Fly, baby, Fly!


Με λένε Ζουζού και είμαι μύγα.
Δεν είμαι όμως μια οποιαδήποτε μύγα. Είμαι μύγα από σπίτι.
Έχω βελούδινη επιδερμίδα, μεταξωτά φτερά και φοράω παντόφλες.
Τρώω σκατά περιστασιακά. Έχω 2 μάτια τα οποία χωρίζονται σε άλλα 40. Άρα είμαι υποχρεωμένη να βλέπω τον κάθε μαλάκα 40 φορές. Και αναφέρομαι στο άθλιο και μίζερο ανθρώπινο είδος.
Ναι.
Σ’ εσένα τον ηλίθιο που κάθεσαι και διαβάζεις αυτά που γράφω. Τι σου έκαναν οι μύγες ρε; Και εμείς πλάσματα του Θεού είμαστε. Εμείς ψυχή δεν έχουμε; Γιατί μας κυνηγάτε με μυγοσκοτώστρες; Γιατί πασαλείβετε τους τοίχους με τα έντερά μας; Έχεις δει ποτέ μύγα να σκοτώνει άνθρωπο, ή ακόμα μύγα να κάνει κακό σε άνθρωπο;
ΟΧΙ!
Απλά σαν «ανώτερο είδος» και άλλες τέτοιες φιλοσοφικές παπαριές, νομίζεις πως αφού μπορείς να εξολοθρεύσεις κάτι, πρέπει να το κάνεις.
Ε ΟΧΙ Ε ΠΟΤΕ!
Σαν να μην έφτανε αυτό, βγάλατε και «αστειάκια» όπως «Έβγαλε η μύγα κώλο ... και έχεσε τον κόσμο όλο»... έτσι απλά προς πληροφόρηση σας ..
ΚΩΛΟ ΕΙΧΑ !
Και αν σας χέσω θα δείτε την χαρά του να «κάθεστε μέσα σε σκατά». Φανταστείτε μόνο να σας χέσει μια αλογόμυγα. Άντε να πω ότι ζω και πολύ, πάει στο διάολο, αλλά 3 εβδομάδες πολύ είναι! Δηλαδή χάλασε ο κόσμος να ανοίγετε κανένα παράθυρο να βγούμε έξω; Όρεξη είχαμε να κόβουμε βόλτες πάνω στα φαγητά σας. Λες και θα πάθετε τίποτα. Κανείς δεν πέθανε από μύγα. Και στο κάτω κάτω, βάλτε ένα χαλάκι στην είσοδο να σκουπίζουμε τα πόδια μας. Εγώ πάντως όπως σας πληροφόρησα φοράω παντόφλες. Όπως και όλοι οι συγγενείς μου. Αλλά σαν πρόεδρος του συλλόγου «Σώστε Τις Μύγες» είμαι υποχρεωμένη να υπερασπιστώ το είδος μου και αυτή την αδικαιολόγητη γενοκτονία που λαμβάνει μέρος εδώ και εκατοντάδες χρόνια (από τότε που ανακαλύφθηκαν οι μυγοσκοτώστρες).
Δεν τελείωσα ακόμη. Ήταν μην αρχίσω. Έχουμε και τα άλλα τα παραπληγικά με ψυχολογικά προβλήματα που πιάνουν μύγες, τις κόβουν τα φτερά ή/και τα πόδια και αρχίζουν διάφορα πειράματα.
ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ!
Εμείς δεν πιάνουμε μυρμήγκια και τα σπάμε στο ξύλο ε; Ούτε ποτέ μπήκαμε στο ρουθούνι του ηλίθιου γιου σας ε ;Όπως και να έχει το πράμα, στο τέλος καταλήγουμε σε μια νεκρή μύγα. Άλλοι πάλι μας ταΐζουν σε διάφορα χαριτωμένα κατοικίδια που έχουν. Και το χειρότερο;
ΜΑΣ ΤΑΪΖΟΥΝ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ! Α-Π-Α-Ρ-Α-Δ-Ε-Κ-Τ-Ο !
Δηλαδή τι πρέπει να γίνει; Να αμολήσουμε μύγες-καμικάζι ζωσμένες με σκατά;
Εντάξει...
Η Ζουζού μίλησε.
Από σήμερα, τίποτα δεν θα είναι το ίδιο...
12 Responses
  1. Ame_Triste Says:

    esy agaph mou eisai mia myga thea..
    ti anwterothta,ti lektikos ploytos,ti eyglwtia...
    ki asxoleisai akomh me tous tapeinous,sathrous kai kivdilous anthrwpous??!?!
    Q sou..

    OOOOOOOOOOOXI agaAAAAAAAph mouuu...!


  2. Η συγκεκριμένη μύγα είναι κολλητή της αγελάδας μας και θέλησε να εκφράσει την ταπεινή -πλην όμως τολμηρή- γνώμη της. Ως... "φιλόζων" (σύνθετο από το "φιλόζωο" και το "ον),θεωρώ δίκαιη την επιθυμία της να εκφραστεί. Για οποιοδήποτε παράπονο, απευθυνθείτε στην αγελάδα. Εγώ δεν ασχολούμαι με τέτοια δικαστικά θέματα.


  3. Skouliki Says:

    θελω και εγω δικαιωμα σαν της μυγαςςςςςςς τι και αν ειμαι σκουλικι ντεεεεεεε


  4. Καταπληκτικό το μπλογκ σου!Καταπληκτικό και το ποστ σου! Πρώτη φορά έρχομαι και έχω μείνει άναυδη! Τι είναι αυτά τα πράγματα που λες για τις μύγες; Και πως μπορείς να τις υπερασπίζεσαι μπροστά στα ανυποψίαστα μάτια του κάθε ανυποψίαστου πολίτη; Οι μύγες είναι ο μέγας εχθρός τις ανθρωπότητας, ειδικά τον Αύγουστο που είναι και παχιές. Σε κοιτάνε με αυτά τα γουρλωμένα μάτια και μετά κάνοντας ένας απειλητικό ζουν-ζουν έρχονται και στρογγυλοκάθονται πάνω στο ωραιότατο φαγητό που με τόσο κόπο ετοιμάστηκε. Αν πρόκειται για delivery, αλλάζει το πράγμα! Θάνατος στις μύγες! Ζήτω οι μυγοσκοτώστρες!
    Χαχαχα.. Καλό σου βράδυ!


  5. Skouliki Says:

    " Bravo !! you are the new Future Blog Smurf "


  6. Ανώνυμος Says:

    Εγώ ένα έχω να πω:
    ΜΠΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖ.........


  7. @skouliki: Ετοιμάσου και τα δικαιώματά σου θα αναρτηθούν!


  8. @Μπουρμπουλήθρα: Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Αν γνωρίσεις από κοντά τη μύγα της αγελάδας μου είμαι σίγουρος πως θα αλλάξεις γνώμη!


  9. @Luthien: Χαχαχα! Η μύγα ανταποδίδει τις καλημέρες σου!


  10. Unknown Says:

    αγαπώ σε μύγα :D :P

    spas'ta!


  11. @Inner Silence: Η μύγα αναποδίδει!


  12. Skouliki Says:

    αντε ντεεεεεεεεεεεεεε να με αναγνωρισουν ολοι


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer