What The F.A.Q.? part 07
Ααααγαπώ...Έναν Καζανόοοβαααα ©

photo by Zazzle.com


Αγαπητό μου γελαδόπαιδο,

Θέλω να σου γράψω εδώ και μέρες αλλά το καθυστερούσα για να εξακριβώσω αν τελικά το πρόβλημα το έχω εγώ ή ο άλλος, αλλά τσάμπα πήγε η προσπάθεια. Λοιπόν, δες πώς έχει το πράγμα.
Προχτές έπαθε βλάβη το κλιματιστικό στο δωμάτιό μου και φώναξα τεχνικό, γνωστός της μητέρας μου, δεν έχει σημασία. Το κοιτάζει από δω, το κοιτάζει από κει, τελικά θα καταλήξω να παίρνω καινούριο. Αnyway, αφού έχει τελειώσει με τη διάγνωση, μου στρογγυλοκάθεται στον καναπέοντα και με αρχίζει στις σπόντες. Και τι όμορφη που είμαι, και πώς και δεν έχω παντρευτεί ακόμα και γιατί δεν έχω πάει καμιά φορά από το σπίτι του για καφέ και τέτοια παπαριλίκια (συγνώμη για τα γαλλικά μου, αλλά βλέπω πως εδώ μέσα είστε όλοι των ξένων γλωσσών, χωρίς να θέλω να σας προσβάλλω).
Το θέμα είναι πως ο τύπος, εκτός από 45άρης (κι εγώ 30άρα), είναι παντρεμένος με παιδί κι εγώ τέτοια δε τα γουστάρω. Αν και αρκετά εμφανίσιμος, δε μπορώ να πω το ίδιο και για το λέγειν του, το οποίο θυμίζει νταλικέρη. Το κουλό επίσης είναι πως με πήρε τηλέφωνο τις προάλλες και μου είπε πως εκτός από το πραγματάκι που χρειάζεται το κλιματιστικό για να δουλέψει, θα μου φέρει κι ένα δωράκι, γι' αυτό καλό θα είναι να είμαι στο σπίτι. Κι όταν τον ρώτησα τι δωράκι είναι αυτό, μου είπε για κάτι σκουλαρίκια της γιαγιάς του, τα οποία εκείνη ποτέ δε τα φόρεσε -ούτε καν όταν συγχωρέθηκε!

Και τώρα πες μου εσύ τι πρέπει εγώ να κάνω...

- Έρη (από το «Πιπέρι») -


Πιπ-Έρη μου σε χαιρετώ. Καλή χρονιά και τα σχετικά-μη τα λέμε μέχρι τον Αύγουστο και καταντήσει βαρετό!

Επειδή το θεματάκι σου θα καταλήξει σε φιάσκο, πάρε καινούριο κλιματιστικό-πριν καν έρθει να το φτιάξει-να τελειώνεις! Κοπέλα μου είμαστε με τα καλά μας (Are we with our goods? να στο πω και στα αγγλικά!); Άντε και πες ότι σε γουστάρει και στα λέει όλα αυτά. Δε το βλέπω να χωρίζει από σύζυγο και παιδί για ένα χαλασμένο κλιματιστικό. Αν ήταν έτσι, όλες οι ανύπαντρες θα περίμεναν πώς και πώς το καλοκαίρι για να πετάξουν ανεμιστήρες και air condition από την ταράτσα σαν τις Σουλιώτισσες, και όλες -μα όλες- θα είχαν φτιαχτεί και με το παραπάνω!

Άκουσέ με και δε θα χάσεις. θες να δεις πού το πάει το πράγμα. ΟΚ, αγόρασε εσύ νέο A/C και άστον να έρθει. Όπως ο έρωτας με έρωτα περνάει, έτσι και το χαλασμένο κλιματιστικό θα περάσει με τον ανάλογο τρόπο. Κι όταν σου κάνει ότι στρογγυλοκάθεται για να αρχίσει την πολιορκία, άλλαζε συζήτηση και πείτε για τα μπλόκα των αγροτών στη Νίκαια και τον Προμαχώνα. Αν μιλάει σαν νταλικέρης, όπως μου λες, τότε θα συμπεριφερθεί κι ως τέτοιος και θα αλλάξει θέμα στο δευτερόλεπτο!

Όσο για τα σκουλαρίκια-ζόμπι θα σου πω το εξής. Αν δεν σκοπεύεις να γυρίσεις τη νέα σαιζόν του Supernatural ή το νέο Poltergeist, τότε στείλτα πακέτο στα Άνω Λιόσια ή δημοπράτησέ τα στο ebay ως σκουλαρίκια που είχε στην κατοχή της η Πριγκίπισσα Σίσι.

Σύνελθε!

- Gi Gaga Kouni Beli -
31 Responses
  1. SERVIRISMATA Says:

    Μου φαίνεται οτι στο τέλος όλες θα τη βρούμε με τον πλαστικό κεν-κεν...ή τον Γκάμι Μπέαρ!!!

    Όσο για σένα Γελαδερέ, την Πριγκίπισσα Σίσι βρήκες? Σου τέλειωσαν τα καρτούν? (το τραγούδι σου απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!)


  2. thumbelina Says:

    Έρη μου KAI παντρεμένος KAI με παιδί KAI μιλάει σαν νταλικέρης?
    έλεος! φύγε τρέχοντας...και σιγά το δώρο, σκουλαρίκια της γιαγιάς, ούτε καν ένα μονόπετρο, άρα είναι και τσιγκούνης!

    απίθανο το τραγουδάκι:)


  3. @Servirismata: Περαστικά σας λοιπόν!
    Το τραγούδι υπάρχει και παραϋπάρχει!!! Χαχαχαχα!


  4. @thumbelina: Πες τα που μου θέλει και brutal καταστάσεις γραία γυναίκα! το song απλά τα σπάει και πάει γάντι στην περίπτωση!


  5. Pink_Fish Says:

    Ρένα Παγκράτη? Αγαπώ...Αγαπώ από-λυ-τα!! Ειτίζ, χρυσά κολάν, βόλτες πάνω σε ΧΤ και τα ρέστα. Ανύπαντρη δεν είμαι, αλλά και να ήμουν χρυσό μου με παντρεμένο ούτε που να ήταν ο Τζορτζ Κλούνι. For the love of God δηλαδής...


  6. elf Says:

    Κάπου διάβαζα μια έρευνα για το κακό που έχουν κάνει στο μυαλό των αντρών οι τσόντες που έβλεπαν μικροί: νομίζουν πως οι σχέσεις φτιάχνονται σου-φέρνω-την-πίτσα/φτιάχνω-το-θερμοσίφωνα/κλιματιστικό-μου-την-πέφτεις-σε-πηδάω.

    Αυτό θυμήθηκα με την καημένη την Έρη! Γιατί την αποπαίρνεις, όμως, κι εσύ; Μπορεί να κάνει την τύχη της με το παλικάρι. Τουλάχιστον θα της μείνουν τα σκουλαρίκια!


  7. D.Angel Says:

    Kαλημέρααααα
    Χα χα χα χα χα
    Τι κορυφαίο τραγούδι είναι αυτό;;;
    Χα χα χα χα χα
    Για το ποστ τι να πω;
    Τα λέει όλα το άσμα!
    Ασε μας κυρά μου με τον
    καζανόβα και το ac...
    Αντε, εσύ κι ο γρύλος σου
    Ασχετο!
    Φιλιά πολλά
    Καλημέρα και πάλι


  8. ΕΡΗ ΕΡΗ, βάλε άλλο καρτέρι και το μυαλό κάτι θα καταφέρει...

    Οσο για το τραγουδάκι που ακούμε, δεν το πιστεύουμε!!!!

    Γιγαντιαίο κι αυτό.
    Την καλημέρα μας.


  9. Fri Says:

    Τι να κάνεις βρε Έρη, Πιπέρη; Θέλει κι ερώτημα; Άστον να πάει από εκεί που ήρθε κι αυτός και τα σκουλαρίκια της γιαγιάς του! Καλά τα σκουλαρίκια αν θέλεις κράτα τα, δεν ξέρεις ποτέ... Κι αν είσαι απελπισμένη για άντρα, δες αν προχωρήσει η κατάσταση με τον pizza boy. Μάλλον θα είναι νεότερος κι ανύπαντρος. Τις πίτσες μόνο πέτα τες, μην πάρεις και 10 κιλά για δαύτονε!


  10. Coffeemug Says:

    Τς Τς, εγώ μόνο μια απορία έχω τώρα: το γραία γυναίκα το είπες για την τριαντάρα; Θέλω να ξέρω δηλαδή αν είναι να μην ξαναπατήσω ούτε απέξω από αυτό το μαγαζί. Και πρόσεχε τί θα απαντήσεις :P


  11. @Pink Fish: Ε, καλά μη πάρεις κι όρκο ότι δε θα έπεφτες αν ήταν ο Τζορτζ!!!


  12. @elf: Σωστή η έρευνα. Τα σκουλαρίκια τι θα τα κάνει βρε?


  13. @D.Angel: Το άσμα είναι classic, cult, mainstream και casual (όλα αυτά μαζί!)


  14. @Συμμορίτες: να σας το στείλω να το έχετε μπας και το εμπεδώσετε? Χαχαχα. Καλησπέρα λατρεμένοι!


  15. @Fri: Πες τα βρε Fri μου, γιατί η Έρη είναι γνωστό μου πρόσωπο και δε με ακούει παρ' όλα αυτά!


  16. @Coffeemug: Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, όχι δε το είπα αναφερόμενος γενικά, αλλά στην ίδια την Έρη μιας και την ξέρω καιρό!


  17. Skouliki Says:

    οχι με παντρεμενους με ή χωρις παιδι / κλιματιστικο / σκουλαρικι / πυξιδα / lewis / σπυρι/ αμαξι / κοτερο κτλ

    οχι με πνατρεμενους
    ο κοσμος εχει τσουμπωσει απο ελευθερους ολων των ειδων


  18. mahler76 Says:

    ΑΓΑΠΑΜΕ ΡΕΝΑ ΠΑΓΚΡΑΤΗ!!!!!!!!!!!!

    Και νόμιζα πως μόνο εγώ έχω αυτό το τραγούδι και ο Αντώνης του Sodade χαχαχαχαχαχαχα


  19. @skouliki: Ε καλά δεν είπε ότι θα τον πάρει αύριο κιόλας! Προβληματίζεται η γυναίκα!


  20. @mahler76: Τελικά υπάρχουν κι άλλοι καμμένοι εδώ!! Έχω κι άλλα αν θες τίποτα να σου δώσω!


  21. mahler76 Says:

    έχω ένα ολόκληρο cd με καμένες ελληνικές βερσιόν από τραγούδια της Eurovision. Κορυφαίο???


  22. @mahler76: Προσκυνώ και εκλιπαρώ για link!!!


  23. mahler76 Says:

    οκ θα το ανεβάσω κάποια στιγμή και θα το κάνω πόστ. Έχει τρελά διαμάντια μέσα όπως την ελληνική βερσιόν της συμμετοχής της Τουρκίας "Petrol" http://www.youtube.com/watch?v=GOoDMK0-i_s
    από την Δούκισσα και τίτλο "Αμαν Πέτρο"


  24. Αχαχαχαχα! ΟΚ, έγραψες με το video! Δώσε κι άλλα στο λαό! Θα περιμένω!


  25. mahler76 Says:

    οκ θα κάνω τρασια πόστ σύντομα χαχαχαχα


  26. _ Says:

    Το live άσμα μουσικό χαλί είναι όλα τα λεφτά όπως και το blog με κάνατε και γέλασα !


  27. @mahler76: Άντε άντε τι κάθεσαι!!!!

    @Δημήτρης Σ.: Καλώς μας βρήκατε λοιπόν φίλτατε κι ευχόμαστε να μας διαβάζετε και να σας διαβάζουμε συχνότερα!


  28. thamnos Says:

    Το έχει η μέρα μου φαίνεται απο το ένα στο άλλο.... http://sorolop.blogspot.com/2010/01/serial-killer.html

    Μήπως τελικά έχει και άλλη όψη το νόμισμα δλδ. μόλις οι γυναίκες παντρεύονται "διώχνουν" τους άνδρες για άλλού με την συμπεριφορά τους?

    ποιός ξέρεις? εγώ πάντως γνωρίζω να μοντάρω έπιπλα ΙΚΕΑ, αν σου κάτσει με φωνάζεις! :)


  29. @Thamnos: Χαχα! Θα της το πω, φίλε μου κι αν είσαι τυχερός θα τη βγάλεις καθαρή με ένα απλό βιογραφικό! Χαχα! welcome!


  30. Spy Says:

    Συγγνώμη δηλαδή, αλλά όλες αυτές τις βρίσκετε ή σας βρίσκουν μόνες τους;;;


  31. @Spy: Δε χρειάζεται να ψάξεις και πολύ φίλτατε Κατάσκοπε, μια ματιά γύρω σου και θα βρεις 5-6 από δαύτες!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer