλλο μάτι (με το αριστερό):
    Γιατί οι αριθμοί στο κομπιουτεράκι είναι τοποθετημένοι ανάποδα σε σχέση με τους αριθμούς στα τηλέφωνα;

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    (δημοσιεύστε ότι γουστάρετε εσείς, το πολύ πολύ να σας κάνω μύνηση...)


  2. Ανώνυμος Says:

    ... και που να σφίξουν οι ζέστες...


  3. mermyblue Says:

    είναι οι αριθμοί στο κομπιουτεράκι ανάποδα σε σχέση με τα τηλέφωνα;
    μου διαλύσατε το σύμπαν πρωινιάτικα και έχει και πολύ ζέστα...


  4. Κάτι σαν την παλιά Θεία Λένα δηλαδή Αντρέα μου!Εύχομαι καλά διαβάσματα στη νέα σας στήλη!Να είσαστε καλά και εις ανώτερα!Την καλημέρα μου!


  5. Skouliki Says:

    θες να μοιασεις στον ασκητη αλλα ..............αγαπη μου αυτος ειναι τερας!!! μορφωσεως

    φιλακια


  6. Unknown Says:

    ουαου..θα στείλω μεηλ...χαχαχα σματς


  7. Εγω ντρεπομαι, θα στο στειλω ανωνυμα!!

    Καλο 4ημερο!!!

    (Μου αρεσουν οι ασπρες βουλες ;) )


  8. Γιατι οταν ανεβαζουμε πυρετο κρυωνουμε και οταν πεφτει φουντωνουμε...δεν 8α επρεπε να ισχυει το αντι8ετο;
    υπογραφη ταπεινο χαμομηλακι!


  9. @Spy: Φίλτατε...Υπάρχουν διαφορετικές θεωρίες σχετικά με το ερώτημα που θέτεις. Για να μη φάμε 10 σεντόνια χώρο σου δίνω τα Link κι ένα pdf (και τα 2 στα αγγλικά)για να λυθούν όποιες απορίες σου!
    *** http://www.vcalc.net/Keyboard.htm
    *** http://www.vcalc.net/touchtone_hf.pdf

    @mermyblue: Και πού να δεις τι έχουμε να διαλύσουμε ακόμα!

    @Mpinelikomistress: Τι? Δεν έσφξαν ακόμα?

    @Aza: Η θεία Λένα είναι μπανάλ. Πλέον αναλαβάνει η θεία Αγ-ελάδα.

    @skouliki: Ο Ασκητής ειδικεύεται (ο Θεός να το πει ειδίκευση!) σε άλλα πράγματα. Εμείς...σε όλα!

    @Prince: Περιμένω!!!

    @Νηρηίδα: Είναι φυσιολογικές αντιδράσεις του οργανισμού για να διατηρήσει την πρέπουσα θερμοκραδία του σώματος (36 περίπου βαθμοί)


  10. mahler76 Says:

    ααααααααα όχι. όλες οι απαντήσεις μέσω μπλόγκ αλλιώς δεν έχει νόημα.


  11. @mahler76: Καλά...θα το σκεφτούμε... :PP


  12. ΑΝΝΑ Says:

    Καλά τώρα κόπηκα.... έχω απορίες ένα σωρό... και η μεγαλύτερη... τι θα γίνει ρε παλικάρια με αυτές τις εκδρομές σας??? αηδεία πια έχετε καταντήσει????? Ε? Ε? Ε???????
    Εμείς ψυχούλα δεν έχουμε?????


  13. @ANNA: Έλα κι εσλυ μαζί την επόμενη φορά! Χτες γύρισα από Θήβα, σήμερα το πρωί φεύγω για Ναύπλιο! Σε περιμένω!!!


  14. KitsosMitsos Says:

    Άστα αυτά και πες πώς πέρασες το 4ημερο! Χαχα!


  15. @KitsosMitsos: ΚιτσεΜήτσε, φίλε μου, είμαι Ναύπλιο πάλι και χαζεύω!


  16. Αντρέα είσαι απίστευτος!Άκου θεία αγελάδα!Με κάνεις και γελάω... Να είσαι καλά,όπου κι αν βρίσκεσαι!Καλό βράδυ!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer