What The F.A.Q.? part 02
Όχι Πια Σεξ, Μόνο Φίλοι; ©


Προσωπικό πρόβλημα: Δεν είμαι θεά, δεν είμαι τρελό τσουλί. Ε λιγάκι είμαι. Το ξέρω. Όχι πολύ όμως. Είμαι στα φυσιολογικά όρια τσουλί. Όπως όλες μας.
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ 3 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ 2 ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΠΕΣΑΝ? Ο ένας αποτυχημένα προσπάθησε και εξοργισμένος με έβρισε μπροστά σε κόσμο. Ο δεύτερος πήγε να με βιάσει. Τα αισθήματα του πρώτου δεν τα'χα καταλάβει. Ο δεύτερος μου'χε εξομολογηθεί τον έρωτά του κι είπε πως κάποια στιγμή το ξεπέρασε.
Σήμερα , καλό μήνα να'χουμε , αφού 2 εβδομάδες πριν είχε επέλθει η οριστική ρίξη της "φιλικής" σχέσης μας επειδή γουστάρω κάποιον άλλο , μου είπε: Γράψε με από δω και πέρα στα αρχίδια του ενίοτε γκόμενου όταν θα κάνετε ο,τι κάνετε για να μπαίνω τουλάχιστον κάπου που θέλω.

Ερώτηση γραφούσης: τι το πέρασες κύριε το μουνί μου? Πηγάδι για να χωράει και τα αρχίδια? Συνεχίζω. Εγώ από την αρχή είχα πει του δεύτερου ότι τον βλέπω φιλικά. Πού έκανα λάθος? Έκανα ίσως στο ότι δέχτηκα μετά από την εξομολόγηση των αισθημάτων του να συνεχίζω να κάνω παρέα μαζί του. Ναι , λάθος μου! Τον είχα συνηθίσει όμως και τον είχα αγαπήσει τον βλάκα. Τον είχα εμπιστευτεί.
Γιατί δεν κρατάνε οι φιλίες μου με τους άντρες δάσκαλε? Τι λάθος κάνω? Ήμουν αγοροκόριτσο και δεν στέκονται οι φιλίες μου με τα κορίτσια. Παλιότερα δεν είχα πρόβλημα με τα αγόρια , τώρα γιατί έχω?

-Ταπεινό Χαμομηλάκι-


Αγαπημένο Χαμομηλάκι
...προσπερνώ το "Ταπεινό" για ευνόητους λόγους!

Καταρχήν καλό μήνα! Με το καλό να σου μπει και να σου βγει!
Στο θέμα μας τώρα.

Κορίτσι μου, η τσολαρία δεν έχει όριο. Ή είσαι τσόλι ή δεν είσαι! Η πουτάνα είναι πουτάνα, είτε πηγαίνει με 45 άντρες τη μέρα είτε με 214! Το τι αποκομίζει είναι το ζητούμενό της κι όχι αν θα βγει Μις Πεζοδρόμιο 2010! Στην περίπτωσή σου λοιπόν το προσπερνάμε ΚΑΙ αυτό ΚΑΙ το "Ταπεινό" (ο Θεός να σε κάνει με αυτά που μου γράφεις!)
Ο πρώτος φιλογκόμενος την έχει μικρή. Γι' αυτό σε ξεμπρόστιασε σε τόσο κόσμο, πριν καν προλάβεις και το κάνεις πρώτη! Είναι ΓΕΓΟΝΟΣ αυτό που σου λέω, όπως το γεγονός ότι είμεθα 1000% σίγουροι πως οδηγεί μεγάλο αυτοκίνητο για να αντισταθμίσει το μέγεθος του κρεμαστού του!
Ο δεύτερος, εκτός από φαλλοκρατικό γουρούνι, είναι και ανώμαλος. Αν θέλει να μπαίνει εκεί που θέλει, να βάλει στη μαλαπέρδα του μαγνητικό πάσο, γιατί το μελάνι φεύγει με το μπες-βγες! Κι αν είχε αρχίδια όπως λέει, θα ερχόταν να σου πει κατάμουτρα ότι ζηλεύει οτιδήποτε μπαινοβγαίνει στο τιτί σου, ακόμα και τα ταμπόν!
Σωστά παρατηρείς το λάθος σου, αλλά το να τον έχεις στην παρέα είναι το λιγότερο κακό. Μάλλον εκείνη την ώρα η ταμπέλα του "Ταπεινού Χαμομηλακίου" ήταν καταχωνιασμένη στο πατάρι κι εσύ θεωρούσες πως δεν τρέχει τίποτα.
Όσο για τις φιλίες σου και το γεγονός πως θεωρείς τον εαυτό σου αγοροκόριτσο, θα σου πω κάτι και βάλτο καλά στο μυαλό σου (τουλάχιστον εκεί δε θα θέλει να μπει ο άλλος!):
Ποτέ ένας άντρας δεν κάνει σχέση με κάποια που θεωρεί πως ίσως βγει πιο άντρας κι από τον ίδιο στο κρεβάτι!

Συμβουλή μας; Άλλαξε τακτική με τους άντρες, δοκίμασε κάτι διαφορετικό με δαύτους, κάνε κάτι με μια φίλη σου να δεις αν φταις εσύ ή το αντίθετο φύλο τελικά, πήγαινε να μονάσεις για κάνα δυο χρονάκια (δεν είναι απαραίτητο να τα κάνεις όλα και φυσικά όχι με τη σειρά που λέμε!)
Περιμένω νέα σου!

-Gi Gaga Kouni Beli-

************
Τσιμπήστε και το song μιας και το άλλο το βγάλαμε!
33 Responses
  1. Eδώ κολλάει το... "Αμα έχεις τέτοιους φίλους τί τους θέλεις τους γαμι@δες!!!" Κι εσύ βρε "ταπεινό χαμομηλάκι" με τέτοιο βιογραφικό πιο πολύ για "Άγρια αρχιδέα" σε κόβω Ορχιδέα συγγνώμη! Το λάθος ήταν ΚΑΘΑΡΑ ορθογραφικό, μην πάει ο νούς σας στο κακό!


  2. mr.f Says:

    Και εμένα μου έχει τύχει αυτό νομίζω.. σίγουρος δεν είμαι αλλά δεν με νοιάζει και πλέον σχεδόν..

    ΑΠό πότε δίνεις συμβουλές; :-)


  3. Unknown Says:

    βασικά καλό τσόλι το κοριτσάκι...

    Υ.γ.:Γιατί δεν έβαλες πρώτα το ΔΙΚΟ ΜΟΥ πρόβλημα κι έβαλες αυτής??Θα σου κρατάω μούτρα!


  4. mermyblue Says:

    Παρατηρήσεις
    1. Αυτό με το αντιστρόφως ανάλογο του μεγέθους του άπτερου πτηνού με το αυτοκίνητο ισχύει. Σε διάβασα με δέος και το βεβαιώνω. Προσοχή, λοιπόν,κορίτσια στο ΤΙ οδηγεί ο τύπος. Καλύτερα πατίνι παρά ΜερσΤεντέ.

    2. Γιατί την λέμε τσούλα την κοπέλα; Επειδή το παραδέχεται στην αρχή ή επειδή δεν κατάφερε να τους κρατήσει σε απόσταση τους υποψήφιους διακαώς επιβήτορες;

    3.Όταν λετε "πιό άντρας στο κρεβάτι" τι εννοείτε; Ότι τον βάζει κάτω κ του ξηγάει το όνειρο; Με τρομάζετε... Πρέπει να το παίζουμε δλδ κάπως μπας κ κάτσει κανένας φυσιολογικός (που δεν υπάρχει τέτοιο είδος δλδ);

    4. Νέα της δεν θα έχεις. Κατευθύνεται ήδη προς το πλησιέστερο μοναστήρι όπου θα μετονομαστεί σε "Αδελφή Πουλχερία" μετά απ' αυτά.

    Βοήθειά μας...


  5. mermyblue Says:

    επίσης ξέχασα
    ποιό τραγούδι ήταν το παλιό πάνω στο οποίο βασίστηκε αυτό της In grid?
    ευχαριστώ πολύ δια την ανοχήν σας


  6. Τι διαβάζω η γυναίκα λίγο πριν πάω να ψηφίσω στο νησί μου!
    Ας συνέλθουμε βρε παιδιά, λίγη εστίαση στις προτεραιότητες και στο τι πραγματικά θέλει το χαμομηλάκι με λίγες εκπτώσεις στην επιπολαιότητα και όλα καλά.
    Γεια σου μεγάλε Gi gaga kounibeli (δεν ξέρουμε και το όνομά σου) ψυχαναλυτάρα.
    Χαιρετισμούς και Καλή ψήφο.


  7. D.Angel Says:

    Το τραγούδι τα σπάει!!!
    Οσο για τις φιλίες
    γενικά
    προτιμώ τον σκύλο μου!
    Καλό μήνα και σ εσάςςςςςςςςςςςς
    Γιου χουυυυ


  8. @Ποδηλάτρης: Τς, τς, τς, το στόμα σου....βόθρος...να το κοιτάξεις!

    @mr f: Έχουμε σχετική ενότητα αγαπητέ! Πού ζείτε;

    @Πασχαλίνα: Με τη σειρά σας κοπελιά! Νουμεράκι πήρατε;


  9. @mermyblue: Εγώ τα λέω (αν και ως άρρεν δε νομίζω πως με συμφέρει να τα λέω!!!) αλλά ποιος με ακούει!
    Το τραγούδι περιέχει sample από το Harlando του Ramirez (γνωστός Ισπανολάτιν τεκνοαοιδός, τι σκατά είναι τελοσπάντων!)

    @Συμμορίτες: Αντρέας, χάρηκα! Θα τα διαβάσει κ ευχόμεθα να έχουμε χαρμόσυνα νέα!

    @D.Angel: Καλό μήνα, ναι ναι! Ο σκύλος καλός συμφωνώ. Έχω μια φίλη που του μιλάει συνέχεια για τα γκομενικά της. Αυτός τσιμουδιά (δεν ακούει κιόλας λόγω κόφωσης!!!)!


  10. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ (απαντήσεις στα ερωτήματα της mermyblue. τώρα που το θυμήθηκα!):

    2. Κανείς δεν την είπε τσούλα, αλλά όχι να μας λέει ότι είναι και λίγο, νομίζω ήμανε σαφέστατος!
    3. Μάλιστα αγαπημένη, αυτό εννοούμε. Κι αυτό φοβόμαστε!
    4. Βοήθειά σας!


  11. mermyblue Says:

    2.οκ, κατάλαβα την εξίσωση:
    λίγο τσούλα=πολύ τσούλα=τσούλα.

    οι μη τσούλες/τσούλοι τον λίθον βαλλέτω

    3.να θυμηθώ την επόμενη φορά στο σεχ να είμαι κόσμια... μην καταλήξω σαν την Πουλχερία δλδ :Ρ

    ευχαριστώ για τον τίτλο του άσματος
    πάω να το ακούσω να θυμηθώ τα παλιά


  12. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΦΙΛΙΕΣ;


  13. Koan Says:

    συμφωνώ με angel για φιλίες προτιμώ το σκύλο μου κ εγω


  14. @JK: Καλό μήνα; Υπάρχουν αληθινοί εξωγήινοι; Θες να λάβω το ερώτημά σου ως την επόπμενη ανάρτηση πάνω στο What The FAQ?

    @Koan: Δε σας κλέβει και τη γκόμενα! Σωστός!!


  15. ταπεινο χαμομιλακι η φιλια ειναι υπερεκτιμημενο πραμα ασε που σου κοβει και τα τυχερα! ασε τις κλαψες και εποφελησου γιατι σε λιγα χρονακια αντρες γυναικες ολους φιλους θα τους βλεπεις


  16. Καταρχάς η φιλία είναι υποεκτιμημένο πράγμα, όχι υπερεκτιμημένο. Πάμε στο πρόβλημα τώρα.

    «Είμαι στα φυσιολογικά όρια τσουλί.»

    Δεν υπάρχουν φυσιολογικά όρια, αυτά τα πράγματα είναι υποκειμενικά. Άλλος μπορεί να σε βρίσκει καλόγρια κι άλλος καραπουτανάρα, εξαρτάται από τον άνθρωπο…

    «ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ 3 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ 2 ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΠΕΣΑΝ?»

    Γιατί είναι άντρες βρε καλή μου. Ναι είναι δύσκολο για τους άντρες να μην την πέσουν στην κολλητή τους. Και το λέω αυτό έχοντας 4 κολλητούς και άλλους 5-6 που κάνουμε πάρα πολύ παρέα. Όμως προσέχω. Μετά από άπειρες συζητήσεις μαζί τους έχω μάθει τι μπορεί να θεωρούν ως «πρόσκληση» από μια γυναίκα και φροντίζω να μην στέλνω λανθασμένα μηνύματα – γιατί από ό,τι βλέπω κι ένας κολλητός αν λάβει το μήνυμα δεν δυσκολεύεται πολύ να ξεχάσει την φιλία και να προχωρήσει στο παρακάτω.

    Όταν μου είχε συμβεί όμως αυτό που συνέβη και σ’εσένα ήμουν μικρή κι αθώα (κυριολεκτικά το λέω) και έκανα ένα κάρο λάθη. Οπότε τα’θελα και τα’παθα, αλλά τουλάχιστον έμαθα.

    Συμφωνώ εννοείται με τον Gi Gaga ως προς τις ερμηνείες του για τις συμπεριφορές των «φίλων» σου.

    «...μου είπε…»

    Γιατί μιλάτε ακόμα;;;;;;

    «Εγώ από την αρχή είχα πει του δεύτερου ότι τον βλέπω φιλικά. Πού έκανα λάθος? Έκανα ίσως στο ότι δέχτηκα μετά από την εξομολόγηση των αισθημάτων του να συνεχίζω να κάνω παρέα μαζί του. Ναι , λάθος μου!»

    Ναι λάθος όντως. Ακούγεται δύσκολο ή σκληρό αλλά συνήθως όταν συνεχίζεις να κάνεις παρέα μετά από μια εξομολόγηση θεωρούν πως θα σε ρίξουν στο τέλος και θα τους κάτσεις. Πλέον δεν εμπιστεύομαι κανέναν σ’αυτό το θέμα – οκ, 1 στους 100 όντως θα μπορέσει να μείνει φίλος αλλά είναι πολύ μικρό το ποσοστό, καλύτερα να μην το ρισκάρουμε.


    «Ήμουν αγοροκόριτσο και δεν στέκονται οι φιλίες μου με τα κορίτσια.»

    Αααααααα, εδώ υπάρχει πρόβλημα. Ίσως γι’αυτό να μην στεριώνουν και οι φιλίες σου με τα αγόρια. Όσες κοπέλες έχω συναντήσει που το λένε αυτό έκαναν κάτι λάθος. Τους αγαπάω τους κολλητούς μου αλλά πράγματι δεν υπάρχει τίποτα μα τίποτα που να ξεπερνάει την γυναικεία φιλία. Δοκίμασέ το και θα με θυμηθείς.

    «Παλιότερα δεν είχα πρόβλημα με τα αγόρια , τώρα γιατί έχω?»

    Όταν λες παλιότερα τι εννοείς; Γιατί αφενός στα 15 τους πολλά αγοράκια κοιτάζουν περισσότερο το playstation παρά τις γκόμενες και αφετέρου πολλά αγοροκόριτσα στα 15 τους μοιάζουν με αγόρια περισσότερο παρά με κορίτσια. Αργότερα όμως το γυναικείο στοιχείο σκάει θες δεν θες (συνήθως τουλάχιστον), οπότε και τα αγοράκια σε βλέπουν με άλλο μάτι.

    Gi ga ga

    Μόνο μ’αυτό διαφωνώ μάλλον:«Η πουτάνα είναι πουτάνα, είτε πηγαίνει με 45 άντρες τη μέρα είτε με 214!»

    Για μένα η πουτάνα μπορεί να μην πηγαίνει και με κανέναν κι από την άλλη να πηγαίνει με 500 μια και να μην είναι πουτάνα. Εξαρτάται από το άτομο και την συμπεριφορά του απέναντι στους άλλους κι όχι από το με πόσους κοιμάται…

    Έγραψα άπειρα αλλά πρέπει να έχεις καταλάβει ως τώρα ότι αυτές οι αναλύσεις μ’αρέσουν πολύ :p


  17. Πέρα από το αστείο του πράγματος... πολλά θέματα είναι προς συζήτηση, όπως :"πού πηγαίνουν οι πάπιες, όταν παγώνουν οι λίμνες;"

    :))


  18. Εύα Says:

    εμενα παντως αν μου την επεφταν οι 2 απο τους κολλητους μου θα εκανα παρτυ!


  19. @Aseton: Αυτό ξαναπές το!

    @Iocaste: Μη μπερδεύεις την πουτάνα εν σώματι με την πουτάνα στην ψυχή! Τι δεν κατάλαβες, να στο λύσω ρε παιδί μου!

    @aa: Να στείλεις mail, δεν απάντώ ΤΙΠΟΤΑ έτσι! :PPP

    @Εύα: Να τους το πεις, μη κάθονται με σταυρωμένα χέρια!


  20. happypepper Says:

    gi gaga,
    νομίζω άναψες τα αίματα κάνοντας το σύμβουλο σχέσεων!
    Απολαυστικότατα όλλα. Χάρηκα προπάντων τους ναυαγοσώστες των ψυχών, τους Φρόυντ και τις ανομολόγητες -πλην όμως απολαυστικές, εξίσου- man eaters.
    Ξέρεις επίσης τί μου κάνει πάντα εντύπωση;ότι ΟΛΟΙ τα ξέρουν ΟΛΑ και είναι ΠΑΝΤΑ σίγουροι γι αυτό. Γαμάτο. Καμμία μφιβολία, κανένα περιθώριο λάθους. Γουστάρω. και ως αρσενικός, έχω γνώμη εφ όλης της ύλης. χαμογελώ και διασκεδάζω σκεπτόμενος έναα χαμομηλάκι εν μέσω ψευδοπαρτούζας!


  21. Ανώνυμος Says:

    Εσένα βρήκε η κοπέλα να ρωτήσει τι θα κάνει;
    Καταστράφηκε!


  22. @happypepper: Ο καθένας θα πει πολλά πράγματα για την καμπούρα του άλλου!

    @Mistress: Ξαναρώτα με μωρή τίποτα και θα δεις τι θα πάρεις για απάντηση!:PPP


  23. happypepper Says:

    Δε μου είπες: το ξέρει; το χαμομηλάκι ή είναι απλά ηλεκτρονικό;
    (περίεργο, έχω ακούσει ότι το χαμομηλάκι φέρνει ύπνο...δεν έλεγε όμως με πόσους!)


  24. happypepper

    Έλα μωρέ μην το σοβαρεύεις! Πάντα υπάρχει περιθώριο λάθους αλλά αφενός είναι κουραστικό να γράφεις πριν κάθε φράση "κατά την γνώμη μου, αλλά μπορεί και να κάνω λάθος" και αφετέρου άμα την έχεις πατήσει κάμποσες φορές έχεις μια άποψη βρε αδερφέ :p


  25. Ανώνυμος Says:

    Η τσαχπινιά δεν κρύβεται μάλλον, και το χαμομηλάκι είναι τσαχπινογαργαλιάρικο με ροπή στα λάθη από αμέλεια...

    Σημ. η πουτάνα είναι πουτάνα και μ' έναν να πηγαίνει μόνο. Τα νούμερα είναι για δώσουν έμφαση περισσότερο στο ήθος ή καλύτερα στην έλλειψή του.

    Πολλές καλημέρες :)


  26. @happypepper: Το ξέρει, η...δήλωση είναι αληθινή!

    @Ιοκαστη: Γι αυτό άλλωστε δεχόμεθα όλες τις απόψεις.

    @Ανεμοδουρα: Σωστά! Καλημέρες κι από δω - αν και καθυστερημένα!


  27. Stefanos Says:

    Μαγνητικό πάσο; ΧΑΑΑΑΑΧΑΧΑΑΧΧΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΧΑ


    ΓΑΜΑΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ


  28. Stefanos Says:

    Α να κάνω μια ερώτηση, το επιχείρημα με το μεγάλο αυτοκίνίνητο είναι αντιστρέψιμο;; :p όχι, γιατί θα με συνέφερε κάτι τέτοιο


  29. @Prophet: Όχι, δεν είναι, οπότε κοίταν να κάνεις κάτι άλλο!


  30. Θείο,
    τι σημαίνει "φαλλοκρατικό γουρούνι";;;

    (το φαλλοκρατικό το κατάλαβα, το γουρούνι δεν ξέρω τι είναι...)

    :P


  31. @Spy'ce Daughter: Καλώς ήρθες πολυαγαπημένη. Επειδή βαριέμαι να βάζω links με φωτό από γουρούνια θα σου πω μια εύκολη λύση. Αν πεις 2 φορές ΜΠΑ, το πρώτο πράγμα που θα εμφανιστεί μπροστά σου, αυτό είναι το γουρούνι!
    Τα σέβη μου!


  32. Ρε ψυχαρα που στα διαλα να σου στειλω το προβλημα μου ΦΩΤΙΣΕ ΜΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!!!

    Mooo-άκια


  33. @Prince: Στο gigagakounibeli@yahoo.com
    Να μου πεις να θες να δημοσιευτει το ονομα σου η οχι ομως, μη μας κραζεις κατοπιν εορτης!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer