Τα πάντα όλα
και τα κοάλα τίποτα! ©




...όχι ότι μου πέφτει λόγος βέβαια. Μια ταπεινή αγελάδα είμαι κι εγώ...γιατί να μπλέκομαι σε ξένα χωράφια; Αλλά το Μαρούλι μου έδωσε ιδέα για σχόλιο!

...αλλά είναι δυνατόν; Μετά το χτεσινό X-Factor, πώς να μην αναρωτιέται κανείς αν τελικά υπάρχουν αδικίες σ' αυτή τη ζωή. Γιατί, ναι, θα το ομολογήσω, οι 48 Ώρες δεν έκαναν κάτι σπάνιο -όπως πολύ ΑΚΥΡΑ σημείωσε ο Nick The Greek μετά του λαμέ στρασακίου επί μπλουζάκιον. Κι εμένα αν με ακούσεις να φωνάζω ΒΑΡΒΑΡΑΑΑΑ στα ίδια ντεσιμπέλ με τους Bee Gees, θα αναθεωρήσεις για τις ικανότητες της Μονσερά Καμπαγιέ!

...πώς να πάρουν άλλωστε κάτι τα φτωχά κοάλα-αγρότες, όταν επί 3 εβδομάδες πίνουν και τρώνε ασύστολα, χειρότερα κι από το αν ήταν Πάσχα στην Αράχωβα; Γιατί είδα φωτογραφίες από αυτοσχέδια σκηνή στα μπλόκα, όπου το πάρτυ έδινε ρεσιτάλ! Και δώστου τα τσίπουρα και δώστου τα κοψίδια. Αυτά βλέπει η υπουργός κι -όχι τίποτα- θα μου κόψει και ΦΠΑ στο Farmville σε λίγο με τόσα μπλιμπλίκια που έχω μαζέψει!

...γιατί δε χρειάζεται να ανησυχείτε εσείς του Μέγαρου Μουσικής. Η Σάσα-Βάστα Γερά-Μπάστα, μετά το τροχαίο ατύχημα που είχε ερχόμενη μετά του τεκνακίου στο Ναύπλιο, θα τραγουδήσει κανονικά στην πίστα. Τώρα αν θα βγει τυλιγμένη στον επίδεσμο σαν τον Ραμσή τον Γ' δε σας το εγγυώμαι, αλλά και να γίνει κάτι τέτοιο θα είναι στο πνεύμα της Αποκριάς.

...πόσες φορές πρέπει ο ΑΝΤ1 να μου δείξει τον Τιτανικό, για να καταλάβω από τι βούλιαξαν και οι 1500 και κάτι επιβάτες του; Και πόσες φορές πρέπει ο Alpha να στείλει αυτόν τον άχρηστο το Frodo να κάψει το δαχτυλίδι; Δε το δίνει σε μένα; Έχω ένα γνωστό χρυσοχόο που τα λιώνει στο πεντάλεπτο. Πρέπει να ξενιτεύομαι στη Mordor κάθε φορά που ο Alpha έχει καύλες;

...η Καγιά, σε συνέντευξή της σε γνωστό τηλεπεριοδικό δήλωσε πως το Next Top Model ήταν όπως ακριβώς το περίμενε...Χμμμ, να προσθέσω λοιπόν στα λεγόμενά της τι ακριβώς εννοούσε: ηλίθιες δοκιμασίες, κοπέλες της διπλανής πόρτας που γίνονται μοντέλες με 3,5 κιλά σοβά και 2 τόνους στόκο σπατουλαρίσματος, αποτυχημένες φωτογραφήσεις, κρύο, κρύο, πολύ κρύο και φινάλε κονσέρβα.

...γιατί φέτος έχετε την ατυχία εσείς τα δίποδα, να γιορτάζετε τον Βαλεντίνο αγκαζέ με λαγάνα και χαρταετό. Και καλά όλα αυτά. Αμπαλαρισμένος ταραμάς θεωρείται cosmetic gift ή να αρκεστώ σε απλό λούτρινο προς εξαφάνιση και μια καρδιά (την έχω, να την πληγώνεις δε στο επιτρέπω!);

Και μη ξεχνιόμαστε...ετοιμάζεται το 2ο μέρος του Haris In Pokerland, γιατί αν δεν ήμουν και εγώ να σας προσφέρω ποιότητα θα τρέχατε στα DVDάδικα να νοικιάσετε την Ποκατσόντας και τον Τρυπανικό!





35 Responses
  1. Marouli Says:

    Μπορεί ο ταραμας να ειναι cosmetic αλλά θα προτιμήσω το λουτρινο και τωρα που το σκέφτομαι μου λείπει μια αγελάδα απο την συλλογή μου.. αχαχαχαχα!

    Για τους τιτανικους και τους frodous no comment! Είδα και εγώ λίγο τιτανικο εκείνη την ημέρα οπότε δεν μου το επιτρέπει η θέση μου..

    Αυτά και άλλα πολλά θα σας τα έλεγα αλλά δεν είδα πουθενά μία αφιέρωση, μία αναφορά έστω.. Παίρνω τα μαρουλοφιλακια και φεύγω αχαχαχα!


  2. Γκρίνια, γκρίνια! Έχεις δίκιο όμως αγαπημένη γι αυτό και φρόντισα να σε έχω πρώτη μούρη!


  3. Marouli Says:

    Δεν μπορώ να καταλαβώ γιατί πρέπει να γκρινιάζω για τα αυτονόητα.. κουραζομαι κανείς δεν το καταλαβαινει αυτοοο?????? κλαψ λυγμ!


  4. Πρώτη μούρη στην ανάρτηση, πρώτη μούρη στα σχόλια, τι άλλο να κάνω αγαπημένη? Να σας κλείσω πρώτη θέση για το μαγευτικό Μπαλί?


  5. Marouli Says:

    Αν δεν σας ειναι δυσκολο μια θέση στο Δαφνι που κανει και ομοιοκαταληξια με το Μπαλι! αχαχαχαχαχα!


  6. Κάτι θα κάνω, γιορτές έρχονται (παλι!) !


  7. D.Angel Says:

    Xα χα χα χα υποκλίνομαι!
    Βρε συ όμως, γιατί δεν είπες τπτ
    για την εθνική μας τηλεπαρουσιάστρια;;;
    Πως και σου ξέφυγε;;;
    Φιλιά πολλάααααααααα
    Καλή Κυριακή παιδιά


  8. Ετοιμάζω ειδικό αφιέρωμα για το πρώην τηλεζεύγος!


  9. D.Angel Says:

    Ναι;;;
    Γιούπιιιιι
    Να με ενημερώσεις νωρίτερα να πάρω ποπ κορν ε;;;
    Χα χα χα
    Φιλιά πολλά και παλι
    Ματς μουτς κλπ


  10. alitaki Says:

    exo kai ego tin idia aporia-pos tha tragoudisi i basta me spasmena plevra,o tha einai ax kai vax;tis exo kai adinamia,ligaki omos.filia.


  11. Εύα Says:

    απο οτι βλεπω αλλου θα δωσεις δωρο του αγιου βαλεντινου...:-(
    παει η αγαπη μου,παει μονη με αφησε σε καποια γωνια???
    εγω παντως θα σου κανω δωρο το προσφατο του Αλις για να μη μενεις ανενημερωτος...μερες που ειναι :Ρ
    καλημερα!!!


  12. Χαχχαχα δεν ξέρω τι παίζει στην ελληνική TV αλλά με το ποστ με κατατόπισες 100%

    καλημέρες

    χχχχ


  13. Ατιμη κοινωνία που άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους ρίχνεις στα μαύρα τάρταρα.
    Θέλω και εγώ να σταθώ στην πλώρη με το φλωράκι και να γίνω το επόμενο
    Top Model.


  14. @D.Angel: Έννοια σου και τα το βγάλω και σε 3D!!!

    @alitaki: Όποιος έχει βίντεο από την αποψινή εμφάνιση ας το δημοσιεύσει να δούμε!


  15. @Εύα: μάλλον θα πρέπει να π[ας σε οφθαλμίατρο! Δεν περιμένωτη συγκεκριμένη μέρα για να δωρίσω κάτι. Παρ'ολα αυτά επειδή με σκέφτηκες θα βρω κάτι να σου στείλω κ εγώ!


  16. @Ε και λοιπόν; : Καλημέρα! Δε χάνεις και τίποτα, σε δουλειά να βρισκόμαστε!

    @Γιαγιά Αντιγόνη: Γιαγιά μου να περιμένεις την επόμενη σαιζόν. Η παραγωγή κατενθουσιάστηκε με τη στρίτζω την Καγιά και θα της κάνει και συνέχεια! Wannabe μοντέλες της γ-Ελλάδος ενωθείτε!


  17. mahler76 Says:

    τι χάνω τελικά που δεν βλέπω τηλεόραση!!!! Καλή σου μέρααααα


  18. @mahler76: Ναι, τι κρίμα...Εγώ πάντως περιμένω το κείμενο της 11ης Φλεβάρη!!!


  19. mahler76 Says:

    το κείμενο της 11ης Φλεβάρη? τι είναι αυτό?

    Άσχετο, στην υπηρεσία που έχεις δήπλα για μουσική, μπορούμε να κάνουμε εμείς upload δικό μας υλικό ή μόνο να προσθέσουμε κομμάτια που έχει ανεβάσει η υπηρεσία?


  20. Λεπόν φίλε μου, σου στέλνω στο mail σου σε 5' οδηγίες για το πώς θα βάλεις δικά σου κομμάτια!


  21. @mahler76: το κείμενο για την TV που μου έλεγες στο προηγούμενο post!


  22. mahler76 Says:

    αχ που να θυμάμαι η γραία. Θα αναμένω το μέηλ σου. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ.


  23. Ευχαριστώ το Θεό που σε γνώρισα κι απέκτησα μια σωστή ενημέρωση για τα σοουμπιζίστικα!!! Είναι πολύς καιρός που η τηλεόραση κι εγώ έχουμε διακόψει τις καθημερινές μας σχέσεις και χάνω τα καλύτερα μου φαίνεται!!!
    Αναμένω το κείμενο για το εθνικό μας διαζύγιο!
    Υ.Γ. Το τραγουδάκι μου ΄φτιαξε τη διάθεση!!!


  24. @Η άλλη: Σκεφτόμουν το εθνικό διαζύγιο να το κάνω TV series τύπου αλλά η παραγωγή δε το σηκώνει! Καλή συνέχεια!


  25. Εύα Says:

    μολις βρηκες τι θα με κερασεις μωρο μου!
    την επισκεψη στον οφθαλμιατρο,ενεκα των ημερων...μπας και ξεστραβωθω!
    κι εγω σ'αγαπω,να ξερεις!


  26. @Εύα: Χαχαχα! Κι έχω έναν καλό να σε στείλω πακέτο!!!


  27. Estella Says:

    χοχοχοχοχο μαμηθηκαμε στα γελια παλι :P Να σαι καλα γλυκε μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ :P


  28. ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΟΣ.ΠΛΗΡΗ ΕΝΗΜΡΩΣΗ ΧΕ ΧΕ!!!!

    ΕΙΧΕΣ ΠΑΙΞΕΙ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ;
    ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΠΕΡΑΣΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑVATAR ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΟΥ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.


  29. @JK: Θα περάσω και θα δω. Πρέπει να έχω παίξει!


  30. Skouliki Says:

    πιστευω οτι επρεπε να αναφερεις το καυτο θεμα της τζουλιας που αγορασε σπιτι διοτι μαζεψε λεφτα σε 6 χρονια δουλευοντας σαν σκυλι
    η δολια!


  31. elf Says:

    1ον αγαπάμε Χάρυ Πόκερ και ανυπομονούμε
    2ον δεν καταλαβαίνω ούτε τα μισά από αυτά που κουτσομπολεύεις - να, μα την Παναγία, σου λέω και
    3ον δεν είναι γαμώ ο άγιος Βαλεντίνος με τα κούλουμα;;;!!!!


  32. @skouliki: ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑ ΕΓΩ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ?


  33. @elf:
    1) Θα περιμένετε λίγες μέρες, αγαπητό ξωτικό, γιατί έχουμε τρελές δουλειές αυτή τη βδομάδα!
    2) Σε ποιο πλανήτη ζείτε?
    3)Δεν έχω πρόβλημα ακόμα κι αν έπεφτε μαζί με την Πρωτοχρονιά!


  34. tzonakos Says:

    Ποκατσόντας, Τρυπανικός και Καγιά.
    Η Καγιά πιστεύω οτι εχει χιολύμορ.
    Εννοούσε οτι τέτοιο χάλι περίμενε αλλα δεν το λεει στα ίσια γιατι πληρώνεται απο αυτό το χάλι.
    Καλό ! Βαλεντίνος με δώρο λαγάνα σε σχήμα καρδιάς. Σούπερ ! και νόστιμο.


  35. @tzonakos: Ναι...μας το παίζει παρθένα της TV και δε μπορεί. Σοκάρεται...


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer