Three Wishes


Μετά από πρόσκληση του φίλτατου Σκουληκιού, θα ευχηθώ κι εγώ κάτι για μένα, για τον εχθρό μου και για κάποιον άλλο...

ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Εύχομαι τα καλύτερα, να γίνω κυβερνήτης αυτού του πλανήτη μπας και βάλω τα πράγματα σε μια τάξη, χρήμα, πλούτο, δόξα και τα σχετικά.
(Να είμαι καλά βασικά και για τα υπόλοιπα βλέπουμε)

ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΜΟΥ

Τα σκατά μου να φας!

ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΕΙ ΜΕ ΝΥΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ

Κάνε κουράγιο, έχε δύναμη και πίστη!

*******

Τώρα, προσκαλώ να κάνουν το ίδιο οι: Σκύλες Της Λύσσας, Άθλιες Κόρες, Optasia, Leviathan, Kitsosmitsos, Espoir Decevante και From Wishes To Eternity
7 Responses
  1. Skouliki Says:

    σκατα να φας ...
    αχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχχχα

    λιτο και απλο ....


  2. Leviathan Says:

    thanx gia tin proskilsi!!!tora 8a etoimaso tin anartisi!!!filia!!!


  3. @skouliki: Δεν υπάρχει λόγος να αναπτύξω! Λίγα και καλά!!!

    @leviathan: Ωραία! Θα περάσω να δω!


  4. Ανώνυμος Says:

    hi!σου είχα γράψει σαν σχόλιο τις 3 ευχές μου αλλά κάποια "λαλακία" έγινε πάλι αα δεν είχα εισέρθει με την ταυτότητα του wordpress..

    τώρα που είδα το σχόλιο σου δυστυχώς είμαι σε μια πολύ "άκυρη" κατάσταση

    οπότε θα σου γράψω αν είναι άλλη μέρα

    φιλιά


  5. Φίλτατε....ανάρτηση...εξετελέσθη! Πέρνα και κατα μας να δείς πράματα και θάματα!:P


  6. @Optasia: Περιμένω!
    @DYDTW: Ωραία! Έρχομαι να δω!


  7. Ανώνυμος Says:

    hello!
    δεν θυμάμαι τι ειχα σκεφτει αλλα θα κάνω τώρα 3 ευχες για όλους μας.

    1. να είμαστε καλά
    2. να είναι αυτοί που αγαπάμε καλά
    3. και να εκμεταλλευομαστε καθε στιγμη που περναει για να περναμε καλα!

    τα λεμε


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer