Lamebook...Groups




Αυτό το Facebook πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο... Κάθε μέλος που βαριέται τη ζωή του και δεν έχει τι να κάνει, ανοίγει ένα γκρουπ της κακιάς ώρας και μετά καλεί όλους τους φίλους του... Και οι φίλοι του, από ευγένεια συνήθως, σπεύδουν αμέσως να γίνουν μέλη, για να στηρίξουν το γκρουπ του φίλου, ασχέτως αν δεν πρόκειται να ξαναμπούνε μετά στη ζωή τους... Και βλέπεις, έτσι, ορισμένους να είναι μέλη σε καμιά χιλιάρα γκρουπ!!!

ΟΚ, καταλαβαίνω την ανάγκη ενός χώρου για τον αγαπημένο σου τραγουδιστή ή ηθοποιό, για τους λάτρεις των αυτοκινήτων, για όσους ψάχνουν παλιούς συμμαθητές, για περιοχές κτλ... Έχεις και κάτι να γράψεις εκεί... Αλλά ποιος ενδιαφέρεται να γίνει μέλος στο γκρουπ: "Τρώω ηλιόσπορους με αλάτι" ή "Έχω βγάλει φουσκάλα στο μεγάλο δάχτυλο" ή "Όταν ήμουν μικρός είδα τη Ζωή Λάσκαρη στο δρόμο";;; Πραγματικά, έχουν ανοίξει γκρουπ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!! Δεν είναι παράλογο που στις κατηγορίες γκρουπ του Facebook υπάρχει και μία που ονομάζεται: "Totally pointless"...

Εδώ θα σας παρουσιάζω μερικά από τα πιο καμμένα γκρουπ που συνάντησα, για να καταλάβετε τι εννοώ! Σε μερικά από αυτά είναι και αρκετοί που με διαβάζουν μέλη... Μια ερώτηση έχω να σας κάνω μόνο: What were you thinking????


ΤΟ '99 ΣΤΟ ΣΕΙΣΜΟ ΕΒΛΕΠΑ BEVERLY HILLS 90210!!! (345 μέλη)
Συγχαρητήρια! Εγώ το '99 στο σεισμό έξυνα τη μύτη μου τρώγοντας μανταρίνι, να ανοίξω ένα αντίστοιχο γκρουπάκι; Τα μέλη αυτού του γκρουπ είναι πολύ τυχερά, πάντως! Επέζησαν και από το σεισμό, αλλά και από την κουλή σειρά που βλέπανε... Εφτάψυχοι!! Το τραγικό είναι ότι φέτος προβάλλεται στις ΗΠΑ πάλι το 90210, με νέους πρωταγωνιστές... Λέτε ο Χάρος να επιστρέψει με δεύτερο σεισμό για να μαζέψει όσους φαν του ξέφυγαν την πρώτη φορά;;
Το πιο γελοίο; Υπάρχει και ΔΕΥΤΕΡΟ γκρουπ με τον ίδιο τίτλο και 148 μέλη!! Γιατί δεν κάνουν μια συγχώνευση;

ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ GROUP!! (778 μέλη)
Ένα γκρουπ που άνοιξε για τα μέλη που δεν ανήκουν στο γκρουπ αυτό, επειδή δεν τα αφορά... Κοινώς: τρία πουλάκια κάθονται και πλέκουνε πουλόβερ!!!

HELP ANNA AND MARIA QUIT SMOKING! (91 μέλη)
Όπως δηλώνουν οι διαχειρίστριες του γκρουπ: "Epeidi den mporesame na vroume imerominia gia na to kopsoume apofasisame na tin orisete eseis! molis to group simplirosei 3.000 meli i maria kai i anna den tha xanakapnisoun...P O T E !" Μάλιστα... Η Άννα και η Μαρία, λοιπόν, είναι δύο εθισμένες τύπισσες χωρίς ίχνος θέλησης και αυτκυριαρχίας, που επειδή κολώνουν να κόψουν το τσιγάρο, περιμένουν πότε θα φτάσει 3000 (!) μέλη το κουλό τους γκρουπάκι για να το κάνουν... Τραβάτε με κι ας κλαίω... Με το ρυθμό που μαζεύονται τα μέλη, η Άννα και η Μαρία θα κόψουν το τσιγάρο στα 65 τους, αναγκαστικά, γιατί θα πρέπει να χρησιμοποιούν φιάλη οξυγόνου... Πάλι καλά που δεν το βάλανε στα 120.000 μέλη! Όπως λέει ο σοφός λαός: "Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει, σαράντα μέρες κοσκινίζει!"
Άντε, να ανοίξω κι εγώ το γκρουπ "ΑΝ ΦΤΑΣΩ ΤΑ 10.000.000 ΜΕΛΗ, ΘΑ ΚΑΝΩ ΔΙΑΙΤΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!" για να έχω και λόγο που δεν κάνω!!

Turopita me MILKO (1161 μέλη)
Ο δημιουργός του γκρουπ είχε χρόνια την απορία, πόσοι από τους Έλληνες θεωρούν το milko με την τυρόπιτα ιδανικό συνδυασμό γεύσεων... Εγώ από την άλλη έχω χρόνια την απορία πόσοι από τους Έλληνες θεωρούν σιχαμένο το συνδυασμό μπάμιας με παγωτό φράουλα, αλλά δεν μπήκα στον κόπο να ανοίξω και γκρουπ...

Με εκνευρίζει η κακογουστιά στην Ελλάδα και θα κάνω κάτι για αυτό! (869 μέλη)
Και έκανε. Άνοιξε ένα ακόμη κακόγουστο γκρουπ...

ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ STEVEN SEAGAL (269 μέλη)
Μπουάχαχαχαχα!!! Δεν άντεξα στον πειρασμό, το έβαλα κι αυτό!!!

Φέρτε πίσω το Μίλκο Φράουλα!!! (253 μέλη)
Το Milko έχει την τιμητική του στο Facebook! Ο δημιουργός αναρωτιέται γιατί σταμάτησε η παραγωγή αυτού του εκτρώματος... Εγώ αναρωτιέμαι γιατί κυκλοφόρησε εξαρχής!!!

ΕΠΑΙΖΑ ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΜΕ ΠΑΤΗΜΕΝΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΟΥ (166 μέλη)
ΚΙ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΦΥΤΕΥΑ ΦΑΚΕΣ ΣΕ ΚΕΣΕΔΑΚΙ ΑΠΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ (59.750 μέλη!!!)
Πρόκειται για την τελευταία μόδα στα γκρουπ. Όλοι θυμούνται τις κουλαμάρες που έκαναν στα παιδικά και σχολικά τους χρόνια και τις μοιράζονται απλόχερα μαζί μας, αναζητώντας και άλλους που έκαναν τις ίδιες κουλαμάρες! Όσοι, λοιπόν, αγόραζαν χαρτάκια Panini, έτρωγαν ζαχαρωτά Φρουφρού, έβλεπαν τον Mάικλ Νάιτ ή χόρευαν τα Παπάκια, ανοίγουν και το αντίστοιχο γκρουπ! Μετά, όλα τα μέλη μαζί, αρχίζουν συζητήσεις για τα αξέχαστα εκείνα χρόνια, τα οποία συνήθως καταλήγουν στον Σεραφίνο, τον Τιραμόλα και τη Σούπερ Γιαγιά στην τηλεόραση και αφού πάθουν όλοι κατάθλιψη, συνειδητοποιώντας πόσο παλιόγεροι και σταφιδιασμένες έχουν καταντήσει 40 χρόνια μετά, καταλήγουν να κλαίνε με λυγμούς στον καναπέ τους, αγκαλιασμένοι με μια σέπια φωτογραφία τους από τις Απόκριες του 1967...
Κι εγώ φύτευα φακές, αλλά προσπαθώ να το ξεχάσω, ηλίθιοι!

ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ -ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΓΙΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ (1.719 μέλη)
Μπα, που να σε πάρει και να σε σηκώσει, καταραμένε! Έτσι εξηγείται που τον τελευταίο μήνα το Facebook άρχισε πάλι να σέρνεται! Είναι δυνατόν να ανοίγεις τέτοιο γκρουπ και να μην περιμένεις να στρεβλωθεί το σύμπαν από το κύμα γκαντεμιάς; Ο adinistrator του γκρουπ -πιθανότατα κοντινός συγγενής της Ντόρας, ή ο ίδιος ο Μητσοτάκουλας με ψευδώνυμο, προσπάθησε ματαίως να μαζέψει οπαδούς, καθώς μόνο 1718 βρήκαν το θάρρος να ομολογήσουν ότι είναι γκαντεμολάτρες... Οι μισοί από αυτούς βρήκαν φριχτό θάνατο μπροστά στην οθόνη τους τα επόμενα πέντε λεπτά...

An i zoi itan xroma poio xroma tha itan? (298 μέλη)
Κοραλλοροδομπορντωπορτοκαλί! Βούρλο, ε βούρλο! Ένα από τα πιο άκυρα γκρουπ, πιθανότατα από καμιά ξεπεσμένη μιρλοποιήτρια σαν αυτές του Παθ, το οποίο συγκέντρωσε μόνο άλλα 297 μέλη, πιθανότατα με την ψυχοσύνθεση του Βαΐτση Αποστολάτου μετά από κοκτέιλ βαρβιτουρικών! Τα σχόλια -όπως ήταν αναμενόμενο- είναι από ηλίθιους που μπήκανε και στον κόπο να γράψουνε χρώμα, όπως κάτι κλασικές εμετικές που απάντησαν "ροζ" ή "κόκκινο σαν τον έρωτα" και πεντέξι κατεστραμμένα junky που είπαν "μαύρο σαν το θάνατο που μας καταπίνει όλους"... Αν την πετύχω ποτέ την τύπισσα στο δρόμο, η δική της ζωή θα αποκτήσει χρώμα μπλαβί από τις κλωτσιές που θα φάει...

Theloume to CARROUSEL xana stin ET1 (313 μέλη)
Ναι! Δεν μας ήταν αρκετά τα 45 χρόνια που το έπαιξαν σερί σε επανάληψη όλα τα κρατικά κανάλια με τη σειρά, το θέλουμε πάλι από την αρχή, για να στανιάρουμε! Αυτό, και το "Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι" που το έπαιξε τόσες φορές η ΕΤ2 και μετέπειτα ΝΕΤ, που παραλίγο να ξεπεράσει και το "Kωνσταντίνου και Ελένης" στον Αντέννα! Οι πρωταγωνιστές της σειράς, από την άλλη, σήμερα έχουν αποσυρθεί σε οίκους ευγηρείας και το μόνο που κατάφεραν στη ζωή τους είναι να τους θυμούνται όλοι σαν "εκείνο το μούλικο που έπαιζε στο Καρουζέλ"!

ΜΑΡΚΟΣ ΣΕΦΕΡΛΗΣ FAN CLUB (215 μέλη)
Χμ... Ναι, το είδα ΚΑΙ αυτό στη ζωή μου! Ο Σεφερλής έχει φαν κλαμπ!!! Απαρτίζεται, όπως ήταν λογικό, από τον αστρονομικό αριθμό των 215 μελών (και, ναι, είστε ΚΑΙ οι 215 κακόγουστοι ηλίθιοι!) Αν από τα μέλη αφαιρέσουμε και τους συγγενείς, μάλιστα, μένουν μόνο δυο-τρεις φαφούτες γριές με αρχές Αλτσχάιμερ που γελάνε ακόμα και με τα σήριαλ του Ρώμα και πεντέξι χαβαλετζήδες που στις ευρωεκλογές ψήφισαν πιθανότατα Κατέλη! Ευτυχώς, δεν έχασα ακόμη τιην ελπίδα μου στην Ανθρωπότητα!

All men should look like Johny Depp (20.491 μέλη)
ΟΚ. Όταν γίνετε εσείς ΟΛΕΣ σαν τη Σκάρλετ Γιοχάνσον -το λιγότερο- τότε θα γίνω κι εγώ σαν τον Τζόνι Ντεπ και θα παίζω και στις ταινίες του Μπάρτον, αν θέλετε! Χαζοβιόλες!


***********

Thanx to PESLAC

Αν έχετε λίστα με «καμμένα» groups
μπορείτε να τη στείλετε στο mail του GiGagaKouniBeli ή στο mail του Peslac

Κι επειδή υπάρχει Θεός ή whoever else που βλέπει, υπάρχει μια ιστοσελίδα, το λεγόμενο LAMEBOOK όπου εκεί βάζετε «καμμένα» status, όπως στο Φατσομπούκι.
56 Responses
  1. Ανώνυμος Says:

    Πολύ καλησπέρα σας.. Είδα το μπλογκ σου στο δικό μου!! Δεν ξέρω πότε το έβαλα, αλλά τώρα σε ανακάλυψα! Μ' άρεσε το ποστ. Ασχέτως που δεν έχω φέισμπουκ, είμαι πιο σκληροπυρηνική εγώ, κάτι έχω ακούσει από φίλους/ες. Μώρε κάτι ξέρω που δεν ασχολούμαι.. :)

    Καλή συνέχεια, εδώ Αυτή.


  2. D.Angel Says:

    Δεν είμαι φακελωμένη και δεν έχω ιδέα!Καλή εβδομάδα χωρίς πάθη αυτή τη φορά :ρ χωρίς λάθη και χωρίς βαρεμάρα!Φιλιά πολλάαααααααααααα


  3. Τα θερμα προς καυτα μου συγχαρητηρια που καταφερες να διαλεξεις μονο τοσα. Πλακα πλακα σε εντελως ηλι8ια γκρουπ ειμαι κι εγω απο λαλακια διοτι σου στελνουν προσκληση και αν αρνηθεις σου ξαναστελνουν και αν αρνηθεις αντε παλι κ παλι κ παλι.Οποτε παταω ενα αποδοχη και ξεχναω την υπαρξη του γκρουπ.
    Επσης να πω οτι δεν αντεχω αλλο τα μαλακισμενα "παιχνιδακια"που σου στελνουν καρδουλες,καρτουλες, λουλουδια, φατσουλες, σκατουλες, και περιμενουν να στειλεις κι εσυ, εχω πανω απο 100 αχρηστα αιτηματα και ουτε καν την επιλογη διαγραφη ολων οπως στα κινητα! οκ πολλα γλωσσοκοπανα και μετα 8α αναγκαστω να βρισω


  4. Marouli Says:

    Χρονια πολλα! Χριστος Ανεστη! Το οτι έχω λυθεί στα γελια το βρισκv απλά λίγο γι'αυτο το Α Ρ Ι Σ Τ Ο Υ Ρ Γ Η Μ Α Τ Ι Κ Ο κειμενο! Προσκυνω!

    Μαρουλοφιλακια!


  5. Ανώνυμος Says:

    Πολύ σωστά τα λες!
    Εκτός απ' τα καμμένα γκρουπ όμως, υπάρχουν κ μερικά αναμφισβήτητα απαράδεκτα όπως το "ΑΝ ΔΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ ΕΝΑ ΒΙΑΣΜΟ ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΟΝ" και μάλιστα όταν εξέφρασα την αντίθεσή μου σε αυτό το γαμημένο γκρουπ, κατά κάποιο 'μαγικό' τρόπο εξαφανίστηκε το μύνημά μου απο κάθε τοίχο που το πόσταρα... αξίζει να αναρωτηθώ οεο?


  6. @Αυτη: Το blog εμφανίζεται γιατί έχεις κάνει παρακολούθηση μάλλον στο AstroGaga. Πράγματι κάτι ξέρεις που δεν ασχολείσαι!


  7. @D.Angel: Καλή εβδομάδα κ από εδώ!
    Κακώς δεν είσαι φακελωμένη. Ξέρεις τι καλά που...περνάμε? :P


  8. @Νηρηιδα: Ο Peslac μάζεψε μόνο αυτά για την ώρα! Αλλά είμαι σίγουρος πως θα «ξαναχτυπήσει» με νέα! Πράγματι αυτό το σκηνικό με τα λουλούδια κ τις χαρωπές μαλακιουλίτσες δε το αντέχω κι εγώ!


  9. @Marouli: Ο Peslac έγραψε, οφείλω να το πω!


  10. @Petite: ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ GROUP???????


  11. Διαβάζοντας τη λίστα με τα γκρούπ σου...έτρεμα μήπως στο παρακάτω είμαι μέλος και έπρεπε να απαντήσω στην ερώτηση σου!!!! Ούφφφ! Ευτυχώς την έβγαλα καθαρή!
    Βέβαια είμαι μέλος στο "Σιρίλο ξεκόλλα η ζωή συνεχίζεται"... Μετράει όπως αυτό με το Καρουζέλ που ζητούν να επανέλθει; Να ξέρω που βαδίζω...:Ρ


  12. tzonakos Says:

    Καλά κάνω και δεν εχω τέτοια σατανικά πράματα.
    Αν ειχα ισως άνοιγα ενα γκρούπ
    "Κάτω το ΦacebοοΚ", έλεος ω μαη γκώντ εχουνε ανοίξει γκρούπια και συζητάνε θέματα πάρα πολυ σοβαρά όπου για να μάθεις για το συγκεκριμένο που σε ενδιαφέρει πρέπει να μπείς εκει μεσα !!!
    Δεν ειναι ικανοί να ξεχωρίζουν πού πάει ενα θέμα σοβαρό και πού οχι, στη σάχλα όλα !
    Ε, οχι μιλάμε, οχι.


  13. alitaki Says:

    glitosa.den eimai melos se kanena apo ta group pou ipes:)))).pantos to teleftea pou graftika einai to
    Zeitgeist.mou aresi kai pistevo se afto to kinima.kai na sou eksomologiso mia alli amartia.nai to dexome ,mpika kai edo-Τα σιγανά... πουτανάκια να φοβάσαι!ntropi mou ma eimai anthropos oxi theos xaxaxa.filia.


  14. mahler76 Says:

    Γιατί, το γκρούπ "Θέλουμε το γατούλι στο facebook" που μια νύχτα έφτιαξαν οι φιλενάδοι μου για να με πείσουν να φτιάξω facebook? χαχαχαχαχαχαχαχαχα


  15. Pink_Fish Says:

    φίλοι του S Seagal? χα χα χα, πες μου ότι υπάρχει και γκρουπ για φίλους του Χαλ Χόγκαν, όχι πες το μου να γίνει μέλος αυτοστιγμεί. Επίσης "καμμένο" γκρουπ θα μπορούσε να είναι π.χ. το "Σύχναζα σε ντισκοτέκ τη δεκαετία του '80", "Είχα φράντζα κοκοράκι στο λύκειο", "φορούσα σιδεράκια στο δημοτικό" κ.ο.κ. Θεέ μου, με τι μακακίες ασχολούμαστε πιαααα


  16. Skouliki Says:

    ενταξει περα απο την πλακα και τα εφανταστα τιτλακια εγω εχω παψει προπολλου και να κανω join Και να ασχολουμαι

    :))


  17. @Η άλλη: Οχι εντάξει, είσαι οκ. Μπορείς να κοιμάσαι ήσυχα!


  18. Τζονάκο φίλτατε, χρόνια πολλά!
    Περίμενες τίποτα σοβαρό από τέτοια γκρουπ? Άλλο το δικό μου...:P Μη τα ισοπεδώνουμε όλα!


  19. @Alitaki: Υπάρχουν μερικά τα οποία, οκ δε λέω, έχουν κάποιο σκοπό, όπως αυτό με τις αιμοδοσίες. Αλλά τώρα τα προηγούμενα σε τι αποσκοπούν!;


  20. @ mahler76: Ελπίζω μετά από αυτή την παρότρυνση να τους έβαλες ξύδι στα προφυλακτικά τους και να τους βασάνισες με ενέσεις ενεργής σόδας!


  21. Πορνόψαρό μου, αυτά τα γκρουπάκια νομίζω πως υπάρχουν! για ψάξε καλά και θα δεις και χειρότερα!


  22. Σκουλήκω μου την καλύτερη δουλειά κάνεις. Πλέον συμμετέχω σε ορισμένα.


  23. παλιότερα έκανα join για να μην προσβάλω κανέναν ειδικά αν ο δημιουργός ηταν γνωστός.

    κάποια στιγμή έπεσε τρελή σκούπα και καθάρισμα...όπως και για τα παιχνίδια.Κάποια στιγμή είχα βάλει για status "DON'T DARE TO SEND FARMVILLE REQUEST"

    καλημερούδια


  24. @ Ε και λοιπόν: Κρίμα γιατί έχω βρει ένα game να σου στείλω request!! :PPPPPP


  25. Γειάσου καλό μου,κατά πρώτον να πώ Χριστός ανέστη,χρόνια πολλά κ καλά με ότι επιθυμείς...κ κατά δέυτερον ε,έμ ναί έχεις δίκιο,έχει γενικώς παράγίνει η κατάσταση,αυτή με το φατσομπούκι...όπως το λένε πολλοί ε,έχω βαρεθεί,πραγματικά να βλέπω συνεχώς απιυδισμένους,κ εκτός εαυτού μπλόγκερς να γράφουν γι αυτό τα χειρότερα!!...κάτι καλό δεν έχω διαβάσει,κ ποτέ???ίσως...όλοι γράφουν ό,τι χειρότερο πάντα...ε,τι άλλο να πώ..έχεις δίκιο...σε όλα....εγώ δεν έχω λογαριασμό στο φατσομπούκι...κ ούτε κ σκοπέυω,να φτιάξω...το θεωρώ περιττό μου φτάνει το μπλόγκ μου..κ δε βλέπω το λόγο,να κάθομαι να γράφω-'τώρα πήγα,στο μπάνιο,τρώω,κάνω μπάνιο,βλέπω τηλεόραση κ όλα τα συναφή'...το βλέπω ηλίθιο κ γελοίο κ δε καταλαβαίνω ΣΕ ΤΙ στο καλό χρησιμέυει αυτό....ειλικρινά δε το καταλαβαίνω....φιλούμπες...


  26. happypepper Says:

    Πέρα από το απίστευτο γέλιο που έκανα με έβαλες να βγω από το μπλογκερ, να μπω στο ΦΒ να δω πού είμαι μέλος (ούτε που ασχολούμαι και σε ελάχιστα έχω συμμετάσχει), και μόλις κλείσω θα πάω πισω να διαγραφώ από κάποια από αυτά...
    Πολλούς αγωνιστικούς χαιρετισμούς!


  27. ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΑ ΠΟΣΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ...ΕΥΤΥΧΩΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!!


  28. thumbelina Says:

    αγόρι μου είσαι φοβερός, να σου πω την αλήθεια δεν έχω ιδέα από facebook, αλλά γέλασα πάρα πολύ με τα γκρουπ που ανέφερες, μα πιο πολύ μου άρεσαν τα σχόλια σου, είσαι απαιχτος!!!!
    θα κάνεις και part 2?

    φιλιά πολλά!!

    γιατί δεν μπορώ να μπω στο άλλο σου blog, εγώ φταίω?


  29. @Αθανασία: Χρόνια πολλά! Μξ φτιάξεις καλό μου, μας φτάνουν τόσοι τρελοί, δε θέλουμε κι άλλους! ΧΑΧΑΧΑ!


  30. @happypepper: Χαίρομαι που σας βάζω στον ίσιο δρόμο...:PPP


  31. @JK: Είσαι σίγουρος? :PPP
    Καλή εβδομάδα μικρέ!


  32. @thumbelina: Μάλλον κάτι λάθος θα πατάς. Όλα δουλεύουν ρολόι!


  33. zoyzoy Says:

    Σοβαρά μιλάς υπάρχουν τέτοια κουλά και τα χάνω?
    Κρίμα γμτ!Μόνο που ακούω τους άλλους ν'ασχολούνται με τόσο ανούσια πράγματα φρικάρω!

    Άκουσα ότι θα βάλουν και συνδρομή στο Φατσομπούκι εκεί να δείς φράγκα που θα κονομήσουν οι μάγκες!!

    Καλή εβδομάδα!!


  34. laminore Says:

    Τέλειο!!!
    Δεν ήξερα ότι υπάρχουν τέτοια γκρουπάκια..
    Καλή συνέχεια!!


  35. @zoyzoy: ...και ξέρεις τι θα πάρουν από όλη τη συνδρομή!...


  36. @laminore: Κι όμως. η βλακεία δεν έχει όρια!


  37. KitsosMitsos Says:

    Να θυμηθώ να προλάβω να κατοχυρώσω το διάσημο γκρουπ Του Κίτσου η μάνα κάθονταν. Ελπίζω να μην υπάρχει.


  38. hackaday Says:

    Χαχαχα, ψόφησα στο γέλιο. Κουλά μυαλά, κουλά γκρουπ. Τι περιμένεις;


  39. ele Says:

    Το νούμερο ένα lame group, τιτλοφορείται 'Θωμά είσαι σπίτι' και συγκέντρωσε μερικές χιλιάδες θαυμαστών!
    Όχι, δεν είμαι σπίτι. Όχι, δε με λένε Θωμά. Όχι, δε θα ξανακούσω Άλκηστις Πρωτοψάλτη (όχι πως άκουγα και ποτέ, αλλά λέμε τώρα....)
    Νούμερο ένα κακογουστιάς. Και 'γω μαζί σου σύντροφε στο φατσοβιβλίο!
    Τους χαιρετισμούς μου!


  40. @KitsosMitsos: Και με τον Μήτσο τι θα γίνει?


  41. @Ele: Welcome my dear! Το φατσομπούκι έχει γεμίσει με μαλακίες -εκτός από δικό μου γκρουπ φυσικά, το οποίο έχει ΚΑΘΑΡΑ διαπαιδαγωγικό χαρακτήρα :P


  42. thamnos Says:

    κορυφή! γέλιο τρελό, το φατσοτετράδιο όμως κάνει κι άλλες εργασίες!


  43. To facebook είναι αστείο.
    Πιστεύω πως αν κάποιος δεν έχει ένα διαφημιστικό σκοπό, ή έναν λόγο σοβαρό για τον ίδιο, η καθημερινή επαφή ειδοποιεί για κάποιο πρόβλημα.
    Αυτό με τα γκρουπ ξεπερνά κάθε ανοησία του μυαλού.
    Και πολύ χαιρόμαστε που το επισημαίνεις γιατί ο Ερμής λειτουργεί άψογααααα!!!
    Τα σέβη μας.


  44. Mamouli Says:

    Είμαι και εγώ στο fb, αλλά δεν είχα πάρει πρέφα όλα αυτά τα (πραγματικά ηλίθια) group.

    Δε είναι τυχαίο ότι ο Einsten είχε πει: "Δύο πράγματα είναι άπειρα...το σύμπαν και η βλακεία.
    Αν και για το πρώτο διατηρώ τις επιφυλάξεις μου...". Που να ζούσε και να έβλεπε αυτά τα groupάκια!!

    Περιττό να σου πω ότι γελάω ακόμα με το post σου...


  45. Creep Says:

    Αγορίνα μου παντρέψου με, χωρίς πλάκα όμως.
    Το μάπαμπουκ, η μαζοποίηση σε όλο της το μεγαλείο.
    Just can't stand it.
    Και τι κατάλαβα που έκανα λογαριασμό; Μία τρύπα στο νερό. Α, και φυσικά έμαθα ποιό ζώδιο μου ταιριάζει και πόσα σκατά χρησιμοποιεί ο κόσμος τα γκρίκλις. Σε ευχαριστώ φέισμπουκ.


  46. Skouliki Says:

    και συνεχιζω να βλεπω κατι κουλα που κυκλοφορουν
    φιλακια


  47. Vany Says:

    Δεν έχω την παραμικρή ιδέα για το αντικείμενο.Κι όλοι με κράζουν ασύστολα,επειδή δεν είμαι εκεί μέσα και δε μπορούν λένε να με βρουν...
    Φοβερά τα γκρουπ που αναφέρεις, είναι ενδεικτικά των εγκεφάλων που τα εμπνεύστηκαν υποθέτω


  48. ΠΕΡΝΑΩ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΝΕΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ :)))
    ΕΛΑ ΓΙΑΤΙ ΜΙΑ ΦΩΤΟ ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ:)))


  49. @thamnos: Θάμνε μου, θα συμφωνήσω πως κάνει κι άλλες δουλειές, απλά βασιστήκαμε στα κουλά της υπόθεσης!


  50. @Συμμορίτες: Λατρεμένοι μου, τα γκρουπ που συνάντησα όλες αυτές τις μέρες έχουν ξεφύγει τελείως από τη σφαίρα της φαντασίας!


  51. @Mamouli: ...και θα συμφωνήσω με τον Αϊνστάιν...


  52. TO ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΛΟΙ... Η CREEP μου έκανε πρόταση γάμου! Κατοχυρώθηκε!!!!


  53. @skouliki: Ε, στείλε τίποτα, να βγάλουμε 2ο μέρος!!!


  54. @Vany: Εδώ δε μιλάμε για εγκέφαλους...αλλά για ανεγκέφαλους. Μα είναι δυνατόν να ασχολούνται με τέτοια γκρουπ?


  55. @JK: Καλή βδομάδα! Έρχομαι από κει!!!


  56. Creep Says:

    YES! Δέχτηκες!
    Αυτά να τα βλέπετε, να δείτε τι καλό άντρα παίρνω! :Ρ


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer