Size Does Matter


Δυο μέρες τώρα έχω στο laptop το νέο cd των The Gossip. Τρέχω ασύστολα με τους συγγενείς που αποφάσισαν να μας επισκεφτούν και ο μαλάκας ακόμα δε το έχω περάσει στο usb να το ακούσω τουλάχιστον στο mp3 player του αυτοκινήτου...Μέχρι που βρίσκομαι στο σπίτι, καθισμένος αναπαυτικά στην προεδρική μου πολυθρόνα, έχοντας πατήσει το play στον media player και περιμένοντας να ακούσω άλλο ένα album το οποίο θα πεταχτεί στον Κάδο Ανακύκλωσης...

ΚΑΙ ΜΕΝΩ ΜΑΛΑΚΑΣ!!!

Ψάχνω τα πάντα για τους The Gossip, μαθαίνω για τα έρωτικα γούστα της Beth Ditto και με πιάνει υστερία (κι ας είναι παχουλή σαν λαχανόπαιδο!) -μέχρι και το νούμερο του σουτιέν της (Νο 20-για τις κυρίες που θα αναρωτηθούν!) για να είμαι ενημερωμένος! Βρίσκω στο youTube αρκετά video και χαζεύω... Ο player για σήμερα θα λιώσει -τόσο σε mp3 όσο και σε avi- το Heavy Cross!!!

Προσκυνώ...



Τελικά το μέγεθος μετράει!!!
21 Responses
  1. mr.f Says:

    Μωρέ ωραία, αλλά αναρωτιέμαι, αν αδυνατίσει, θα έχει επιτυχία;

    Το τραγούδι φανταστικό. Τα άλλα δεν τα έχω ακούσει ακόμα.


  2. Εύα Says:

    εμπρος στο δρομο που χαραξε η Μπεθ λοιπον!εγω φαν της εδω και καιρο γιατι δεν ειναι φαινεται xxxxxlarge,ειναι που ειναι!και μαλιστα στον τομεα που πρεπει!
    καλημερα...κι εγω το λιωνω τωρα,χαχα!
    τα καλα του να εισαι μονη στο γραφειο :Ρ


  3. mahler76 Says:

    τώρα θα βγάλω κι εγώ cd.


  4. Απόλαυσέ το γλυκέ μου!!!!

    Δυνατά και να σου πώ και κάτι; Κουνήσου! Χόρεψε λικνίσου! Την είδα "κάπως" σήμερα!!!

    Φιλιάαα!


  5. @mr f.: Δεν υπάρχει περίπτωση να αδυνατίσει. Λανσάρει νέα μόδα!

    @Εύα: Χαχα! Έεεετσι!

    @mahler76: Εύγε! Το περιμένω!

    @Ποδηλάτρης: Κάτσε κοπελιά. Τώρα ξύπνησα, να ανοίξει λίγο το μάτι!


  6. Unknown Says:

    Τα σπάει το θωρηκτό..Τι κάνει?Έκτροπα???Για πες να κουτσομπολέψουμε!!!


  7. @Πασχαλίνα: "Μυτιληνιά" παιδί μου, τι δεν κατάλαβες;


  8. αμα ειναι "μυτιληνια" τσαμπα χαρα οι αντρες για το 20νουμερο, μα 20?!?!
    αλλα το 8εμα ειναι αμα αξιζει η αλλη οσα xl και να φοραει δεν εχουν σημασια, γιατι καλο το οφθαλμολουτρο αλλα αν η αλλη τραγουδαει με το χαμπερι της σου γαμαει τα αυτια κ δε λεει!!!


  9. Unknown Says:

    τςςς αλήθεια η κοπελιά?εγώ έχω δει βιντεάκι που αυνανίζεται πάνω στη σκηνή..τους ήξερα αυτούς... :ΡΡΡ


  10. Spy Says:

    Πολλά χρυσάφια ρε παιδάκι μου πάντως...


  11. Ανώνυμος Says:

    E nai re su, gamatoi einai.


  12. @Νηρηίδα:Μια χαρά είναι, τι σε έπιασε τώρα;

    @πασχαλίνα: Είδες;

    @Spy: Εκεί κόλλησες εσύ...

    @atas8alis: Έεεετσι


  13. Τιποτα δε με επιασε!Απλως ειναι καταφορη αδικια να βλεπω παντου αταλαντες με ωραιο κωλο και σπανια να ακουω φωναρες σαν την ευτραφη Beth Ditto. Μπορει να μην υπηρξα ποτε φωναρα αλλα ευτραφης ημουν και ξερω τον ρατσισμο!


  14. Εύα Says:

    νηρηιδα σερι,κι εσεις μελος του κλαμπ;αντε να γινει μοδα που λεει και το γελαδακι να βρουμε την ησυχια μας.


  15. Και οταν με το καλο γινει, χρυση αγελαδα θα φτιαξω για εμβλημα του club!


  16. Καλά...γελάτε εσείς κι αν 0όπως είπα και σε άλλο blog- το επόμενο X-Factor δε λέγεται XXL-Factor, εγώ θα τραβήξω τα μαστάρια μου (ως αγελάδα πάντα!)!!!


  17. Δεν την είχα ξανακούσει την κυρία,μα έχει στα αλήθεια μεγάλη φωνή!Υπέροχο κομμάτι Αντρέα μου.Ελπίζω να περνάς καλά και να απολαμβάμεις τις στιγμές σου!Φιλιά πολλά!


  18. Ανώνυμος Says:

    ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΑΚΟΥΣ ΠΑΛΙ!!!!!!!!!

    P.S. Μπορεί να βρίσκομαι σε διακοπές αλλά παρακολουθώ άγρυπνα τι μαλακίες ακούς!
    ΦΤΟΥ ΣΟΥ!


  19. @Aza: Είδες τι σας μαθαίνω; Φιλιά!

    @Mistress: Να αφήσεις τα περιττά σχόλια και να πέσεις για ύπνο, που μου θες να bloggάρεις στις 5 το πρωί!


  20. Εύα Says:

    να σου πω βρε μωρο μου...ΦΥΣΙΚΑ ΚΙ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!εχεις δοκιμασει να μπεις σε medium οντας
    xxxxl?
    :P


  21. @Εύα: Αμέεεε, με μεγάλη επιτυχια!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer