Τι Θα Γίνει Στις 21 Δεκεμβρίου 2012;
Εκτός από "Της Πουτάνας!" ©


Τη συγκεκριμένη ανάρτηση την παιδεύω μέρες τώρα! Γι' αυτό ίσως μου βγει βλακεία, αλλά χέστηκα! Σήμερα που είχε την πανσέληνο και την έκλειψη μαζί, το πήρα απόφαση. Θα σας δώσω τα φώτα μου για άλλη μια φορά, γιατί με έχουν ζαλίσει με τα mail τους εκατομμύρια θαυμαστές αυτού του blog (δηλαδή κανείς...άντε 5-6 το πολύ!!!).
Τι πάθανε όλοι έτος και ρωτούν να μάθουν τι θα γίνει το 2012; Έχω ακούσει τα χίλια μύρια, ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του, καταστροφή από δω, καταστροφή από κει, καταποντισμοί, σεισμοί, πλημμύρες...Ρε για σταθείτε! Ποια η διαφορά με τα μέχρι στιγμής δεδομένα;
Λοιπόν θα σας πω εγώ τι θα γίνει στις 21 Δεκεμβρίου του 2012 μπας και σκάσετε επιτέλους!

Εκείνη τη μέρα όλοι θα τρέχουμε πανικόβλητοι; Ναι σας απαντώ. Αλλά όχι γιατί θα πέσει ο ουρανός στο κεφάλι μας! Το μεσημέρι της ημέρας αυτής το 90% του ελληνικού πληθυσμού θα πλακώνεται στους διαδρόμους του κάθε υπερμάρκετ για να βρει το ψηλότερο και ομορφότερο δέντρο, για να το στολίσει με 32.000.000 φωτάκια και γιρλάντες και 15 μέρες μετά να ψάχνει να βρει υπερ-κάδο για να το «σουτάρει»!

Την ίδια στιγμή το 50% των μισθωτών του ιδιωτικού τομέα θα σιχτιρίζουν το αφεντικό τους γιατί τους έβαλε λιγότερα χρήματα για δώρο Χριστουγέννων και θα πρέπει να περιμένουν ως την 26η του μήνα που θα είναι οι τράπεζες ανοιχτές για να κάνουν τη δουλειά τους.

Παράλληλα το υπόλοιπο 50% θα είναι μες στην τρελή χαρά μιας και τους «κάθεται» 3ήμερο και στο τρικάπακο ένα 4ήμερο όλο τρέλα!

Επίσης θα έχουμε την τιμή να γιορτάσουμε τα 100 χρόνια από την Απελευθέρωση της Χίου, 24 χρόνια από το βομβαρδισμό της πτήσης 103 της PanAm στο Lockberie πάνω από τη Σκωτία, τα 46α γενέθλια του Κίφερ Σάδερλαντ και τα 75α της Τζέιν Φόντα (αν δε τα έχει κακαρώσει μέχρι τότε!), τα 103 χρόνια από τη γέννηση του ακαδημαϊκού βιοχημικού Σεργκέι Ευγκένιεβιτς Σεβέριν και άλλα πολλά τέτοια κουλά!

Θα χαραμίσουμε ένα μισθό για τους λογαριασμούς που τρέχουν, μισό δώρο Χριστουγέννων για δώρα και τα σχετικά για να μείνουμε να περάσουμε 15 μέρες με 50 ευρώπουλα κάνοντας τα εξής: ρεβεγιόν, χαρτιά, γαλοπούλα, ξενύχτι, καφές το πρωί, τσιγάρα, σουβλάκι, μπύρα, προφυλακτικά, ξεπέτα, επίσκεψη στα πεθερικά!

Θα γεννηθούν περίπου 350.013 μωρά ενώ θα «αποδημήσουν» περίπου 146.357-ζωή σε μας!

Στις 21 Δεκεμβρίου έχουμε το χειμερινό ηλιοστάσιο (θερινό για το νότιο ημισφαίριο) και αρχίζουν οι γενέθλιες μέρες για τους φίλους Αιγόκερους! Τα σχολεία κλείνουν, τα πιτσιρίκια χαίρονται μέχρι αηδίας και η Εύα φτιάχνει μελομακάρονα ενώ η Mistress θα φτιάχνει εορταστικά συνολάκια για τις κούκλες της!

H 21η Δεκεμβρίου είναι η 355η ημέρα του έτους κατά το Γρηγοριανό Ημερολόγιο (356η σε δίσεκτα έτη). Υπολείπονται 10 ημέρες για να μηδενίσουμε πάλι!

Ε, τι; Τόσα θα γίνουν, δε χορτάσατε;
24 Responses
  1. Εύα Says:

    Η Ευα θα φτιαχνει τα περιφημα διασημα μελομακαρονα της αγαπη μου και θαχει τα παντα πασαλειμμενα μελι και το σπιτι θα μυριζει απεξω κιολας κανελιτσα κι αλλα τετοια χουχουλιαρικα κι αγαπησιαρικα...οπως καθε χρονο κι μονο το 2012 που οπως λεει και η αση μπηλιου θα ειναι ευνοικη χρονια για τους ιχθεις,χαχαχαχα!


  2. @Eua: Περαστικά σας κι από εδώ αγαπημένη! Δε θα περιμένω όμως το 2012 για να φάω μελομακάρονα από τα χεράκια σου! Θα πάθω τίποτα...είμαι και στην ανάπτυξη!!!


  3. Εύα Says:

    ποιο 2012 βρε αγαπη μου;
    καθε χρονο φτιαχνω σε λεω!αμα τραβαει η ορεξη σου,στα φτιαχνω και τωρα!χαχα


  4. D.Angel Says:

    Εγώ πάλι δεν ξέρω τι σκατά θα κάμω!Αλλά κάτι θα βρω χα χα χα
    Φιλιά πολλά


  5. 21/12/2012 ο κολλητός μου, η αγαπούλα μου, ο Κωστάκης μου θα γιορτάζει τα 31α γεννέθλιά του (να το χαίρομαι το ρεμάλι!)..που ειναι ΤΟΞΟΤΗΣ!!!! και όχι Υδροχοος.. οι Υδροχόοι ξεκινούν να γιορτάζουν μια ή δυο μέρες μετά! έτσι λέει και ο Καζαμίας δηλαδή , γιατί δεν το πολυέχω με τα ζωδια εγώ....

    Φιλιάαα πολλά!


  6. mahler76 Says:

    εγώ έχω πληρώσει για το τέλος του κόσμου και αυτό θέλω να δώ. Μην τα αλλάζεις τώρα.


  7. Ανώνυμος Says:

    Εμένα πειράζει που απ' όοολη την ανάρτηση μου έμειναν μόνο τα γενέθλια του Κίφερ?...

    Φιλιά!!! :)


  8. Ανώνυμος Says:

    Mellontologos e?


  9. Συμφωνω mahler76! Μου εδωσαν τοσο χρονικο περι8ωριο να προετοιμαστω καταλληλα για το τελος κι ερχεσαι εσυ παλιοανατροπεα να μου χαλασεις σχεδια ετων; Δε ξερω τι μπαρμπουτσαλα τσαμπουνας αλλα 21/12/'12 ωρα 13.13(αν και 8α ταιριαζε καλυτερα 12.12) περιμενω το τελος του κοσμου και αν δεν ερ8ει εσενα 8α κηνυγησω.Ε, να δω εστω το δικο σου!


  10. @D.Angel:Αν ξεμείνεις από ιδέες πάτως, μπορώ να βοηθήσω!

    @Ποδηλάτρης: Τι σημασία έχει? Θα τα προλάβεις? :PPPPPP

    @mahler76: Κι εγώ αγαπητέ σκοπεύω να πάω απευθείας στο Μάτσου-Πίτσου μπας και με λυπηθούν οι Θεοί και ζήσω!


  11. @Luthien: Συγχωρείσαι. Είσαι υπεράνω!

    @atas8alis: Λέω και τα χαρτιά άμα λάχει!

    @Νηρηίδα: Όλα θα τα προλάβετε! Το δικό μου θα είναι σαν ταινία μικρού μήκους, η οποία για ευνόητους λόγους θα προβληθεί λίγο πριν το οριστικό τέλος!


  12. happypepper Says:

    Δε θέλω να σας απογοητεύσω, αλλά το Τέλος του Κόσμου το έχουν ήδη προβλέψει τόοοοοσσες φορές που έχει βαρεθεί και έχει φύγει.
    Κάποτε (μη ρωτήσετε πότε) έβλεπα στη μαυρόασπρη τηλεόραση τη διαστημική σειρά "διάστημα 1999"...
    άρε και κατάλαβε.
    Όταν είιπες πάντως για το τί θα γίνει το 2012, σσκέφτηκα:
    "ουάου! θα έρθουν πάλι οι ac/dc";;;;
    Φιλιά πολλά!


  13. Ανώνυμος Says:

    XA! Νομίζεις! Εγώ εκείνη την ημερομηνία θα πίνω χλιαρή μπύρα στον πύργο μου στη Σκωτία. Σιγά μην έχω κάτσει μέχρι τότε εδώ...!


  14. Εύα Says:

    κουμπαρα,θα γιορταζουμε τοτε την 3η επετειο του γαμου ολοι μαζι στα highlands!δικος ο highlander,εννοειται!
    εγω εχω την αγαπη μου!τις μπουμπουνιερες μην ξεχασεις!!!!!


  15. Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα. Εγώ απ΄το προηγούμενο βράδυ θα έχω πιει τόσα πολλά ξίδια που θα κοιμάμαι.


  16. @happypepper: Το τέλος του κόσμου έχει ξεκινήσει από τη στιγμή που εμφανίστηκε ο άνθρωπος σ αυτόν τον πλανήτη!

    @Mistress: Γιατί εγώ πού νομίζεις ότι θα είμαι;!!!

    @Stratos: Καλώς τον! Θα το δεις την επόμενη στο Star, μη χαλιέσαι! Θα το γράψω και στο βίντεο!


  17. Leviathan Says:

    ego 8a sas proteino ti tainia 2012 pou vgainei auton ton noemvri xexe..kalo vradi! :)


  18. @Leviathan: Η αλήθεια είναι πως την περιμένω κι εγώ μόνο και μόνο για τα εφέ της κι όχι γιατί ο πρωταγωνιστικός ρόλος στον Κιούζακ ήταν ό,τι καλύτερο είχε να προσφέρει το Χόλυγουντ! Μου φαίνεται φίλε μου πως ένα review της ταινίας θα στο κάνω "δώρο" να το κοτσάρεις, γιατί μάλλον για γέλια θα πάει η ταινία (εύχομαι όχι πάντως, θα είναι κρίμα για τον Roland!)


  19. Spy Says:

    @ happypepper:
    ΘΑ ΤΡΕΛΛΑΘΩ ΛΕΜΕ!
    ΔΙΑΣΤΗΜΑ 1999;;;;;;;;;;

    Νόμιζα πως ήμουν ο μοναδικός τρελλός πάνω στον πλανήτη που του άρεσε αυτή σειρά και τη θυμάται ακόμα!!!
    (εγώ ήμουν με τον Άλαν, τον πιλότο του Αετού ντε!)

    :))))


  20. happypepper Says:

    Να μη μιλήσω για παιδικές εκπομπές tου τυπου G-Force...
    Μου φαίνεται ότι αξίζει μια αναφορά και οι περισσότεροι τα έχουν ξεχάσει, ή απλά είναι πιπίνια...
    (μμμμ, λες κι εμείς να είμαστε λίιιιιγο, τόσο δα;)


  21. @Spy & happypepper: Είστε εκτός θέματος και θα σας μαλώσω!
    Το G-Force πάντως θα το δω και θα σας πω τι λέει!


  22. mr.f Says:

    Βασικά απλά τότε υποτίθεται ξεκινάει η αλλαγή. Δεν θα γίνουν ακριβώς καταστροφές. Είναι σαν την αρχή μιας ταινίας. Απλά πέφτουν οι τίτλοι αρχής.

    ΑΛλά οκ, δεν ξέρω.


  23. Ανώνυμος Says:

    καλη μου αγελαδα γεια σου
    *ματς Μουτς*
    πως και δεν σε ειχα διβασει τοσο καιρο η ηλιθια απορω και ανισταμε η θεια!
    μονο μια ερωτηση...
    21/12 οι Υδροχοες μαρη?
    Αιγοκερες δεν ειναι τοτες?
    Μαρη με μπερδεψες!
    Ειχα και ενα πρωην γκομενο [μεγαλη καψουρα θα στα πω αλλη φορα] που εχει γενεθλια εκεινες τις μερες τζαμπα πηγα η ηλιθια και ειχα αγορασει για τον Αιγοκερα?


  24. @mr f.: Ό,τι θέλει λέει ο καθένας. Τι σε βολεύει;

    @aunt donna: Δίκιο έχεις, αλλά τώρα για μια μέρα θα χαλάσουμε τις καρδιές μας; Φιλούρες κι από δώ!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer