Toilet Ζώον 2
Νεομούν ©



Καλάβρυτα 2013, λίγο πριν την εγκυμοσύνη της χαζής...

Η Γκέλα, έχοντας ξεκαθαρίσει τη στάση της απέναντι στους πάντες κι ιδιαίτερα στον Τζέρκομπ, έχει πάρει την απόφαση να μείνει με τον Έντουβαρ. Ο Έντουβαρ την αρχίζει στις πίπες ότι τάχα μου είναι δύσκολο να πραγματοποιηθεί συνάντηση της Γκέλας με τους γονείς του, γιατί ακόμα και οι ίδιοι είναι χειρότερα περίεργοι από αυτόν. Η Γκέλα με άκρως δημοκρατικές διαδικασίες πείθει τον Έντουβαρ για τη συνάντηση...

Στην έπαυλη  των Κουλέν επικρατεί εκνευρισμός και τρομερό άγχος για τη συνάντηση. Είναι η πρώτη φορά που κάποιο μέλος των Κουλέν φέρνει κοινό θνητό στο σπίτι για φαγητό -συνήθως τον φέρνουν για να γίνει ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ! Ο Έντουβαρ βρίσκεται στην κουζίνα και μαζί του είναι η μητέρα του, Ίζμα Κουλέν και τα αδέρφια tου, ο Βόμιτ  και η Χουδεφακιζάλις.

«Έχω τρομερό άγχος μητέρα», είπε o Έντουβαρ. Η Ίζμα τον καθησύχασε και του υποσχέθηκε πως όλα θα πάνε καλά. Λίγο αργότερα ήρθε στην έπαυλη κι ο πατέρας της οικογένειας ο Κάρλαϊλ (οι φίλοι του τον φωνάζουν Μπελίντα, γι' αυτό κι εμείς θα τον λέμε Μπελ!) Ο Μπελ, βλέποντας τα αγχωμένα μάτια του γιου του, τον έπιασε από τον ώμο και του είπε πως δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Είναι καιρός τώρα που δεν έχουν μπλεχτεί με φόνους και πανηγύρια.

Όλα είναι σχεδόν έτοιμα και ο Έντουβαρ συνοδεύει τη Γκέλα από την είσοδο της έπαυλης στο καθιστικό, το οποίο είναι στολισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, ειδικά για την περίσταση. Η Γκέλα έχει γίνει άσπρη από την αμηχανία της, η απόχρωση της οποίας χαροποιεί ιδιαίτερα τη φαμίλια!
«Να σου συστήσω και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας, αγάπη μου» είπε ο Έντουβαρ κι έκανε τις απαραίτητες συστάσεις. Η Γκέλα έδειξε να απολαμβάνει την παρέα τους, όταν ξαφνικά ακούστηκε η εξώπορτα που έκλεινε. «Δεν είναι τίποτα» είπε ο Μπελ «θα πρέπει να είναι οι φίλοι του Έντουβαρ, ο Κάσπερ και η Ρόζα Χάλι».

Το ζεύγος Χάλι κατοικεί μαζί με τους Κουλέν τα τελευταία χρόνια, ως ένδειξη συμπαράστασης εκ μέρους του Μπελ, όταν ο Κάσπερ βοήθησε τον Μπελ με το...διαιτολόγιό του.
«Μη τον βλέπεις έτσι« είπε ο Μπελ στην Γκέλα «ο Κάσπερ δεν τρέφεται όπως παλιότερα. Τους τελευταίους μήνες ακολουθεί τη δίαιτα της φασολάδας -από κει προέκυψε και το κοκκινωπό του δέρματος- όπως άλλωστε κι όλη η οικογένεια. Δεν είμαστε όπως όλοι πιστεύουν πως θα πρέπει να είμαστε».
«Η Ρόζα ασχολείται με την ιατρική. Είναι βοηθός ιατρού στη μονάδα αιμοδοσίας του νοσοκομείου που εργάζεται κι ο Μπελ» συνέχισε η Ίζμα. Η Γκέλα δεν έδωσε και πολλή σημασία μιας και τα μάτια της είχαν καρφωθεί στον Έντουβαρ, ο οποίος της έστελνε...ερωτικά vibes κάτω από το τραπέζι!

Λίγο αργότερα, οι δυο ερωτευμένοι νέοι (για τον Έντουβαρ ούτε λόγος!) βρίσκονταν καθισμένοι στο δωμάτιο του Έντουβαρ κι άκουγαν μουσική. «Υπάρχει κάτι που θέλω να ξέρεις, Γκέλα» είπε ο Έντουβαρ. Η Γκέλα τον κοίταξε με αυτό το ύφος που έχετε οι περισσότερες από εσάς, όταν το ταίρι σας σάς λέει «θέλω να σου μιλήσω» κι εσείς ακούτε «θέλω να σε χωρίσω»!
«Η σχέση μας θα περάσει μεγάλη κρίση τώρα που όλοι ξέρουν ότι είμαστε μαζί. Υπάρχουν κι άλλοι σαν εμάς τους Κουλέν, που ίσως προσπαθήσουν να μας βλάψουν. Θα ήθελα να σκεφτείς το ενδεχόμενο να μείνουμε για λίγο χωριστά μέχρι να ξεκαθαριστεί το τοπίο» . Η Γκέλα ανέβασε πίεση 18 στο άκουσμα αυτής της πρότασης (ε, και με το δίκιο της εδώ που τα λέμε) και έπιασε το χέρι του Έντουβαρ.
«Χέστηκα!» του είπε.
«Θα φταίνε τα φασόλια, λυπάμαι!» απάντησε ο Έντουβαρ.
«Χέστηκα, βρε αγόρι μου, εννοώντας για τον οποιονδήποτε» είπε η Γκέλα και συνέχισε «Δε με ενδιαφέρει τίποτα. Να, για να καταλάβεις, προχτές με πλησίασε στην πλατεία ο Τζίμης και μου έλεγε για σένα. Δεν έχεις ιδέα πόσο σε ζηλεύει το τσογλάνι αλλά κι εγώ του την είπα για τα καλά».
«Τι εννοείς;» ρώτησε ο Έντουβαρ.
«Του είπα πως δε μου αρέσουν οι ξανθομπάμπουρες σαν και του λόγου του και πως εμένα δε με πείθουν τα μούσκουλα και τα six-packs και ότι την έχει μικρή!»

Ο Έντουβαρ δεν το έπιασε το υπονοούμενο αλλά λίγο αργότερα είπε στη Γκέλα «Καλά μωρή, πώς ξέρεις ότι ο Τζίμης την έχει μικρή; Έχεις πάει μαζί του και την είδες;». Η σιωπή πρόδωσε την Γκέλα, η οποία προσπαθούσε να σώσει την κατάσταση.
«Ε ναι, αλλά αυτό έγινε την περιόδο που ήμουν με τον Τζέρκομπ. Από τότε ξέκοψα.»
«Με πόσους πήγες δηλαδή την περίοδο που ήσουν με τον Τζέρκομπ -και με εμένα φυσικά!;»
«Χμμμμ, μισό....23, 24, 25....ναι, θυμήθηκα, με τους μισούς που είναι στην πόλη. Οι υπόλοιποι μισοί ήταν άνω των 40 και αμετανόητοι εργένηδες...». Ο Έντουβαρ έμεινε να την κοιτάζει με το στόμα ανοιχτό.
«...και αδερφές προφανώς.» συνέχισε η Γκέλα αλλά αυτό δεν έδειξε να απασχολεί ιδιαίτερα τον Έντουβαρ, ο οποίος της άστραψε μια ξεγυρισμένη και την κόλλησε στον τοίχο, δίπλα από ένα πιστό αντίγραφο της Μόνα Λίζα...

Οι μέρες περνούσαν κι οι δυο ήρωες δεν είχαν ανταλλάξει κουβέντα. Ο Έντουβαρ έστελνε sms ζητώντας συγνώμη για την απαράδεκτη συμπεριφορά του αλλά η Γκέλα δεν απαντούσε. Μέχρι και block στην επαφή του έκανε στο msn. Ο Έντουβαρ από την άλλη, έβγαλε στη φόρα στο facebook όλες τις πουτανιές της Γκέλας, ελπίζοντας πως έτσι θα την εκδικηθεί...

...«Οικία Κουλέν, λέγετε παρακαλώ.
«Κυρία Ίζμα, η Γκέλα είμαι.»
«Γκέλα μου, πού χάθηκες; Όλα καλά; Μας έλειψες κι ιδιαίτερα έλειψες στον Έντουβαρ.»
«Ευχαριστώ, κυρία Ίζμα. Πρέπει να μιλήσω στον Έντουβαρ, είναι εκεί;» ρώτησε με τρεμάμενη φωνή η Γκέλα.
«Τι συμβαίνει; Με τρομάζεις.» απάντησε η Ίζμα.
«Εμ...να...πώς να το πω...Είμαι έγκυος...»

TO BE CONTINUED

21 Responses
  1. SERVIRISMATA Says:

    ΘΑ ΣΕ ΠΙΑΣΩ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΣΠΑΜΑΡΩ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ BLOG ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ!!!!!!!!!!

    Μ***νι καπέλο το έκανες το έργο...εγώ με τι θα κλάψω τώρα, μου λές....;

    (Αν σε έχω και στη διπλανή θέση στο σινεμά, απλώς την έκατσες, θα φωνάξω τον Κινέζο!)

    UFO!!!


  2. @Servirismata: Το να μου σπαμάρεις το blog δεν έχει κανένα νόημα, σε πρόλαβαν άλλοι! αν θες να κλάψεις, διάβασε Άρλεκιν, χειρότερα από κει δε θα βρεις. Στο σινεμά δε θα με έχεις δίπλα γιατί πολύ απλά θα δε θα πάω! Θα το κατεβάσω! Χαχαχα!


  3. AlexMil Says:

    Παράξενη ιστορία, από αυτές που μου αρέσουν πολύ.
    Με ανυπομονησία για τη συνέχεια.

    καλό βράδυ


  4. D.Angel Says:

    Πω πω φρίκηηηηη
    Εγκυμονεί κινδύνους;;;
    Χα χα χα χα
    Φιλιά ρεεεεε


  5. @AlexMil: Κάτσε να δειςτώρα που πήρα φόρα!


  6. @d.Angel: Πολλά εγκυμονεί! Υπομονή για το 3ο μέρος!


  7. thumbelina Says:

    Kαλά, είσαι φοβερός. Περιμένω με ανυπομονησία τη συνέχεια. Καλό βράδυ.


  8. @thumbelina: Είμαι...είμαι (και τέρας μετριοφροσύνης επίσης!). Υπομονή, η παραγωγή αργεί όσον αφορά στην έγκριση για το τρίτο μέρος!!!


  9. Fri Says:

    Μιλάμε για τρελή έμπνευση το άτομο! Άντε να δούμε πού στο καλό θα το πας...


  10. Ανώνυμος Says:

    Θεός!!!
    Το ένα ήταν κ α τ α π λ η κ τ ι κ ό, το δύο δεν το συζητάω καν...
    Αγωνιώ για το τρίτο μέροςςςς!
    Καλημέρες :)


  11. @Fri: Εγώ δε το πάω πουθενά! Από μόνο του πηγαίνει!!!

    @Ανεμοδούρα: Καλημέρα! Το τρίτο μέρος βρίσκεται στη φάση του casting, υπομονή και θα το έχουμε!


  12. Aυτο με τα φασολια με εκανε να κλασω στα γελια. Θα μου υπογραψεις αυτογραφο φανταστικε συγγραφεα;Σλουρπ


  13. Ανώνυμος Says:

    ΠΟΥΤΑΝΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΛΙ!
    Η Γκέλα μένει έγκυος στο 4 μέρος ρε μάπα!!!!!!


  14. @MpinelikoMistress: Η δική μου ηρωίδα μένει έγκυος όποτε της γουστάρει!!! Άντε που θα μας κάνεις και υποδείξεις, κοτζάμ συγγραφείς είμεθα!


  15. @ΜpinelikoMistress

    Αμ τα λέω εγώ, πριν την ώρα της την γκάστρωσε την έρμη...αλλά με ακούει κανείς; ΟΟΟΧΙΙΙΙ!

    @ Gi Gaga Kouni Beli

    Φρόντισε να σου βγει ανεμογκάστρι , μπας και το σώσεις!


  16. Ανώνυμος Says:

    Gi Gaga Kouni Beli >
    Μη χέσω...! στο toilet....!!


    Ποδηλάτρης >
    Δεν ακούει κανένα παιδάκι μου! Ότι του κόψει μια ζωή! Πα παπαπα!!!


  17. Καλημέρα θεέ της αλληγορίας!
    Εγραψες πάλι!!
    Τους φανατικούς χαιρετισμούς μας.


  18. Spy Says:

    «Χέστηκα!» του είπε.
    «Θα φταίνε τα φασόλια, λυπάμαι!» απάντησε ο Έντουβαρ.


    Μιλάμε ότι τέτοιον σουρεαλισμό, ούτε εγώ!
    Με έχετε ξεπεράσει αγαπητέ μου.
    Υποκλίνομαι.


  19. @Mistress: Καλά να πάθετε με μένα που μπλέξατε!

    @Συμμορίτες: Καλημέρα κι από δω ταπεινοί ακόλουθοι!

    @Spy: Δε μπορώ να συγκριθώ μαζί σας φίλτατε, αλλά χαίρομαι που ένας μετρ του είδους αναγνωρίζει την αξία μου!
    Ανταποδίδω υποκλίσεις!


  20. Estella Says:

    Χαχα επίσης καλό αλλά το πρώτο ακόμα καλύτερο... για να δούμε τι λέει και το τρίτο...


  21. @Estella: εκεί να δεις τι γίνεται!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer