Rain,Rain
Για το φθινόπωρο που μόλις ήρθε!
A Lovely Blog Award ©



...everywhere I look I see rain...


Επιτέλους! Και λίγη βροχή!
Όχι από αυτές που πλημμυρίζει ο τόπος ούτε από κείνες που οι ψιλές στάλες σου σπάνε το νευρικό σύστημα...κάτι στο ενδιάμεσο όμως. Η συννεφιά και η ζέστη όλης της ημέρας εξατμίζεται με τις πρώτες σταγόνες και το έδαφος μυρίζει φθινόπωρο!

Μια εβδομάδα εδώ στο Ναύπλιο βρέχει καθημερινά, μικρές παύσεις δροσιάς τις λέω μερικές φορές. Πριν 2-3 μέρες κατέβηκα στο κέντρο για να χαζέψω τα μαγαζιά. Κι εκεί που είμαι με το κοντομάνικο και σκάω σαν το τζιτζίκι, ένας δυνατός άνεμος με παίρνει και με σηκώνει και αναρωτιέμαι αν το τέλος του κόσμου ήρθε νωρίτερα! Κι ύστερα...βροχή! Την είδα κι εγώ Μαίρη Πόπινς -χωρίς ομπρελικό!- και βάδιζα μέσα στις ψιχάλες, συνεχίζοντας να χαζεύω γύρω μου.

Βγάζω και το κινητό από την τσέπη και αρχίζω να φωτογραφίζω, το Παλαμήδι, το Μπούρτζι (aka Καστέλλι), άσχετα αν τα έχω σε φωτογραφίες 568 φορές!


Λίγο αργότερα έχω βουτήξει τα κλειδιά του αυτοκινήτου κι έχω αρχίσει τις βόλτες...και φτάνω λίγα χιλιόμετρα έξω από την Ερμιόνη (όχι αυτή του Harry Potter, την άλλη!) κι εκεί με πιάνει πάλι το φωτογραφικό μου σύνδρομο!



Το ξέρω πως σας έχω ζαλίσει με τα τραγούδια που ρίχνω κατά καιρούς αλλά για αυτό το μήνα θα κάνω μια εξαίρεση και θα βάλω 2! Το νέο τραγούδι είναι το Rain, Rain από τη Cher και πρόσθεσα στην εισαγωγή του λίγη...βροχή!

Άντε και καλό χειμώνα (για δεύτερη φορά αυτό το μήνα!)

Why am I here if you're there
So far away it's not fair
To be without you - like this

I miss you more than you know
The nights are long, The days slow
Without the warmth of your kiss
Wish you were back here with me
Cause out my window, All I see is

Rain, Rain in the sky
Everywhere I look my eyes see
Rain, rain fallin' down
Crying as it hits the ground
Rain, rain in my heart
Every day that we're apart
Rain, Rain
Falling rain, rain
Only rain, rain

The sun is strong when you're near
But when you're gone it disappears
Behind an ocean of blue
The telephone's not good enough
It can't reach out, it can't touch me
The way that you do
Wish you would knock at my door
Cause only you - can stop this pouring

Maybe I'll go outside
And walk beneath the clouds
Pretend it's you that's watching over me
This isn't the only thing that come's between us now
Baby soon we'll be - together

***********

Να ευχαριστήσω την Εύα για την ιδέα της ανάρτησης!

UPDATE


Μόλις πληροφορήθηκα ότι τσίμπησα ένα βραβειάκι από Dreamer Angel, οπότε σας το δίνω κι εγώ με τη σειρά μου για τη συλλογή σας!!!


30 Responses
  1. D.Angel Says:

    hellooooooooo
    Υπέροχες οι φωτογραφίες!
    Αυτή η βροχή ήταν όλα τα λεφτά!
    Αντε να ξεπλυθούν οι δρόμοι και να δροσίσει λίγο!ΦΙΛΙΆΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


  2. Εύα Says:

    well done baby!αντε να βρεξει να καθαρισουν τα μυαλα απο τη ζεστη και τη θολουρα του καλοκαιριου!
    εγω σε ευχαριστω...


  3. mermyblue Says:

    όμορφη ανάρτηση
    είσαι ρομαντικός γελάδος, άμα θέλεις

    και οι φώτοζ τέλειες!
    καλά φθινοπωρινά γελαδοταξίδια


  4. @D. Angel: Δεν αρκεί να ξεπλυθούν οι δρόμοι μόνο...! Φιλιά!

    @Eva: Έεεετσι!

    @mermyblue: Ναι, το παθαίνω μερικές φορές!


  5. Skouliki Says:

    λατρευω βροχη
    με κανει να θελω αγκαλιες
    που συνηθως δεν θελω αχχα


  6. @skouliki: Αν θες μια έχω χρόνο!
    Φιλούρες!


  7. happypepper Says:

    To βραβειάκι είναι σα σοκολατάκι. Θέλω να το φάω!

    Η βροχή είναι ανανεωτική και αναζωογονητική. Οι φωτογραφίες πανέμορφες (εγώ έχω μόνιμο σύνδρομο).

    Οι βόλτες - ζηλεύω.

    Καλημέρα χαρούμενε!


  8. @happypepper: Καλοφάγωτο! Αν ζηλεύεις να έρθεις καμιά βόλτα από εδώ να πάμε όλοι παρέα!


  9. KitsosMitsos Says:

    Βγαίνεις και τραγουδάς και στη βροχή; Για πες...
    Καλό φθινόπωρο!


  10. @KitsosMitsos: Όχι, ακόμα δεν έχω φτάσει σ' αυτό το στάδιο παράνοιας! Επίσης!


  11. Eπιτέλους!
    Είμαι από αυτούς που λατρεύουν τη βροχή, τη μουντάδα και τις αστραπές! Άρα καταλαβαίνεις πόσο τις χάρηκα αυτές τις μέρες!

    Σούπερ οι φωτογραφίες!


  12. @Ποδηλάτρης: H μαγεία του φθινοπώρου είναι αυτή. Όσο για τις φωτογραφίες λες να προταθώ για Πούλι-τζερ;


  13. Ανώνυμος Says:

    Μελαγχολικό το Ναύπλιο όταν βρέχει, αλλά οι μυρωδιές που αναδύονται μετά, σε κάνουν να νοιώθεις ότι άλλαξες χρόνο...
    Έχω φάει στο κεφάλι Αυγουστιάτικη -εντελώς ξαφνική- καταιγίδα άλλο να σου λέω κι άλλο να το βλέπεις.
    Να σκεφτείς οι φοίνικες στην πλατεία έξω απ' τον ΟΤΕ ακουμπούσαν στο έδαφος απ' τον αέρα!!!

    Anyway, παραπάνω από έναν μήνα πέρασα φέτος το καλοκαίρι στο Ναύπλιο, και πάλι σε ζηλεύω που είσαι εκεί...

    Καλή εβδομάδα :))


  14. happypepper Says:

    χαιρετισμούς στη βροχή...


  15. @Ανεμοδούρα: Σωστά, αυτό με τους φοίνικες κάπου το έχω σε βίδεο από πρόπερσι αλλά αδυνατώ να το βρω!
    Όταν μας ξανάρθεις θα χαρούμε να σε δούμε (πληθυντικός...η αγελάδα μου κ εγώ!)

    @happypepper: Ανταποδίδει έμβροντα!!!


  16. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ.
    ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.


  17. Thanx! Καλό βράδυ κ σε σένα!


  18. Leviathan Says:

    iperoxo to Nauplio!!! panemorfo!!! i vroxi vevaia mou ti dinei.. kali evdomada!!! :)


  19. @Leviathan: Να μας έρθεις κι εσύ! Θα φροντίσω να μη βρέχει!


  20. Εχεις χερι παιδι μου... ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΝΤΕ!!!


  21. Αυτές οι φωτογραφίες είναι ο ορισμός του φθινοπώρου! καλημέραααα


  22. οχι Φθινόπωρο! Δεν είναι.
    Καλοκαίρι είναι ακόμα, αλλά με μια πιο δροσιστική μορφή.
    Δεν μας αρέσει η βροχή, ακόμα κάνουμε μπάνια, βέβαια η δική σου βόλτα όπως τν εμφανίζεις,έχει τη χάρη της.
    Την Καλημέρα μας.


  23. @Prince: Λες ε; Να είναι ιδεών ή απλή...του δημοτικού;

    @Aseton: Καλημέρα (καληνύχτα πλέον!). Ναι, επιτέλους ήρθε!

    @Συμμορίτες: Ό,τι σας βολεύει, δεν έχω πρόβλημα!
    Την...καληνύχτα μας!!!


  24. ZouZouna Says:

    Καλημέρα
    άπαιχτες οι φωτό σου! και το Ανάπλι, ακόμα καλύτερο, όλες τις εποχές.
    Πες ότι βρέχει ρε παιδί μου. Είχα ρίξει ψιχουλάκια να βρεις το δρόμο και βραχήκανε.....
    γιααα.... πάρε κουτάλι και http://zouzouzasgoodlife.blogspot.com
    για να σε δω, θα τα καταφέρεις, μπερδεμένο μου.


  25. Vany Says:

    Ναύπλιο ήμουν την Κυριακή.Ωραίο φαίνεται από όσο πρόλαβα να δω,δεν έκατσα πολύ,είχαμε και δρόμο μπροστά μας.Αλλά θα ξαναπάω,είναι πολύ όμορφα όσα είδα,έχει κι ωραία στενάκια για βόλτες.
    Άσχετο,πήρα κάτι αγελαδίτσες μαγνητάκια από την Κέρκυρα,όλα τα λεφτά!Σε θυμήθηκα μόλις τις είδα!


  26. Ανώνυμος Says:

    Μπουφανάκι βάλαμε μέσα στη βροχή ή την έβγαλες έτσι;


  27. Skouliki Says:

    ναι αλλα εχεις την γριπη?


  28. @Ζουζούνα: Να έχεις δίκιο, αλλά δεν είδα κάπου το Link. By the way αυτό που έδωσες εδώ έχει ένα z παραπανίσιο αλλά το έπιασα!

    @Vany: Κι εγώ τις έχω! Να σαι καλά που με θυμήθηκες!

    @Mistress: Με ξέρεις εμένα με την πρώτη βρόχα να ντύνομαι σαν κρεμμύδι;

    @Skouliki: Αγελάδα είμαι έχω τη δική μου!


  29. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΠΟΨΕ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΑΝ ΕΝΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΩ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ.ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΔΙΠΛΑ ΔΕΞΙΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.


  30. @JK: Να σαι καλά! Το τσίμπησα!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer